Bakemono belgialaisia hurmureita

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Minnea
Kanada

Re: Bakemono belgialaisia hurmureita

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Mielenkiintoinen nimi : DDDDDDDD

Muttajuu. Simppelin mutta nätin näköinen ulkoasu. Musta-valko-harmaa-teema sopii hyvin ulkoasuun. Sivut on helposti selattavissa, eikä tekstiä ole yhtään liikaa. Ja koiratkin vaikuttavat ihan kilteiltä (,vaikka kennelnimi kertookin hieman muuta ;))
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Kommaan uudempaa ulkoasua :)
  • Värit ovat mukavat, jotenkin vain kennelin nimestä itselleni saan pirteämmän vaikutelman. Tummansininen sopii mukavasti harmaan ja mustan kanssa. Mustavalkoiset kuvat ovat kiva idea, itse olisin tyhmänä unohtanut, että niinkin voi tehdä! Pääotsikon fontti on mukava, alaotsikosta on vaikeaa saada selvää koska stroke on fonttikoolle liian paksu. Kuvia on omaan makuuni ulkoasussa vähän liikaa. Ja en itse tykkää kun yksi belgi menee yli layoutin reunojen. Kuvien reunat ovat jännät. Linkeissä on kivaa hohtoa ja ihana väri, mutta en tykkää hirmuisesti kun ne ovat niin lähellä tekstiä. Mukavan leveä ulkoasu! :)
Kommentoin tekstejäkin nyt, kun en aikaisemmin niitä huomioinut ole.
  • Luin kaikkien sivujen tekstit, ja joudun sanomaan, että en löytänyt teksteistä mitään mihin takertua kiinni yhä uudestaan ja uudestaan. Teksteihin kaivattaisiin jotain omaperäisyyttä ja lisää sellaista Wolfieta, johon me kaiki olemme tottuneet! Tiedän kyllä hyvien kokemuksien kautta, miten vaikeaa on keksiä hyviä ja omaperäisiä tekstejä minkä tahansa virtuaalipaikan sivuille.
leikin samalla list-tageilla X'D

/ En halua pilata intoas, mutta meinasin sellasta ilosta tarttumista, jota lukis niin innolla uudestaan ja uudestaan :)
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Minnea, juu kiitoksia kommentistasi, itsekin pidän nykyisestä leiskasta paljon. Ilahduttavaa että tekstiäkin on sopivasti sillä itse olin koko ajan paniikissa kirjoitinko liian vähän ^^ Mutta juu toivottavasti vierailet vielä
noel kirjoitti:Teksteihin kaivattaisiin jotain omaperäisyyttä ja lisää sellaista Wolfieta
Mitä sä sillä meinaat? En itse tajua mikä on sellaista Wolfieta, mutta voin yrittää laittaa jotain omaperäistä :>
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Leiska edelleen sama vanha tuttu, mutta hiukan ovat tekstit muuttuneet ja koirien sivut. Koiria on myös tullut lisää.

Kommenttia kaipaisin, niin risut ruusut, pikakommat ja romaanit, ihan kaikki ovat tervetulleita 8)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin