Marigoldin bortsupupsit maailmaan! LUKKOON
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA
Multa tulee sivut heti kun saan päätettyä vaihdanko ulkkaa vai en :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA
ÄÄks, mun tekee niin kamalasti mieli alkaa jo kisata >.< Hyyi mua. Pakko kai vielä odottaa! :--D
ok, ihan turha viesti, muttaaah 8D Oli pakko tulla toteamaan, mut jos mä vaikka lopettasin teidän topickin sotkemisen..
ok, ihan turha viesti, muttaaah 8D Oli pakko tulla toteamaan, mut jos mä vaikka lopettasin teidän topickin sotkemisen..
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan!
Mä olen jo pitkään bordercollie urosta haeskellut ja tätäkin pentuetta jo parisen viikkoa katsellut. Pitkän harkinnan jälkeen mä sitten päätin, että Furenzaan yksi pupsi hyvinkin mahtuisi, ihan hyvältä vaikuttavat kuvatkin multa löytyy.
Kisaus on aikalailla fiilispohjaista, vähän aikaa sitten oli motivaatio täysin kadoksissa, nyt kisataan taas varsin aktiivisesti. Pysyvä koti olisi urokselle kuitenkin mitä luultavimmin tiedossa, sen voin melkeimpä luvata. Näyttelyissä kierrellään, katsellaan nyt mitä sieltä tulee ja, jos pärjätään niin sitten kehiä tietysti enemmän kulutetaan. Muuten tähdätään paimennus- sekä tottelevaisuusvalioksi, parissa pk-lajissa mahdollisimman korkealle, mielellään ihan käyttövalioksi asti. Siinä sivulla tulisi olemaan ainakin agilityä, ehkä myöhemmin koiratanssia tai flyballia, katsellaan nyt mistä innostutaan. Niin juu ja pelastuskoirakokeet, siellä varmaan tullaan käymään, mutta sen kummempia tavoitteita ei kyseisen lajin suhteen ole.
Mielelläni tulisin borttua joskus tulevaisuudessa jalostukseen käyttämään ettei kisaaminen ja hieno suku ihan hukkaan mene.
Siinä sitten taisi kaikki tärkeä ollakkin, Shimmy mulle mikäli tämän pennun saan =)
Kisaus on aikalailla fiilispohjaista, vähän aikaa sitten oli motivaatio täysin kadoksissa, nyt kisataan taas varsin aktiivisesti. Pysyvä koti olisi urokselle kuitenkin mitä luultavimmin tiedossa, sen voin melkeimpä luvata. Näyttelyissä kierrellään, katsellaan nyt mitä sieltä tulee ja, jos pärjätään niin sitten kehiä tietysti enemmän kulutetaan. Muuten tähdätään paimennus- sekä tottelevaisuusvalioksi, parissa pk-lajissa mahdollisimman korkealle, mielellään ihan käyttövalioksi asti. Siinä sivulla tulisi olemaan ainakin agilityä, ehkä myöhemmin koiratanssia tai flyballia, katsellaan nyt mistä innostutaan. Niin juu ja pelastuskoirakokeet, siellä varmaan tullaan käymään, mutta sen kummempia tavoitteita ei kyseisen lajin suhteen ole.
Mielelläni tulisin borttua joskus tulevaisuudessa jalostukseen käyttämään ettei kisaaminen ja hieno suku ihan hukkaan mene.
Siinä sitten taisi kaikki tärkeä ollakkin, Shimmy mulle mikäli tämän pennun saan =)
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! YKSI VAPAANA
Joana, okei. :) Odotellaan innolla!
Ricea, sotke vaan tätä toppaa :D Ei kukaan ainakaan unohda! Joo eli kisaamisen saa aloittaa vasta silloin 03.03. :)
Frisky, sulle lähtee viimeinen pentu! Tosi hyviltä kuullostaa suunnitelmat ja se että saa pysyvän ja koko elämänsä aikaisen kodin. Laitan sulle siis uroksen ja ton nimen. Sivuja saa rueta tekemään. :) Ja olisitko mahdollisesti halukas ottamaan uroksen sijoitukseen? :)
Ricea, sotke vaan tätä toppaa :D Ei kukaan ainakaan unohda! Joo eli kisaamisen saa aloittaa vasta silloin 03.03. :)
Frisky, sulle lähtee viimeinen pentu! Tosi hyviltä kuullostaa suunnitelmat ja se että saa pysyvän ja koko elämänsä aikaisen kodin. Laitan sulle siis uroksen ja ton nimen. Sivuja saa rueta tekemään. :) Ja olisitko mahdollisesti halukas ottamaan uroksen sijoitukseen? :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Hei muuten, tekee nyt kovasti mieli kysyä,et saakos pupsia käyttää jalostukseen? Oisin mahdollisesti hyvinkin kiinnostunut..
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Ricea, ajateltiin sijoittaa yksi pentu ja sille sitten pennut Marigoldin nimen alle. Yhdelle siis annettaisiin jalostusoikeus. Tietysti toiselle voi harkita jotain 2-3 pentueista pentuetta.
Olisiko joku innokas ottamaan sijoitukseen?
Olisiko joku innokas ottamaan sijoitukseen?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Niin joo, mä olisin myös kiinnostunut jalostusoikeudesta, yhden pienen pentueen verran.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Pohdiskelin asiaa nyt vähän ja tulin siihen tulokseen, että uroksen voisin hyvinkin sijoitukseen ottaa. Mikäli sua ei siis haittaa ettei tuloksia välttämättä tule mitään ihan kamalaa vauhtia johtuen lähinnä siitä, että mä ainakin yritän koneella oloa vähentää. Silti pupsi tulisi tietysti kisaamisen suhteen olemaan etusijalla elieli.. Joo, kyllä mä uskoisin voivani sijoituskoiran ottaa. Tarkemmin voitaisiin keskustella, vaikkapa mesessä? h.eidi@windowslive.com lisäile toki, jos sulta mese löytyy. Tuolla voin muutenkin paremmin kuulumisia kertoa niissä, kun en mistään aktiivisimmasta päästä ole.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
VITSI 8< mä en tiedä sitten, kun mä tosissani tahtoisin käyttää pentua jalostukseen... Olin suunnitellut sitä, koska en taida saada käyttää muita bortsujani jalostuksessa u____u hittolainen.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Mä olen henk. koht. niin "uudistuksellinen" että mun maailma ei järky (ei sen puoleen varmaan virtuaalimaailmakaan) jos noista pennuista tulee joskus yhteensä kymmenen pentua tms...
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Tämäpä menee nyt vaikeaksi. Friskylle lupaisin sijoituskoiran jos tosiaan jaksat kisata sillä aktiivisemmin kuin muilla? Kuitenkin tulokset olisivat jossain määrin toivottavia, mutta aikaa kyllä on.
Joana ja Ricea, teistä on kyllä tosi hankala päättää. Toisaalta Ricea kysyi eka, joten sulle voisin antaa, mutta Joanan uros, joten en tiedä. :D Kuis Joana, loukkaannutko sä jos annan jalostusoikeudet Ricealle? Ja kyllä mun puolesta voi tulla myös sun koiralle PIENI pentue. (max. 1-2 pentua) Mutta luuletko että sukuyleistyy liikaa?
Joana ja Ricea, teistä on kyllä tosi hankala päättää. Toisaalta Ricea kysyi eka, joten sulle voisin antaa, mutta Joanan uros, joten en tiedä. :D Kuis Joana, loukkaannutko sä jos annan jalostusoikeudet Ricealle? Ja kyllä mun puolesta voi tulla myös sun koiralle PIENI pentue. (max. 1-2 pentua) Mutta luuletko että sukuyleistyy liikaa?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Hmmh, hankala tilanne. Codyn sisarusten sivut ovat ainakin olleet päivittämättä pitkään, joten niiden kautta suku tuskin tulee yleistymään. Tietääkseni myöskään Codyn emällä ei ole pentueita tätä yhtä enempää, ja isän puoli on kokonaan evm. Ja Yan sukuhan on myös evm. Eli en usko että tästä tulisi keskivertoa yleisempi suku vaikka jokainen pentu saisikin pentuja. Mites sitten, kun kuitenkin yksi pentu on sijoitukseen menossa, niin haluatko käyttää myös omaasi?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Joana, en mä omaa urosta ainakaan ole käyttämässä. Mulle riittää ton sijoituskoiran pennut. ^^
JOKAINEN SAA SIIS JALOSTUSOIKEUDEN, MUTTA ILMOITTAKAA MINULLE ENNEN KUIN PENTUJA RUPEATTE SUUNNITTELEMAAN
JOKAINEN SAA SIIS JALOSTUSOIKEUDEN, MUTTA ILMOITTAKAA MINULLE ENNEN KUIN PENTUJA RUPEATTE SUUNNITTELEMAAN
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Ei ei antakaa vaan Joanalle jalostusoikeudet! Aloin miettiä että en taida niitä itse tarvita.. :--)
//: eiku anteeksi. Jopas minä sopan keitin..
//: eiku anteeksi. Jopas minä sopan keitin..
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Semmoiset kolme pentua yhdelle olis varmaan ihan kohtuu hyvä?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
