Aussie uros etsii kotia -> kisattu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Aussie uros etsii kotia -> kisattu

Viesti Kirjoittaja Eros »

Eli oma kasvattini Sawquen New Sensation etsii uutta kotia, kun oma aikani ei riitä enää. Jonkin verran kisatuloksia on jo ja lisää saattaa löytyä googlettamalla. Lonkat ja kyynärät kuvattu myös. Ja hyvä sukukin löytyy, sisaruksia vain yksi. Kuvia ei saa mukaan.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Aussie uros etsii kotia -> kisattu

NOSTO
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

minuu kiinnostais ja oon monta kertaa käyny kuolaamas mutten omista kuvia taikka lupia minnekään niin näyttelypuoli jäisi pois ellen sitten jostain ajan myötä niitä saisi..
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

No kuvat ei varmaankaan ole suuren suuri ongelma, aika monelta turrilta saattaa löytyä kivoja kuvia aussi urokselle, jos vähän kyselee. Tai sitten kysäisee muutamasta kennelistä kuvalupia. :)
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Muakin kiinnostais tämä, pääsis siis Rosewelliin, jossa mulla on tällä hetkellä yks aussienarttu, kolme sakemannia, kaks collieta ja viis shelttiä. Kisanäyttönä mä voisin antaa sulle tämän ja tämän. Paimennuksessa kisautan koiria aktiivisimmin, mutta myös jotkut muut lajit ovat sellaisia joissa olen koiria kisauttanut (flyball, vepe, pk-lajit tarkemmin suojelu ja haku, koiratanssi). Kuvat mä saan itse kuvattua luultavasti Tampereen Kansainvälisestä näyttelystä, tai sitten yritän saada kuvaluvat jostain kennelistä. Mutta jos mahdollista, käyttölinjaisen kuvat löytyvät jo, ja niitä voisin mahdollisesti käyttää, mutta myös näyttelylinjaisen kuvat saan varmasti hommattua :)
Mahdollisesti joskus tulevaisuudessa olis toki toiveena päästä käyttämään urosta jalostukseen, mutta se ei tuota mitään ongelmaa jos ei pääse käyttämään. :)
Mä olen nyt vähän pitänyt taukoa, mutta nyt taas ollaan palailtu, ja kisautus alkanut taas :)
Mutta siis mäkin olen siis kiinnostunut tästä, päätin vaan ilmotella :)
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ellu »

niin varmaankin. mie nyt kuitenki sain aussienartun niin en ehkä tätä enää ota..
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Nettei, kuulosti niin lupaavalta että annan Merlinin sinulle mieluusti. :) Merliniä saa minun puolesta käyttää jalostukseen tulevaisuudessa. Kuvilla ja sivuilla ei ole mikään kiire kunhan ilmoitat sitten sivut minulle, kun ne ovat valmiit.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

UP!
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

sorii vähän kestänyt, linkittelen sivut tänään tähän :)
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

nostelen..
http://www.freewebs.com/windhe/lope.htm
siinä sivut, eivät ihan valmiit, lisäilen vielä vanhemmat, ja näin :) Tein sivut vahingossa Windyheart'sin kenneliini, joten se jääpi nytten sinne, jos sua ei vaan haittaa? Voin toki siirtää Rosewelliin, mutta siinä menee sitten kanssa aikaa. Jos ei haittaa niin Windyheart'siin jää, vaikka aluks olin sitä vastaan että sinne tulis muita ku bortsuja ja shelttejä :oops:

//nuo kuvat vielä kanssa muuttelen, eivät bortsun kuvat siis jää :lol:
Vastaa Viestiin