Susilapsi.net

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Mona
Kriisissä
Viesti:

Susilapsi.net

Viesti Kirjoittaja Mona »

Jo-o-oo. VIHDOIN :D. Ei me oltu tauolla kuin vuosi. Eniveis, Lulleron sivut ovat taas avattu. Ne ovat linkkilistaa vailla valmiit, mutta toki tarvitsevat vielä täydennystä (esim. maaliskuun 2009 blogissa ei ymmärrettävästi ole vielä mitään). Galleriaan tulee lisää kuvia, kunhan saan niitä siirrettyä vanhalta koneelta.

KOSKA sivut ovat myös minun mediadiplomityöni, tarvitsisin niistä kovasti kommenttia. Etenkin tieto toimivuudesta olisi elintärkeää! Print screen-kuvia otan mielelläni vastaan :). Kerrothan siis ainakin selaimesi ja resoluutiosi, jotta voin parannella sivuja ennen kuin luovutan ne arvioitaviksi.

SUSILAPSI.NET

Kivasta kommentista voit päästä linkkilistalle... :). KAIKENLAINEN palaute kelpaa!

// JA KOMMENTIKSI KELPAA VAIKKA "TOIMII MOZILLA FIREFOX 1024x768"!
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Satu
Lassien tassuhiki

Re: Susilapsi.net

Viesti Kirjoittaja Satu »

Yhyy ei oo totta syön ton ulkoasun. Okejoo siis se on ihan hirmuisen mahtava. Värit on tosi muksat ja asettelu toimii. Tuolla sivupalkissa olevat vaaleanvihreät tassut ja tekstit on vähän kirkkaita, eivätkä meinaa erottua ainakaan mun silmääni. Tai sit olen sokea. o-o"

Alotan nyt sillä, että kuolin nauruun ton etusivun kuvan takia. Mutjoo. Kaikilla sivuilla on kivan paljon tavaraa. Kaikki värit natsaa toisiinsa tosi hyvin ja ja tekstiä oli tosi kivaa lukea. Sivut oli muutenkin tosi käyttäjäystävälliset ja toimivat erinomaisesti mun resoluutiolla. Hitto kun on vaikeaa sanoa mitään, ku en tahdo keksiä mitään negatiivista. Ainiin toi webdesign -osion selaussysteemi oli aivan tajuttoman hieno ja mainio. Mullekans ! Mut se ainut pieni miinus on noi vilkkuvat tekstit. Alkoivat ottaa mua pikkusen nuppiin, ku vähän aikaa katsoi.

ja pääsiskös sinne linkkilistalle, vaik sivut onkin tauolla? :mrgreen:
Ricea
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ricea »

EIKÄ! =o Kiitti hei Mona, toit mut takaisin "arkeen"! Noi ihanat brushi ja textureulkoasut <3 Namis, niitä oli jo ikävä. Oli ihan pakko tulla hehkuttamaan tota ulkoasua.. Noh, tylsää on, joten voisin esimerkiksi kommentoida:

Sivun rakenne on kiva. Noi värit on just niin ihanat kun vaan voi olla, sopivan kesäiset ja silleen. Tekstit on persoonallisia, sun tyylis kirjottaa on mahtava.

On tätä jo odotettukin, ihanaa, kun te palasitte! (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Mona
Kriisissä
Viesti:

Kiitos tuhannesti Satu ja Ricea! Voisitteko kertoa vielä selaimenne ja resonne (editoikaa vaikka viesteihinne), niin saan kerättyä listaa että millä kaikilla toimii :).

Satu kirjoitti:Tuolla sivupalkissa olevat vaaleanvihreät tassut ja tekstit on vähän kirkkaita, eivätkä meinaa erottua ainakaan mun silmääni. Tai sit olen sokea. o-o"

---

Mut se ainut pieni miinus on noi vilkkuvat tekstit. Alkoivat ottaa mua pikkusen nuppiin, ku vähän aikaa katsoi.

---

ja pääsiskös sinne linkkilistalle, vaik sivut onkin tauolla? :mrgreen:

Mulla kyllä noi tassut erottuu mainiosti, mutta kieltämättä pikkuteksti on vähän liian vaikeaa lukea... Vaihdan pian sävyn vähän tummempaan :). Tietty koneen väriasetuksetkin vaikuttaa. Viitsitkö ottaa print screenin?

Mustakin tuntuu että toi vilkkuminen alkaa ottaa jossain vaiheessa päähän, mutta se oli niin hieno keksintö että oli pakko käyttää johonkin :D. Ihailen niitä siis ainakin vähän aikaa.

Jos lupaatte että ette ole kauaa tauolla, niin pääsette :--D
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Satu
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Satu »

http://i42.tinypic.com/blsw1.png
Ne vihreät näyttää siis tuolta mulla.

Sanon ton mun resoluution ja selaimen tässä ny samalla, eli ne on 1400 x 900 ja MF 3.
Anri
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Anri »

Siis ei luoja jokku vaan osaa! Aivan mahtava pakkaus koko sivusto. Ei voi vaan ihmetellä kuinka älyttömän nättejä ulkoasuja osaat tehä. Lucin sivu on tosi hyvä ja kattava, koirasta on laadukkaita kuvia ja enkuksikki näyttää olevan selostusta. Huomaa että oot panostanu nuihi. Kokonaisuus on raikas ja huoliteltu. Ei oo semmosta ylimäärästä hörselöä ja pikku kärpäsenkikkakakkaroita ympäriinsä vaan tyyli ja linja on säilynyt :^)
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Vaikken yleensä liiemmin kommentoikaan (etenkään kattavasti) Mainostukset -osion sivuja, täytyy nyt kyllä tehdä poikkeus. :o

Kokonaisuus on upea, ellei jopa täydellinen. Kaikki natsaa yhteen ja loksahtaa paikoilleen, eikä jää oikeen mitään irralleen lilluvaa. Tuo otsikko on tosi mahtava, siitä tykkään aivan erityisesti. Hieno on myös tuo otsikkokuva, erinomaiset kuvavalinnat, värit ja toteutus. Tulee tosi kaunis ja valoisa vaikutelma tosta, ihan kuin katse käännettäisiin tulevaan kevääseen. (: Tuosta Lucin virallisen nimen toteutuksesta otsikkoon en hirveästi kyllä tykkää, se jää jotenkin vähän liian vaatimattomaksi makuuni. >: Susilapsi.net on tosi kiva nimi muuten näin btw! Tykkään hirveästi kans noista pikavalikkolinkeistä ylhäällä.

Sivujen kokonaisuus on tosi mukava ja käyttäjäystävällinen, paitsi mulla häiritsee henkilökohtasesti pikkusen nuo pienet enkkuliput, jotenkin olisin olettanut, että näinkin laajassa ja upeassa sivustossa olis erikseen englannin- ja suomenkielinen osio, mutta eipä haittaa missään suuremmissa määrin! (: Nuo vilkkuvat tekstit on musta hauskat! Ei mitenkään ärsyttävät, sopii kokonaisuuteen. Faktasivu on käyttäjäystävällinen ja muutenkin tosi kiva, tiedot hyvin esillä ja näin.

Tekstiä löytyy sopiva määrä ja kirjoitusasu on hyvää - tosi kivaa lukea! Alan oikein vakiokävijäksi kyllä. (----: Kokonaisuudessaan erittäin hieno ja nätti paketti, varsinainen katseenvangitsija ja upea kokonaisuus!

Daran sivut saa linkittää, me ainakin linkitetään Luci, on sen verta mahtavat sivut! (8
//Sivujen osoite on http://freewebs.com/darsumursu/ (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Mona
Kriisissä
Viesti:

Erittäin paljon kiitoksia Anri ja Pehko! Kehut lämmittävät aina sydäntä (;. Jos niitä resoluutioita ja selaimia vielä saisi tietoon.... ? :D

Ja Pehko, jos saisi Ddaran sivujen linkin niin linkittäminen olisi helpompaa :--D. Editoi vaikka edelliseen viestiisi, niin ei viedä turhaa tilaa.

Lisää toimivuuskommentteja pliis!
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

1280 x 800 resolla toimii erittäin hyvin :mrgreen:

Minä en osaa kovinkaan kommentoida mitään, mutta kyllä pitää taas ulkoasua ylistää! Upeaa upeaa, niinkuin Monalla aina :--))
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Toimii hyvin Opera 9.63:lla, IE7:lla ja Firefox 2.0.0.20:lla. Resoluutio on 1280x1024. Mitä nyt IE heittää vähän värejä PNG:n takia, mutta eihän sitä huomaa, ellei vertaile jonkun muun selaimen kanssa. :mrgreen:

On muuten nasta ulkosau. :3
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Mona
Kriisissä
Viesti:

^ Kiitti Kirsi ja varsinkin Timbe! Hyvä että toimii :-D.

Odotan pelolla milloin joku vierailijoista käyttää 800x600 resoa.... :mrgreen: . Voi olla vähän liian jytyä settiä sille. Noo, toivottavasti tuo kuvasuhde on jo kuopattua kamaa.

PS. Ja IE:tä ei tueta ;-D. Harmi vain että niin moni käyttää sitä.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Tuo ulkoasu on aivan käsittömättömän upea! Rakastan nuita värejä ja ideaa ja asettelua ja kaikkea. Tykkään myös sivun tekstien asetteluista yms. Mutta mulla jäi häiritsemään fakta-sivulla tuo in english kun se vilkkuu koko ajan. Ja samoin blogissa vilkkuva maaliskuu häiritsee minua.

Mitään muuta huonoa sanottavaa ei kyllä voi sanoa. Teet aivan käsittömättömän upeita ulkoasuja, pakko sanoa vielä kerran. :mrgreen:

Ja hyvin toimii Mozilla Firefox 3.0.6 ja reso on 1280x1024
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Saara
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Saara »

ot / miks sun koiras antaa pitää otsisponnarii, mut mun ei : <<<
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Aww kun on ihanat värit. Jotenkin syksyiset, mutta silti niin sopivat ja ajattomat.

Kokeilin aiemmin huvikseni Firefox 2 - 800x600 resolla iskän työpaikan koneella (voijee ku VR.llä on uudet laitteet :D) ja ihan kivasti toimi, mitä aika paljon joutu scrollailemaan :roll:

Myös omalla koneellani toimii hyvin, Mozilla Firefox 3.joku ja 1366x768.n resoluutiolla toimi oikein nätisti. Myös IE.llä toimi hyvin, värit hyppäs taustakuvasta asteen verran tummempaan, mutta niinhän se aina tekee ^^

Nuo vilkkujutut pikkasen alko ärsyttään, tosin saattaa johtua kokonaan valvotusta yöstä ja alkavasta migreenistä :roll: IE.llähän nuo vilkutivilkutit eivät toimi.
Kuva
Vastaa Viestiin