M: blm clkn Shaghas Avril Blue

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

M: blm clkn Shaghas Avril Blue

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Sain kasvattipalautuksena Shaghasin ensimmäisestä pentueesta syntyneen lyhytkarvaisen collienartun nimeltä Shaghas Avril Blue, jolle olisin uutta kotia nyt etsimässä.

Pentue syntyi 21.11.2007. Uuden omistajan ei tarvitse ikäännyttää koiraa niin kuin se on Joomagnassa ikääntynyt. Avrilin isä on WolfTame's-kennelissä oleva blm uros vPVA vAVA vFIN TVA BH EK2 VK1 HK1 JK3 vFIN KVA FIN MVA jLUXW-07 vJGERW-06 RUSW-07 vMV-07 Midnigt Weasel ja emä oma koirani BH Jk2 Hk3 vFIN KVA & TVA vAVA vPVA vKTV vVPVA vAGIW-07 vNW-07 Yalatic's Kirsaz Naranja. Molempien vanhempien vanhemmat ovat kaikki evm-koiria.

Neiti on kisattu PAHAn VOI-luokkaan sekä paimennuksen A-lohkon III-luokkaan, on myös käynyt parissa näyttelyssä mutta niillä tuloksilla tuskin on merkitystä jos kuvat vaihtuvat. Ainahan kasvattajan toiveissa olisi mahdollisen aktiivinen koti, mutta minulle kyllä kelpaa samanlainen kuin tähänkin asti eli koiraa näkyy edes joskus kisoissa.

Voin katsoa josko minulta löytyisi joitain kuvia koiralle, mutten takaa mitään.. koska ehtoni kuvissa on että koiran on oltava blue merle (nimiteema oli Black/Blue koska tri/blm pentue ja Black = tri, Blue = blm).
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: M: blm clkn Shaghas Avril Blue

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Aivan ihana o.o' Pakko pistää tarjousta hänestä : DD

Elikkäs narttu menisi Psychoon, joka kasvattaakin belggareita (malinos, tervu) ja kumpaakin collielaatua. Tällä hetkellä kennelissä asustaa vain yksi nahka, Fanta, mutta toinen uros on jo tulossa.

Narttu saisi meiltä kisaavan kodin. Koiralla kisailtaisiin näytössä ja käytössä. Näyttelyihin osallistuisimme aina kuin vain mahdollista, mutta emme tee siitä pääasiaa. Koirasta tuleekin käyttöpainotteinen ja kisaamme hyvin monessa lajissa ,el ikisalaneterista tulisi aika kirjava. :´D Pyrkisimme kisaamaan tokossa, agilityssa, pelastuksessa, palveluksessa, paimennuksessa, koiratansseissa sekä flyballissa. Kaikista näistä pyrkisimme valioitumaan. Pitäähän jotain tavoitteitakin olla. : DD Mikäli mahdollista, tettäisin mielelläni hänellä yhden pienen (2-3 pentua) pentueen. Mikäli tämä ei onnistu, niin ei voi mitään. : D

Lopuksi vielä se, että koira saisi meiltä pysyvän kodin. Ja kuulumisiakin pyrittäisiin kertomaan aina kun mahdollista, varsinkin kaikesta mahdollisesta menestyksestä. : D
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

No sähän olet lyhyen ajan sisällä paljon koiria nappaillut :D Mutta kyllä on tähän asti ollut ihan vakuuttavaakin tuo sinun kisaaminen. Että kyllä minä mieluusti Avrilin sinulle annan, neidin lempinimen tosiaan saat vaihtaa jos Avril ei miellytä.

Pentuekin sopii minulle vallan mainiosti. Avrilin siskolle Brielle (S. Antoinette Blue) on todennäköisesti myös tulossa joskus jälkeläisiä, se oli sijoituksessa mutta palautui myös minulle takaisin. Että jos pidetään pentueet pieninä niin eiköhän me selvitä, näillä on vielä yksi veli (S. Alexei Black) eikä minulla ole mitään tietoa aiotaanko kyseistä urosta myöskin käyttää jalostukseen. :) Miten on muuten kuvalaitasi, onko sinulla itse esim. kuvalupia joistain merlenartuille? Kun en ole varma onko minulla yhdestäkään kivasta merlenartusta olemassa kuvia kotikoneellani, pääsen tosin vasta huomenna katsomaan.
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

^Kyllä mä ajattelin Noelille joskus pientä pentuetta, vaikka sitten evm- nartulla. ;--)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Joo, onhan tullu nappailtua, mutta kyllä se kisauskin onnistuu : DD

Joo, pieni pentue olisi kiva saada hänelle. ^^ Ja kaivelen hieman kennuja, joista on lupia. : D Muistaakseni olisi ollut ojstakin merle nartusta : D Mutta katselen ja pistelen sivuja sitten! ^^ Ja kiitos tästä :)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Jees, eli sivuja odotellessa :)

Pyrin lisäämään sut myös meseen (ellen sitä jo äsken tehnyt, olen aika lahopää..).
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Juu, löysin kun löysinkin pengottuani lupa-kenneleistäni ja Avril esittäytyy! :) Toivottavasti kelpaa neiti : DD (ja lisäile vaan, en nyt ihan vain pääse mesee :/)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

^ Hieno juttu! Avril on muuten rekisteröity muun A-pentueen mukana, en kyllä kuollaksenikaan nyt muista mikä sen rekisterinumero on :D

Kiitoksia oikein paljon sivuista ja hauskoja hetkiä tyttösen kanssa!
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Oke, käyn ettimässä rekisteristä sitten : D

Kiitoksia paljon! ^^
Vastaa Viestiin