Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
Hannazz
- Ei riitä.
- Viestit: 323
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Saisinkos minä nimeksi Derribar Demolition Love
Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
peace sells
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 184
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
- Paikkakunta: Hakunila, grrr
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Oi kun kiinnostaisi ihan mielettömästi tästä pentu. : oo Otatko vielä varauksia vastaan? : D
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
No eiköhän sullekin peace sells pentu lähde! Nimeä vaan valitsemaan ja sukupuolta ilmoittamaan. Hannaz ja Spiegel sivuja?
Everything is not what it seems.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Meidän Dustie-poika (:
-
peace sells
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 184
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
- Paikkakunta: Hakunila, grrr
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Jes, hienoa. : DD Mäpäs otan sitten nartun ja nimeksi mielellään Derribar Dirty Dancing. : )
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle
Oi onpas Dustie komea poika, kiitos sivuista ja kiitos peace sellsille nimi- ja sukupuoli-ilmoituksesta :) Vielä kun Hannazzilta saisi sivuja (ja tietenkin peace sellsiltä) :)
Everything is not what it seems.
-
peace sells
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 184
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
- Paikkakunta: Hakunila, grrr
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle SIVUJA LOPUTKIN :)
Tatatatattaaaaa... meidän pikkuinen Dana! : D Olikos se syntymäpäivä 24.2? : ) Ilmottele jos sivuilla on jtn. häikkää : D Kuvia katselen vielä, mitkä otan. : D
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz
Juu sovitaan synttäripäiväks 24.2, nätti tyttönen Danakin on enkä löytänyt sivuilta huomautettavaa :D Kisatahan noilla saa alkaa vaikka heti jos haluaa!
Everything is not what it seems.
-
Hannazz
- Ei riitä.
- Viestit: 323
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
Anteeksi kun en ole vielä saanut sivuja valmiiksi. Kone sai kohtauksen eikä kirjastoa ole lähimaillakaan. Sivun saan valmiiksi huomenna.
Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
Aa ymmärrän :D Linkitäs tänne sitte sivuset =)
Everything is not what it seems.
-
Hannazz
- Ei riitä.
- Viestit: 323
- Liittynyt: Ke Heinä 09, 2008 4:30 pm
- Paikkakunta: Hyvinkää
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
Olenko ehkä hieman saamaton? Tässä nyt tämä linkki.
Jokaisella se on itsessään:
mahdollisuus kuolla -- ja elää.
Ihmeellinen salaisuus,
vaikka vain hetkeksi elämään.
-
Anri
- Syvällistä
- Viestit: 630
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:37 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Samojedinkoiria helmi-maaliskuulle. Sivuja hannazz!
Olen löytänyt sivut jo aikoja sitten, kiitos kuitenkin =)
t. Grizz
t. Grizz