Moonlace's pehkopentue

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Kysyntää Moon-pehkopentueelle?

Viesti Kirjoittaja Narya »

Voi ei, tää lisää kiinnostusta entisestään. :mrgreen: Haluaisin kyllä kovasti vekaran Polar Circle'siin, etenki ku tarvisin vähän uutta jalostusmatskuakin sinne. Ärsyttää vaan, kun en tiedä mikä mun virtuaalikoirailutilanne on tuolloin. Voisin periaatteessa varata alustavasti pennun, mutta siinä voi käydä sitten ihan viime hetken peruutus, niin en haluais sen takia vielä varmasti varata vielä tässä vaiheessa. :s Hankalaa!
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kysyntää Moon -pehkoille ja Hillispystiksille?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mieti rauhassa vaan, mää laitat sut kumminkin tonne listalle, tuo ei siis ole mitenkään pakottava-lista vaan listaan ketkä kaikki on kiinnostuneita.

PYSTISPENTUE TULOSSA HILLALIINAAN!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Moon- pehkot ja Hillis- pystispentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Viivinen, mä voisin olla valmis ottamaan itselleni yksityisen tuosta suomenpystykorvapentueesta. Mulla olis piirretty kuvakin valmiina, oma tehty. Mut näytän sulle sen kuvan msn kun ollaan seuraavan kerran samaan aikaan ja jos se on susta ok niin alan tekemään varausta. :-)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Moon- pehkot ja Hillis- pystispentueet

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Oh se olisi mukavaa jos ottaisit, sinulle ehdottomasti sellaisen voisinkin antaa. Toivottavasti ollaan samaan aikaan mesessä (:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Vastaa Viestiin