Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja noel »

Selvä juttu, tehdään sitten näin :o Muttanäin, laitan nyt sitten vakituisiksi varaajiksi Janitan Ja Apilan! Olisi sitten kaikki varaajat, kun ei nähtävästi ketään muuta kiinnosta. Ilmoittelen yksityisviestillä ja tässä topikissa tarkemmin pentueesta.

// Kertokaas pentujen nimiä ja sukupuolia :)
/// Veikkaan, että narttu? :DD
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja Apila »

Mulle narttu, Donatella Kiipelissä :) Kiitoksia juu :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja noel »

Kiitoksia nimistä ja sukupuolista :D Ilmoittelen sitten syntymäajasta!
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!

Viesti Kirjoittaja noel »

Nostan ja kerron samalla uusintauutta :D

Syntymäaika tulee olemaan 20. maaliskuuta 2009! Sivuja saa ilmoitella missä välissä vain. Ajattelin, että tuo on tarpeeksi kaukana jos aion kesälle vielä jonkin pentueen tehdä. Sivuja kuitenkin VIIMEISTÄÄN 19. maaliskuuta.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle! 20.3 SYNTYY

Viesti Kirjoittaja noel »

Nostelen hieman, ettei unohdu kokonaan.

Eli muistakaas sitten pian noita sivuja antaa :)

/ Kiitoksia Janita, niitä sitten odotellessa :) Apila?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle! SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja Janina »

Heti kun kerkeän, sain nyt ihanan sivumallin :)
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja Apila »

4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja noel »

Kiitos todella paljon, nyt olen molemmilta sivut saanut :) Huvittaa vain, miten paljon nuo kutsumanimet muistuttavat toisiaan, hihihii...

Hienot sivut, Apila! Sama juttu näin epäselvyyksien varalta myös sinullekin, voisitko merkata isänisän (Huichelaar) evm-koiraksi? ;)

// Nyt kyllä hävettää kun miä oon ainoa jolta sivuja ei ole, mut mäpäs niitä nyt sitten duunaan...
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja Janina »

^^ Ai kappas, sulla Titta ja mulla Titja! : DD
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 188
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
Viesti:

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja Apila »

Oho enpäs edes huomannut :) Onko Titjalla siis sivut jo (miksi en löydä linkkiä mistään? :D Sokea minä?)?
noel, kai sinunkin nyt sitten pitää keksiä joku samankaltainen ;D

Ja laitoin sen evm sinne myös ^^,
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ Kyllä Titjalla on sivut, pyysin vain ettei noel ihan vielä laittaisi linkkiä tänne kun on uusi ulkoasu ja haluisin et kaikki näkee sen vasta mainostuksista XD Se tulee silti 20.päivä.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)

Viesti Kirjoittaja noel »

Haha, ikävä kyllä ei ole nimi lähelläkään noita :DD Kiitos tuosta pienestä evm-merkinnästä! Tosiaan siis Janitan osoitteen laitan vasta myöhemmin.
Vastaa Viestiin