Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!
Selvä juttu, tehdään sitten näin :o Muttanäin, laitan nyt sitten vakituisiksi varaajiksi Janitan Ja Apilan! Olisi sitten kaikki varaajat, kun ei nähtävästi ketään muuta kiinnosta. Ilmoittelen yksityisviestillä ja tässä topikissa tarkemmin pentueesta.
// Kertokaas pentujen nimiä ja sukupuolia :)
/// Veikkaan, että narttu? :DD
// Kertokaas pentujen nimiä ja sukupuolia :)
/// Veikkaan, että narttu? :DD
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!
Mulle narttu, Donatella Kiipelissä :) Kiitoksia juu :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!
Kiitoksia nimistä ja sukupuolista :D Ilmoittelen sitten syntymäajasta!
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle!
Nostan ja kerron samalla uusintauutta :D
Syntymäaika tulee olemaan 20. maaliskuuta 2009! Sivuja saa ilmoitella missä välissä vain. Ajattelin, että tuo on tarpeeksi kaukana jos aion kesälle vielä jonkin pentueen tehdä. Sivuja kuitenkin VIIMEISTÄÄN 19. maaliskuuta.
Syntymäaika tulee olemaan 20. maaliskuuta 2009! Sivuja saa ilmoitella missä välissä vain. Ajattelin, että tuo on tarpeeksi kaukana jos aion kesälle vielä jonkin pentueen tehdä. Sivuja kuitenkin VIIMEISTÄÄN 19. maaliskuuta.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle! 20.3 SYNTYY
Nostelen hieman, ettei unohdu kokonaan.
Eli muistakaas sitten pian noita sivuja antaa :)
/ Kiitoksia Janita, niitä sitten odotellessa :) Apila?
Eli muistakaas sitten pian noita sivuja antaa :)
/ Kiitoksia Janita, niitä sitten odotellessa :) Apila?
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle/kesälle! SYNTYMÄAIKA
Heti kun kerkeän, sain nyt ihanan sivumallin :)
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
Kiitos todella paljon, nyt olen molemmilta sivut saanut :) Huvittaa vain, miten paljon nuo kutsumanimet muistuttavat toisiaan, hihihii...
Hienot sivut, Apila! Sama juttu näin epäselvyyksien varalta myös sinullekin, voisitko merkata isänisän (Huichelaar) evm-koiraksi? ;)
// Nyt kyllä hävettää kun miä oon ainoa jolta sivuja ei ole, mut mäpäs niitä nyt sitten duunaan...
Hienot sivut, Apila! Sama juttu näin epäselvyyksien varalta myös sinullekin, voisitko merkata isänisän (Huichelaar) evm-koiraksi? ;)
// Nyt kyllä hävettää kun miä oon ainoa jolta sivuja ei ole, mut mäpäs niitä nyt sitten duunaan...
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
^^ Ai kappas, sulla Titta ja mulla Titja! : DD
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
Oho enpäs edes huomannut :) Onko Titjalla siis sivut jo (miksi en löydä linkkiä mistään? :D Sokea minä?)?
noel, kai sinunkin nyt sitten pitää keksiä joku samankaltainen ;D
Ja laitoin sen evm sinne myös ^^,
noel, kai sinunkin nyt sitten pitää keksiä joku samankaltainen ;D
Ja laitoin sen evm sinne myös ^^,
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
^ Kyllä Titjalla on sivut, pyysin vain ettei noel ihan vielä laittaisi linkkiä tänne kun on uusi ulkoasu ja haluisin et kaikki näkee sen vasta mainostuksista XD Se tulee silti 20.päivä.
-
noel
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3477
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm
Re: Kiipelissän D-pentue (sheltti) keväälle! SIVUJA :)
Haha, ikävä kyllä ei ole nimi lähelläkään noita :DD Kiitos tuosta pienestä evm-merkinnästä! Tosiaan siis Janitan osoitteen laitan vasta myöhemmin.