Hillaliina D-pystispentue
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Hillaliina D-pystispentue
Suomenpystykorva pentue 2009
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenpystykorva, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenpystykorviin tässä lähiaikoina?
Emä olisi joko Colberan Clou Charnet tai Forte Ajanhukka, jotka ovat ihan hyvin menestyneet. Nartuilla ei ole menestystä hirveästi, tosin Anrilla on haukkukokeista ja pari AVO1 tulosta, kun taas Hukalla on mennyt todella kivasti näyttelypuolella. Tätä mietimme vielä, mutta ainakin valkoitavaa löytyy. Nartuilla kisaamme kumminkin nyt sen verran, koska pentue syntyy keväälle.
Isä olisi yhden sukupolven omavaa uros, minkä paljastamme jos tälle pentueelle on tarvis. Katselemme vähän harvinaisempia urosherkkuja, ilmoitamme myöhemmin.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa (minulta löytyy pari pystis kuvaa myös). Pentue olisi Hillaliinan neljäs eli D-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
-
-
Nimet tulossa ensi viikolla.
Sitten on miun Hillaliina. Hillaliinassa tapaat lähinnä valloittavia suomenpystykorvia ja suomenlapinkoiria, jotka ovat hurmanneet ainakin minut, ja varmasti useat muutkin suloisella olemuksellaan. Jokaisella koirallamme on se oma suloinen persoonansa, joka valloittaa meidät kaikki. Jokainen koira on meille yhtä tärkeä, ylsi se sitten valioksi tai ei. Seuraava Hilliksen pentue olisi siis suomenpystykorva, elikäs kiinnostusta kelläkään ihaniin suomenpystykorviin tässä lähiaikoina?
Emä olisi joko Colberan Clou Charnet tai Forte Ajanhukka, jotka ovat ihan hyvin menestyneet. Nartuilla ei ole menestystä hirveästi, tosin Anrilla on haukkukokeista ja pari AVO1 tulosta, kun taas Hukalla on mennyt todella kivasti näyttelypuolella. Tätä mietimme vielä, mutta ainakin valkoitavaa löytyy. Nartuilla kisaamme kumminkin nyt sen verran, koska pentue syntyy keväälle.
Isä olisi yhden sukupolven omavaa uros, minkä paljastamme jos tälle pentueelle on tarvis. Katselemme vähän harvinaisempia urosherkkuja, ilmoitamme myöhemmin.
Kisautuksesta sen verran, että haluan pennun kisaavaan kotiin, mikä olisi ainakin käyttöpuolen lajeissa (minulta löytyy pari pystis kuvaa myös). Pentue olisi Hillaliinan neljäs eli D-pentue joten nimet sen mukaan. Otan 3-4 ostajaa, joista yksi menisi sijoitukseen. Sijoitus tarkottaisi sitä että kisaisin joissakin lajeissa hieman narttua, helpottaen sinun hommaasi.
"Joistakin pentueista saatan sijoittaa narttu koiran, harvoin uroksen. Tällöin koira annetaan ilmaiseksi ostajalle. Oletamme kumminkin että kisaaminen sijoitusnartulla/uroksella olisi aika aktiivista, ei tarvitse olla kansainvälinen valio vaan ihan perus asiat läpi. Voimme teettää maksimissaan yhden pennun nartulla ennen kun se siirtyy sinun omistukseesi."
Varaajat 2/3-4kpl
- Mirzu - Moonwolfiin - u. nimi
- smoothtar - "pihapiiriini" - n. nimi
-
-
Nimet tulossa ensi viikolla.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
huoh, eikö mitään. Juulia kai ottamassa, mutta muuta kannatusta?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Hillaliina D-pystispentue
AARGH. Ois saanu pysyy siellä jossain toisilla sivuilla, ei mua saa kiusata näin! Uros olisi niiiiiin ihana Kadotettuun, mutta en mä voi voi voi nyt :(((
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Hyvä että tulit tänne sivulle <3__<3 Sulle totta kai antaisin vaikka viisi pentua mikäli haluat, mutta nämä syntyvät jossain ens kuun alussa tai keskivaihteessa, jos on kysyntää. Mietintä aikaa siis on, joten ei mitään kiirettä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Hillaliina D-pystispentue
Päätin pysyä FCI 8 parissa, joten en ota FCI 5 kuuluvaa koiraa, ellei pystis sitten äkkiä hyppää kaseihin. :D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Ok, hei kai tälle on kiinnostusta!?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- yona
- Alkupalat
- Viestit: 41
- Liittynyt: Su Maalis 29, 2009 7:39 pm
Re: Hillaliina D-pystispentue
Mä voisin ottaa sijoitus nartun, mutta mietin vielä asiaa.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Kerroppa hieman enemmän itsestäsi, kiva jos kiinnostuit!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
kaisa
- Alkupalat
- Viestit: 2
- Liittynyt: Ti Maalis 31, 2009 3:45 pm
Re: Hillaliina D-pystispentue
Olisin kiinostunut uroksesta, jos kuvat löytyy, ja sivut tulevat valmiiksi ja jos annat ''aloittelia'' turreille.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Minulle on se ja sama onko henkilö aloittelia vaiko vanha turrukka, kunhan pidät vastuusi siitä että kisautat koiraa. Edellinen lause oli ehkä turhan painoitettu siihen, että muka koko ajan pitäisi kisauttaa, mutta en halua nähdä koiraani nurkassa ilman syytä...
YLÖS!
YLÖS!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Hillaliina D-pystispentue
Narttupennulle voisin tarjoata kotia, tulisi asustelemaan "pihapiiriini" yhdessä hevosteni kanssa (ehkä jos innostun vielä kennelin perustamaan niin tällöin narttu siirtyisi sitten sinne asumaan). Mitään super aktiivista kilpailua en nartulle voisi tarjota, mutta pelkäksi pihan koristeeksi se ei jää. Tarkoitus olisi saada käyttövalion arvo sille haukkukokeista sekä mejästä.
Tällä hetkellä mulla ei ole virtuaalikoiria, luovuin kaikista kun CoolDogin lopetin. Virtuaalimaailmassa olen kyllä ollut vuoden 1999 lopusta lähtien. Nykyistä kisanäyttöä mulla ei ole antaa, mutta voin kyllä näytellä niiden CD:n aikaisten koirien sivuja mitkä mulla on ollut jos haluat näyttöä saada?
Tällä hetkellä mulla ei ole virtuaalikoiria, luovuin kaikista kun CoolDogin lopetin. Virtuaalimaailmassa olen kyllä ollut vuoden 1999 lopusta lähtien. Nykyistä kisanäyttöä mulla ei ole antaa, mutta voin kyllä näytellä niiden CD:n aikaisten koirien sivuja mitkä mulla on ollut jos haluat näyttöä saada?
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Kyllä minä sinulle voin pennun antaa :,D Narttu, uros?? Nimet tulee kun saadaan tätä vähän pisemmälle!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
smoothtar
- Nakkisotilas
- Viestit: 207
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 8:28 am
Re: Hillaliina D-pystispentue
Narttu :)Viivi kirjoitti:Kyllä minä sinulle voin pennun antaa :,D Narttu, uros?? Nimet tulee kun saadaan tätä vähän pisemmälle!
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's
Wreath's
-
Mirzu
- Syvällistä
- Viestit: 685
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:54 pm
Re: Hillaliina D-pystispentue
Voivvooi, pystiksiä </3 ;--) Elikkäs, minä olisin kiinnostunut urospennusta.
Uros pääsisi Moonwolfiin (tauko täl hetkel, kun lay ja osoite vaihtuu), jossa kasvatan siperianhuskyja ja niitäkin tuolla on vain kaksi. Mulla on ollut kokemusta pystäristä oikeassa maailmassa, mutta täällä netissä ei semmosta turrikkaa ole ollutkaan.
Yrittäisin kisauttaa sitä ainakin haukkukokeissa ja mejässä (yritettäis valioksi)+ näyttelyissä, jos hyvät rakennekuvat löytyy, ja suht usein myös. Kolmesta koirasta kun ei kauheasti vaivaa ainakaan ole. ;D Aloitin koirien kisautuksen virallisissa kisoissa noin neljä kuukautta sitten, ja kisautusnäyttöä olis sitten mm. tässä. Paljon tuota menestystä ei siis viä ole, mutta toivotaan että sitä sitten tulee silleen pikkuhiljaa. Ja niinku tuossa alussa ilmoitin, urosta olisin hakelemassa.
Olis aivan mahtava saada pystispentu teiltä Hillaliinasta, mutta ymmärränhän minä, jos et mulle pentua suostu luovuttamaan. ((:
Tässä tämä nyt sitten oli, toivottavasti en unohtanut mitään tärkeää.
Uros pääsisi Moonwolfiin (tauko täl hetkel, kun lay ja osoite vaihtuu), jossa kasvatan siperianhuskyja ja niitäkin tuolla on vain kaksi. Mulla on ollut kokemusta pystäristä oikeassa maailmassa, mutta täällä netissä ei semmosta turrikkaa ole ollutkaan.
Yrittäisin kisauttaa sitä ainakin haukkukokeissa ja mejässä (yritettäis valioksi)+ näyttelyissä, jos hyvät rakennekuvat löytyy, ja suht usein myös. Kolmesta koirasta kun ei kauheasti vaivaa ainakaan ole. ;D Aloitin koirien kisautuksen virallisissa kisoissa noin neljä kuukautta sitten, ja kisautusnäyttöä olis sitten mm. tässä. Paljon tuota menestystä ei siis viä ole, mutta toivotaan että sitä sitten tulee silleen pikkuhiljaa. Ja niinku tuossa alussa ilmoitin, urosta olisin hakelemassa.
Olis aivan mahtava saada pystispentu teiltä Hillaliinasta, mutta ymmärränhän minä, jos et mulle pentua suostu luovuttamaan. ((:
Tässä tämä nyt sitten oli, toivottavasti en unohtanut mitään tärkeää.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillaliina D-pystispentue
Mirzu, ai että en antaisi sinulle? Miksipä en voisi antaa, totta kai minä sinulle voin yhden antaa (: Kisautusta saisi olla, haukkuvalio, näyttelyitä niin se on hyvä, muu on sitten paljon plussaa! Sulle lähti urospentu, mä kyllä laittelen ens viikolla vähän nimiä, toivottavasti nyt joku muukin tahtoo!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri


