O: Sheltti ja welsh corgi cardigan!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Coma
Ammattimouhoaja

O: Sheltti ja welsh corgi cardigan!

Viesti Kirjoittaja Coma »

Eli uusia asukkeja kaipaisin kenneliini. Shetlanninlammaskoira ja welsh corgi cardigan tähtäimessä.

Sheltti tulisi Tulevaisuuteen, jossa se saisi asustella muiden shelttien ja tollojen kanssa. Kisanäyttöä voi katsoa Elvikseltä ja Syyttömältä .
Kuvat olisivat valmiina. Koiraa kisautettaisiin mm. näyttelyissä, mutta myös käyttöpuolella eri lajeissa.

Corgi taasen tulisi upouuteen Clovernaan, jossa ei ole vielä muita koiria. Kisanäytöt voi katsoa Elvikseltä ja Syyttömältä. Tällekkin olisi jo kuvat tiedossa, ja samanlaista kisautusta kuin sheltille.
Koska corgit ovat suht. harvinaisia virt. maailmassa, käy tuontikin. Annan tiedot myöhemmin, jos innokasta tuojaa löytyy.
Natali
Kriisissä

Re: O: Sheltti ja welsh corgi cardigan!

Viesti Kirjoittaja Natali »

Cardeja kun ei virtuaalimaailmassa paljoa ole ja mä oon jo pitkän aikaa toivonu että joku hankkis sellasen niin voisin mielelläni tuoda sulle sellaisen, jos vaan käy.
Coma
Ammattimouhoaja

^ Se on huomattu.. Mutta olisi mukavaa jos toisit.

- Tuontimaan: Englanti
- Nimi: Englantia
- Sukupuoli: Narttu
- Ikä: 2 v.

Extrana:
Jos jaksat, niin olisi mukava, jos keksisit hiukan sukua; I, II ja E, EI . Jos jaksat, niin olisi mahtava saada enemmän. Myös jos jaksat/kerkeät niin olisi kiva, jos kuvaisit luonnetta muutamalla lauseella tai sanalla, niin voin itse tehdä sen perusteella pitkän luonteen.
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Saat koko paketin eli myös sukua ja luonnetta sunnutaihin mennessä. Oikeesti en millään pysy nahoissani kun oon jo odottanu että cardeja tulis taas lisää :)
Coma
Ammattimouhoaja

Kuulostaa hyvältä : DD. Odottelen innolla.
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

ot. mulla taitaa olla tällä hetkellä virtuaalimaailman cardiganeista kaks. reettallahan oli, mutta lopetti sitten kasvatuksen ja mulla on molemmista pentueista pentu. ;))

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Coma
Ammattimouhoaja

Kiva että muitakin corgikasvattajia löytyy. Pembroke on seuraavaksi tähtäimessä, kunhan jostain löydän ensin kuvat.
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Jos jaksat odottaa, niin kesällä olisi Taccataan tulossa merle-trikkipentue.
Coma
Ammattimouhoaja

^ Kuulostais tosi hyvältä. Milloin olet pentuetta suunnitellut (esim. kuukautta). Jos pentue on suunnitteilla joskus keskikesällä, niin en tiedä jaksanko malttaa niin pitkään : D. Tosin voihan olla että käyn sieltä joka tapauksessa oman pennun varaamassa x>.
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Joskus toukokuun ja heinäkuun välisenä aikana. Emänä Mignon O'No"Nätti", isästä ei tietoa. Emän sivut päivittämättömät, ainakin 3 sertiä löytyy, paimennuksen perusrata suoritettu, BH'sta en ole ihan varma.
Coma
Ammattimouhoaja

Hmm.. Kyllä mä varmaan tosta pentueesta pennun voisin varata.. No, jos kenelläkään ei ole shelttiä vailla kotia, niin joudun oottelemaan tuota pentuetta.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

No mullahan olisi Swirly Swinger's Sweetness In Her-Heart, kisattu aika paljonkin, tuloksia voi etsiä googlettamalla. :) Jos vaan kiinnostaa. Ei hajuakaan kyllä tuloksista että mitä on saanut. Noilla kuvilla on tullut eehoota, Elinalta voi kysyä kuvista :>
Coma
Ammattimouhoaja

Tuo olis kyllä aikas kiva. Tosin etsinnässä olisi trikki tai merle sheltti, kun kaikki muut on soopeleita, ja jotain vaihtelua kaipaisin : D. Onko väritystä mahdollista muuttaa?
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

^ On toki mahdollista! Kiva kun kiinnostaa :)
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mulla olis mun kasvatti Debesis Beloved myytävänä, welsh corgi cardigan narttu. Koiran vanhat sivut eivät enää toimi, mutta sillä on joitakin koiratanssipisteitä ja mekuma.
Vastaa Viestiin