SISÄÄN
Lay Up on siis uutukaisin projektini, pieni virtuaalikennel, joka on ollut tekosessa jo viime vuoden lopusta, mutta vasta nyt sain sen valmiiksi. Kennelissä ei ole kasvatusrotua ja koiriakin koitan hankkia kenneliin mahdollisimman vähän. Kennel on yksisivuinen, koska halusin tälläistä menetelmää kokeilla. Ulkoasun on taiteillut reedda, jolle suuren suuri kiitos tuosta ihanasta ulkoasusta. <3
Vieraskirjaan saa jättää viestiä (Muokkaan vielä vieraskirjaa, se ei tule jäämään pysyvästi tuollaiseksi) ja toivon että täällä voitaisiin kommentoida. Virheistä saa kertoa, sillä suurimman osan teksteistä olen kirjoittanut melko hätiköiden. :)
Lay Up - kaikenkarvaiset kirppukasat
- Shagan
- Toistolla tehoa
Lay Up - kaikenkarvaiset kirppukasat
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
- Hyena
- Sumopainija
Re: Lay Up - kaikenkarvaiset kirppukasat
Mä tyksin tästä leiskasta. :) Mustaan on ihanasti tuotu piristäviä värejä ja otsikon fonttikin on veikeä. Katkoviiva ja kuva sopivat myös erinomaisesti. Koristekuvat taas, pidän muuten mutta copymerkintöjen fontit ovat vähän mälsiä. Ja tuon Shagan-teksti voisi olla jollakin kivemmalla fontilla - nyt se näyttää vähän kökköseltä valkosine reunoineen.
Teksti on sujuvaa ja kirjoitusvirheitä en näin pikalukaisulla löytänyt. Koirien sivut poikkeavat massasta, hyvä homma. :) Ja Ace on ihana, ahh. <123 Caldon luonteesta tulee kiitosta, mahtavaa että joku jaksaa kirjoittaa. ;)
Tää nyt oli tämmönen pikakomma, älä anna sen häiritä. ;3
Teksti on sujuvaa ja kirjoitusvirheitä en näin pikalukaisulla löytänyt. Koirien sivut poikkeavat massasta, hyvä homma. :) Ja Ace on ihana, ahh. <123 Caldon luonteesta tulee kiitosta, mahtavaa että joku jaksaa kirjoittaa. ;)
Tää nyt oli tämmönen pikakomma, älä anna sen häiritä. ;3
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Ihanat sivut. <3
Pidän tuosta että se on tehty vain yhdelle sivulle. Mutta asiaan.
Minulla ei toiminut nuo koiran kuvat, kun painoin esim. NAPPU:sta. Koitin päivittää eikä vieläkään toiminut..
Pidän tuosta että se on tehty vain yhdelle sivulle. Mutta asiaan.
Minulla ei toiminut nuo koiran kuvat, kun painoin esim. NAPPU:sta. Koitin päivittää eikä vieläkään toiminut..
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
-
Jen
- Söi navetan kaksi nautaa
No siis ensimmäiseksi, mulla näkyy tuo tausta ihan päin persiiksiä. KLIK!
En oikein ymmärrä miksi osa väliotsikoista (kasvatus, myyntiehdot, etc.) on normaalifontilla ja osa kursivoitu, ja minkä takia 'myyntiehdot' on keskitetty ja muut vasemmassa reunassa. Vaikea tietysti kommentoida sivujen ulkonäköä, kun en sitä oikeanlaisena näe, mutta noi pienet täytekuvat tuolla ehkä vähän sotkevat sisältöä, kun siellä on kuitenkin koirien sivuille vievät linkitkin ihan kuvia. Jaja. Koirien sivuilla ont tietysti ihan persoonallisesti laitettu kaiken tekstin sekaan nuo koiran perustiedot, kuten ikä, syntymäaika, ja virallinen nimi, mutta lukua ja tietyn infon etsintää helpottaisi ja selkeyttäisi huomattavasti jos ne olisi listattu. Eli tyyliä
- nimi
- sukupuoli
- ikä
Löysin tekstistä myös muutamia kirjoitusvirheitä ja kennelin esittelytekstissä about joka toinen sana on 'kuitenkin'.
En oikein ymmärrä miksi osa väliotsikoista (kasvatus, myyntiehdot, etc.) on normaalifontilla ja osa kursivoitu, ja minkä takia 'myyntiehdot' on keskitetty ja muut vasemmassa reunassa. Vaikea tietysti kommentoida sivujen ulkonäköä, kun en sitä oikeanlaisena näe, mutta noi pienet täytekuvat tuolla ehkä vähän sotkevat sisältöä, kun siellä on kuitenkin koirien sivuille vievät linkitkin ihan kuvia. Jaja. Koirien sivuilla ont tietysti ihan persoonallisesti laitettu kaiken tekstin sekaan nuo koiran perustiedot, kuten ikä, syntymäaika, ja virallinen nimi, mutta lukua ja tietyn infon etsintää helpottaisi ja selkeyttäisi huomattavasti jos ne olisi listattu. Eli tyyliä
- nimi
- sukupuoli
- ikä
Löysin tekstistä myös muutamia kirjoitusvirheitä ja kennelin esittelytekstissä about joka toinen sana on 'kuitenkin'.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Mulla toi toimii hyvin.
Ulkoasu on ihan jees, mustaa välillä, ei aina kirkasta ja valkoista. Tunnelma on silti rauhallinen, vaikka otsikon räväkkä väri kostautuu hieman silmissä. Kuva on kanssa ihan kiva, nätisti rajattukkin. Katkoviiva on jotenkin epäsiisti ja rosoinen. Team- sana on kivalla fontilla kirjoitettu, tuosta Lay Up - tekstin fontista en sitten tykkääkään. Eikä Lay Up kuulosta korvaani mitenkään erityisen kauniilta.
Kirjoituksia ja tekstiä on tarpeeksi, mutta nuo otsikot olisi voinut kirjoittaa ihan tavallisella fontilla, ei siis kursivoida sitä. Myyntiehdot on ihan jees, kasvatussivukin menee. Koirien sivut ovat nätit mutta olen enemmän "taulukon" ja tekstit allekkain - tyyppiä joten nuo "kertomukset" eivät minua miellytä.
Tekijänoikeudet on merkitty ja se on hyvä se.
Onnea ja menestystä kennelillesi! ;)
Ulkoasu on ihan jees, mustaa välillä, ei aina kirkasta ja valkoista. Tunnelma on silti rauhallinen, vaikka otsikon räväkkä väri kostautuu hieman silmissä. Kuva on kanssa ihan kiva, nätisti rajattukkin. Katkoviiva on jotenkin epäsiisti ja rosoinen. Team- sana on kivalla fontilla kirjoitettu, tuosta Lay Up - tekstin fontista en sitten tykkääkään. Eikä Lay Up kuulosta korvaani mitenkään erityisen kauniilta.
Kirjoituksia ja tekstiä on tarpeeksi, mutta nuo otsikot olisi voinut kirjoittaa ihan tavallisella fontilla, ei siis kursivoida sitä. Myyntiehdot on ihan jees, kasvatussivukin menee. Koirien sivut ovat nätit mutta olen enemmän "taulukon" ja tekstit allekkain - tyyppiä joten nuo "kertomukset" eivät minua miellytä.
Tekijänoikeudet on merkitty ja se on hyvä se.
Onnea ja menestystä kennelillesi! ;)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Shagan
- Toistolla tehoa
Oho, unohdin kokonaan tämän. Sori. : <
Ensinnäkin suuri kiitos kaikille palautteesta!
Jassu, en kyllä lainkaan tiedä, miksi ne eivät toimi.. Onnistutko edes kopioimaan koiran sivujen osoitetta? ((Klikkaa vasenta nuolinäppäintä ja ominaisuudet))
Kisu, voihan peeveli, miksi se nyt nuin menee. -_- Itselläni ainakin näkyy mozillalla ja explorella oikein. Ja nuihin väliotsikoiden erilaisuuksiin on hyvät syyt. Olen kokeillut erilaisia tyylejä ja tietysti olen unohtanut, että nyt melkein kaikki ovat eri tyylillä. Korjaanpas asian heti. :)
Sitten kiitos myös Marizalle rakentavasta palautteesta. Koirien sivut pidän tuollaisina, sillä itse pidän paljon enemmän niistä nuin. : >
Ensinnäkin suuri kiitos kaikille palautteesta!
Jassu, en kyllä lainkaan tiedä, miksi ne eivät toimi.. Onnistutko edes kopioimaan koiran sivujen osoitetta? ((Klikkaa vasenta nuolinäppäintä ja ominaisuudet))
Kisu, voihan peeveli, miksi se nyt nuin menee. -_- Itselläni ainakin näkyy mozillalla ja explorella oikein. Ja nuihin väliotsikoiden erilaisuuksiin on hyvät syyt. Olen kokeillut erilaisia tyylejä ja tietysti olen unohtanut, että nyt melkein kaikki ovat eri tyylillä. Korjaanpas asian heti. :)
Sitten kiitos myös Marizalle rakentavasta palautteesta. Koirien sivut pidän tuollaisina, sillä itse pidän paljon enemmän niistä nuin. : >
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.