Flareflyn kerrynterriereitä

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Uusi yritys, lähtien 16.9.09

i: KREW-08 CAW-08 EUV-08 Bromley Cross
e: BH FIN KANS MVA MV-07 NLW-07 Rywal Antrast

Pistetään kyselyä menemään, kuka tahtoo kerrynterrierin? Viime pentueesta Flareflyssa on jo aikaa ja viime kyselyyn vastasi pari kiinnostunutta, mutta siihen se jäi. Onko ilmaantunut uusia potentiaalisia pennunottajia, kerrykannan elvyttäjiä, aktiivisia omistajia? Pentueen teettämiselle pidän vähimmäisvarausmääränä kahta pentua.

Mikäli innostuit tai olet jo pidempään etsinyt omaa mustapartaista kaveria, kerrohan missä pentu tulee asumaan ja oletko tehnyt jonkinlaista suunnitelmaa kisattavien lajien suhteen. Vaadin käyttämään pentua edes pariin otteeseen näyttelyssä. Pentuehan on Flareflyn D-pentue, mikä tarkoittaa, että nimet tulevat olemaan mallia FF D.... Jos jollain on pennun ottaminen kuvista kiinni niin olen menossa Kouvolan näyttelyyn 22.8. kuvaamaan, kerrykehälle varmasti.

Varaukset
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja mio »

no voihan hittolainen, olen ollut kauan aikaa jo kiinnostunut kerryistä mutta ei mulla kyllä ole yhtään varaa ottaa "väärän rotuisia" nyt tällä hetkellä.. ;--(
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

mio, harmi! :(

Janita, hyvältä vaikuttaa, sanotko vielä kumpaa sukupuolta pentu sais olla?
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Varauksia otan tämän viikon loppuun.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Mitä taas säädän! Huomasin ton editoinnin mutta kirjotin kuitenki uros, hyvähyvä.. Pentuetta ei tule ellei tule väh. kahta varausta, näin päätin.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Härrekyyl kun mua taas kiinnostaisi.. Joomaganan & Criminalesiin en varmaankaan koiraa sijoittaisi mutta New Yorkiin olisi kiva saada kilpailutallikoira. Ilmoittelen myöhemmin.. Kuvaluvatkin mulla olis..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Mariza, tiedätkö jo ootko ottamassa pentua? Tänään alkas oleen viimenen päivä varata ja vähän pahalta näyttää.. Saatan vielä venyttää varausaikaa ens keskiviikkoon.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja Marcia »

No jospa mie tällä kertaa jätän väliin..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja Risto »

Vooooi minun kasvattini emänä. Ootte pärjänny hienosti näyttelyissä! &.&
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Mariza, seelvä. Otetaan varauksia sitte keskiviikkoon asti.
wenya, hehe, joo onhan tuo mukavasti pärjäilly.
kya
Alkupalat
Viestit: 14
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2009 6:59 pm

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja kya »

Jos ois kuvia ni porukkaan ois hyvin mahtunut Rambolle pikkuveikka :)
ressk
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 131
Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
Paikkakunta: Kouvola

Re: Flareflyn kerrynterriereitä

Viesti Kirjoittaja ressk »

Nostetaan tää ja yritetään uudelleen. :cool:
Vastaa Viestiin