Flareflyn kerrynterriereitä
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Flareflyn kerrynterriereitä
Uusi yritys, lähtien 16.9.09
i: KREW-08 CAW-08 EUV-08 Bromley Cross
e: BH FIN KANS MVA MV-07 NLW-07 Rywal Antrast
Pistetään kyselyä menemään, kuka tahtoo kerrynterrierin? Viime pentueesta Flareflyssa on jo aikaa ja viime kyselyyn vastasi pari kiinnostunutta, mutta siihen se jäi. Onko ilmaantunut uusia potentiaalisia pennunottajia, kerrykannan elvyttäjiä, aktiivisia omistajia? Pentueen teettämiselle pidän vähimmäisvarausmääränä kahta pentua.
Mikäli innostuit tai olet jo pidempään etsinyt omaa mustapartaista kaveria, kerrohan missä pentu tulee asumaan ja oletko tehnyt jonkinlaista suunnitelmaa kisattavien lajien suhteen. Vaadin käyttämään pentua edes pariin otteeseen näyttelyssä. Pentuehan on Flareflyn D-pentue, mikä tarkoittaa, että nimet tulevat olemaan mallia FF D.... Jos jollain on pennun ottaminen kuvista kiinni niin olen menossa Kouvolan näyttelyyn 22.8. kuvaamaan, kerrykehälle varmasti.
Varaukset
i: KREW-08 CAW-08 EUV-08 Bromley Cross
e: BH FIN KANS MVA MV-07 NLW-07 Rywal Antrast
Pistetään kyselyä menemään, kuka tahtoo kerrynterrierin? Viime pentueesta Flareflyssa on jo aikaa ja viime kyselyyn vastasi pari kiinnostunutta, mutta siihen se jäi. Onko ilmaantunut uusia potentiaalisia pennunottajia, kerrykannan elvyttäjiä, aktiivisia omistajia? Pentueen teettämiselle pidän vähimmäisvarausmääränä kahta pentua.
Mikäli innostuit tai olet jo pidempään etsinyt omaa mustapartaista kaveria, kerrohan missä pentu tulee asumaan ja oletko tehnyt jonkinlaista suunnitelmaa kisattavien lajien suhteen. Vaadin käyttämään pentua edes pariin otteeseen näyttelyssä. Pentuehan on Flareflyn D-pentue, mikä tarkoittaa, että nimet tulevat olemaan mallia FF D.... Jos jollain on pennun ottaminen kuvista kiinni niin olen menossa Kouvolan näyttelyyn 22.8. kuvaamaan, kerrykehälle varmasti.
Varaukset
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
no voihan hittolainen, olen ollut kauan aikaa jo kiinnostunut kerryistä mutta ei mulla kyllä ole yhtään varaa ottaa "väärän rotuisia" nyt tällä hetkellä.. ;--(
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
mio, harmi! :(
Janita, hyvältä vaikuttaa, sanotko vielä kumpaa sukupuolta pentu sais olla?
Janita, hyvältä vaikuttaa, sanotko vielä kumpaa sukupuolta pentu sais olla?
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Varauksia otan tämän viikon loppuun.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Mitä taas säädän! Huomasin ton editoinnin mutta kirjotin kuitenki uros, hyvähyvä.. Pentuetta ei tule ellei tule väh. kahta varausta, näin päätin.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Härrekyyl kun mua taas kiinnostaisi.. Joomaganan & Criminalesiin en varmaankaan koiraa sijoittaisi mutta New Yorkiin olisi kiva saada kilpailutallikoira. Ilmoittelen myöhemmin.. Kuvaluvatkin mulla olis..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Mariza, tiedätkö jo ootko ottamassa pentua? Tänään alkas oleen viimenen päivä varata ja vähän pahalta näyttää.. Saatan vielä venyttää varausaikaa ens keskiviikkoon.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
No jospa mie tällä kertaa jätän väliin..
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Risto
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4309
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
- Paikkakunta: Turku
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Vooooi minun kasvattini emänä. Ootte pärjänny hienosti näyttelyissä! &.&
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Mariza, seelvä. Otetaan varauksia sitte keskiviikkoon asti.
wenya, hehe, joo onhan tuo mukavasti pärjäilly.
wenya, hehe, joo onhan tuo mukavasti pärjäilly.
-
kya
- Alkupalat
- Viestit: 14
- Liittynyt: Ke Helmi 18, 2009 6:59 pm
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Jos ois kuvia ni porukkaan ois hyvin mahtunut Rambolle pikkuveikka :)
-
ressk
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 131
- Liittynyt: Pe Heinä 18, 2008 3:19 pm
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Flareflyn kerrynterriereitä
Nostetaan tää ja yritetään uudelleen. 
