Eli koska en saa kasvattini omistajaa kiinni ja ks. kennelin sivuilla ei ole tapahtunut mitään yhdeksään kuukauteen, otin tehtäväkseni lunastaa koiran ja myydä se. Mua niin inhottaa kun ei voida ees ilmottaa jos ei ole aikaa. Tai mistä mä tiiän mikä tilanne Faderilla on tällä hetkellä mutta kyrpii silti.
Espiral Alfa Centauri alias Kentsu on hyvää sukua, isä vLTW-07 vEUW-07 vCAW-07 Hurmurin Hurmos ja emä vGERW-06 vLTW-07 vLATW-07 vESTW-07 vEUW-07 vKREW-07 vCAW-07 vSWE & vKANS MVA* Belleza F (syvä anteeksipyyntö noiden sivujen lievästä toimimattomuudesta). Ja isän emänä monien tuntema legendaarinen PLW-05, JAPW-06, CAW-06, RUSW-06, UKRW-06, ITAV-06, vJAP MVA* Rosey.
(* = vahvistamaton)
Kentsu hakee hyvää, kisaavaa kotia jossa se saisi elellä lopun elämäänsä. Koira on syntynyt 08.09-07, eli minä sanoisin sitä vielä varsin nuoreksi, ura vasta edessä päin! Koiran kanssa tulisi kisata ainakin VVUL:n rata/maastojuoksuissa ja mahdollisesti näyttelyissä. Koiran kuulumisia haluan silloin tällöin myös kuulla sinulta itseltäsi. Jalostukseen käytöstä en vielä osaa sanoa mitään, koska en ole varma, tulenko käyttämään koiran sisarta Lyyraa tai miten on muiden sisarusten laita.
Do diih, eli kiinnostuneet laittakaa postia alle ja kisanäytöt mukaan. Koiran piirrettyä kuvaa en voi teille antaa koska se on Faderin käsialaa.
Myydään azawakh-uros.
- Hyena
- Sumopainija
- Hyena
- Sumopainija
Re: Myydään azawakh-uros.
Nostetaanpas.