Terranois D (bpk groenendael)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Terranois D (bpk groenendael)
No tottakai sopii
Harmi vaan, etten pääse päivittelemään noita sivuja ennen kuin saadaan uusi modeemi (vanhanpaskan kanssa ei toimi twisted) taloon.
