Mustia snautsereita :: nimet, sivuja

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Mustia snautsereita :: nimet, sivuja

Viesti Kirjoittaja Mona »

Joo vois laittaa oikeeseen paikkaan :-D...
______________________________________________
Tässä tulee once in a lifetime tilaisuus: virtuaalimaailman ainoalle suvulliselle mustalle snautserille olisi suunnitteilla pentue johonkin lähitulevaisuuteen :mrgreen: . Sen lisäksi että on ainut suvullinen rotunsa edustaja, Kendra sattuu myös olemaan (tietääkseni) tällä hetkellä ainoa virtuaalimaailmassa elävä musta snautseri.

Snautseri on kompaktin kokoinen pk-oikeudet omaava rotu, joka sopii moniin harrastuksiin. Omistajakseen tarvitsee huumorintajuisen ja pitkäpinnaisen tyypin, joka ei pelkää haasteita. Snautseri vaatii paljon, mutta myös palkitsee ruhtinaallisesti (;

Emänä tulee olemaan BH HK3 JK1 vKANS MVA RH-E vKREW-08 vEUV-08 Deviant Kendra, joka kisataan ainakin käyttövalioksi ennen pentuja. Kendra on Jonnan ja raidan legendaarisen Deviant-kennelin kasvatteja. Isä on sattuneesta syystä evm-koira.

Kyselen tälleen alustavasti, jos löytyisi kiinnostusta mustille partanaamoille :>. Mulla on jotain huonoja kuvia, mutta uskoisin Turreilta löytyvän (ainakin Saaralta ja Kirsiltä, eri asia haluavatko lahjoittaa hyväntekeväisyyteen ;D). Tässä olis tosi kiva persoonallinen karvakasa tarjolla!

Mulle jää yksi pentu, eli saa nähdä jääkö yksihenkiseksi tämä kakarakatras, vai saadaanko pari sisarusta (:

Alustavat varaukset:
Mona, narttu, Devonia - Devonia Night Spirit
Kirsi, narttu, Rainvalley
Kuunsirppi, uros, Gendarme's
Janita, ?, Comma Chaos

NIMET:
Devonia Night Spirit - Mona
Devonia Night Magic
Devonia Night Glory
Devonia Night Fiasco
Devonia Night Delusion - Kirsi
Devonia Night Illusion
Devonia Night Sparkle
Devonia Night Fever
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Heh, joo, multa löytyy joulukuun messarista jonkun näkösiä kuvia. Jalustaa ei ollut vielä käytössä, joten laatu suoraansanottuna paskaa, mutta täältä voi katsella. Oman koiran kuvia en kenellekään anna (eikä niitä tuolla kansiossa olekaan), joten multa ei saa valitettavasti ton parempia. Lahden KV'ssa seikkaillaan kuitenkin jalustan kanssa, joten sieltäkin voi tippua kuvia.

Mutta mutta, itse pentueeseen sitten. Olisihan tässä täydellinen tilaisuus ja täytyy nyt miettiä. Koiria mulla on, mutta olisihan tässä sentään oma rotu kyseessä.... :mrgreen: Paljos kisailua vaatisit?
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Mona »

Hienoa jos voisit mahdollisesti lahjoittaa kuviasi!

Mut joo, aattelinkin että sulle voisin yhden tunkea ;D. Kisausta sen verran, että näen että koira on elossa. Mikään ei raivostuta yhtä paljon kuin se, että kasvattien kisakalenterit päivitetään max. kerran kuukaudessa ja muuten koira on "kuollut"... Ei mitään veren maku suussa-meininkiä, silleen sopivasti.... ;)
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Hmmm. Lähtiskös alustava varaus (= en ole edelleenkään täysin varma), jos lupailin ainakin palveluksessa kisailla? Mun himokisaamisvauhtia näkee esmes Lilithiltä tai Charmilta, mutta en mä taida uskaltaa tollasia lähtee lupailemaan :mrgreen: Mutta palvelusta nyt aineskin, lupaillaan muita lajeja vasta muiden hurttien päästessä luokissa eteenpäin.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Mona »

^ Jos otat sijoitukseen, niin mä voin joissain lajeissa kisata (edellyttäen, että omien koirien jäljiltä jää tilaa) (: . Tärkeintä mulle siis vain on, että koiran sivuilla näkyy JOTAIN toimintaa, että se oikeasti on elossa ja tekee jotain.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kyllä mulle sijoituskin kelpaa :D Eli laitteles sitten varauslistaan narttu ja Rainvalleyyn olisi tulossa.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Mona »

Nostellaans tätä vähän.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Janina »

Snaassereita :D Harkitaan.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mmm... Snautsereita... Mun pitää nyt harkita vakavasti, joskos yhdelle pienelle partanaamalle olisi tilaa :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Mona »

Janita ja Kuunsirppi, harkitkaa harkitkaa! Suloisia ja monipuolisia partanassuja (ja kivat nimet tulossa ;>).

Kuunsirppi, pakko sun on ottaa multa toinen parta Pansyn kaveriksi!
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Millos nää olis niin kuin syntymässä?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Julzi
Epätoivoinen katse
Viestit: 422
Liittynyt: La Marras 15, 2008 7:09 pm

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Julzi »

Snautsereita <3 laitetaan harkintaan : )
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Mona »

Älkää nyt saamari harkitko, vaan varatkaa! :-D

Eli Kuunsirppi, Julzi ja Janita, narttu vai uros? :)). Pentuetta voisi alkaa puuhaamaan heti kun saan enemmän varaajia, nyt vain odottelen kiinnostuneita.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

:D Mä varaan yhden pirpanan, Gendarme's tarttee toisen partanaaman. Eli siis pikkuisen kisaamisesta: PK-lajeihin ja näyttelyihin nyt ainakin, sitten lisäksi joko agilityyn, tokoon tai maastoon, riippuen missä on parhaiten tilaa, ja vähitellen sitten muitakin lajeja. Ja siis urospennun varaisin. Mulla itselläni ei oo kuvia, joten piirsin tänään kuvan mustasta snautseriuroksesta. Ihan onnistunut siitä tuli, ootas kun otan kuvan siitä.

//http://i224.photobucket.com/albums/dd60 ... seri_u.png pikkasen pitää tota väritystä tasoittaa vielä, ja kintereitä vähän muokata. Toivottavasti tossa ei oo mitään suuria rakennevirheitä.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Alustavaa kiinnostusta mustille snautsereille?

Viesti Kirjoittaja Mona »

No niin, hienoa!! Hauskaa, että saatiin vähän miesvahvistustakin tähän pentueeseen. Tosin, tytöt tulevat lyttäämään sen 6-0 :mrgreen: . Snautserimeininkiä.

Pentue voisi alkaa tirkistelemään päivänvaloa joskus parin viikosta? Vai miten Kirsille ja Kuunsirpille sopii.

// Kuva kelpaa loistavasti! Pää on ehkä hitusen pieni runkoon verrattuna, mutta eipä tuo haittaa.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Vastaa Viestiin