VJL - virtuaalinen jyrsijäliitto

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
noel
Lassien tassuhiki

VJL - virtuaalinen jyrsijäliitto

Viesti Kirjoittaja noel »

WELCOME.

VJL, eli virtuaalinen jyrsijäliitto, on virtuaalijyrsijämaailman ns. päämaja :) VJL kertoo kaiken virtuaalijyrsijämaailmasta päästä varpaisiin saakka. Sivuilta saa paljon lisätietoa tästä syrjään jääneestä virtuaalimaailmasta, jota yritetään ahkerasti nostaa pystyyn aktiiviseen käyttöön! VJL:llä on myös oma fooruminsa, Nakertajat, jossa on kaikennäköistä keskustelua virtuaalijyrsijöistämme.

Eli tarvitsisimme pikaisesti nyt ihmisiä auttamaan virtuaalijyrsijäpuolen pystyyn nostamisessa! Pian pystyyn nousevat viralliset näyttelysäännöt ja uusia kisaliittoja pyritän nostamaan pystyyn. Kaikki apu on tarpeen, joten olisi mahtavaa jos nyt joku innostuisi tästäkin virtuaalimaailmasta ;)

terveisin, noel
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: VJL - virtuaalinen jyrsijäliitto

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mmm.. mullahan on vielä hyvin alussa oleva gerbiililä. Voisin kai mä jotenkin tulla mukaan toimintaan, kunhan saan eka koodauksen siihen leiskaan, jotta pääsisin alkuun.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
noel
Lassien tassuhiki

Nostan vähän tätä ketjua. Gerbiiliyhdistys alkaa pian nousta ylös, samoin uudet näyttelysäännöt, joten niille olisi kiva saada vastinetta uusien harrastelijoiden muodossa :) Kaikki vain hei rohkeasti mukaan, varmasti täältä löytyy pari kolme tyyppiä, joita virtuaalijyrsijät kiinnostais! Kyllähän täältä on jo tullu Tanja, Rosa, Mariza ja Nath! :) Muutkin vaan hej!

edit/ Juu anteeksi, mie unohdin siut :') Mut siis Milja hei kans! Huomaattehan te, tää on ihan kivaa puuhaa!
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Jos et oo jo noel huomannut, niin mäkin oon laajentanut toimintaani jyrsijäpuolelle, gerbiileitä pääasiassa kasvattamaan, järjestänyt ekat kilpailutkin. Ja mähän koodailin ton gerbuyhdityksen sivutkin, niin on sit hienoa nähdä, milät yhdistys näyttää valmiina.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
noel
Lassien tassuhiki

Nostan tätä monen sivun takaa! :-----) Edelleen uudet harrastelijat olisivat enemmän kuin toivottuja! Nyt VJL sai jopa alulle vuoden 2009 maailmanvoittajanäyttelyn, joten sinnekin olisi hienoa saada muutamia näyttelyaddikteja! Laitettaisiin jyrsijämaailma kunnolla matkaan, joohan?
noel
Lassien tassuhiki

Nostoa jälleen monen sivun takaa, etsintäkuulutuksissakin on nyt pikku avunhuuto. :D
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Voi ei, mua kiinnostaisi jyrsijät! Etenkin marsut ja gerbiilit ovat lähellä sydäntäni, ja olenkin pohtinut josko hankkisin alkuun pari kokelaiksi. :) Voin ja haluan auttaa parhaani mukaan kaikessa mihin pystyn, mutta ainakaan gerbiilitietouteni ei riitä rakennearvosteluun. Marsujen rakennetuomarointi voisikin kiinnostaa, sen verta hyvin voisin sanoa tietäväni niiden rakenteesta. Jyrsijäpuoli on ilmeisesti potenut lamaa, olisiko hyväksi tuoda uusia eläimiä vaiko ostaa suvullisia kasvatteja? :D
noel
Lassien tassuhiki

Hienoa hienoa, kiinnostuneita! :D Kaikki harrastajat ovat täysin tervetulleita mukaan, niitä tarvittaisiin ja kipeästi. Marsuille on tulossa jonkin ajan kuluttua oma tuomarikoe, joka johtaa sitten marsujen näyttelyihin, eli siitähän Nina voisit lähteä yrittämään kun aika koittaa? ;) Lama on aivan oikea sana tälle tilanteelle! Suvullisia eläimiä ei ole myynnissä tonneittain, joten alkuun kannattaa lähteä suuntaamaan suvuttomien otusten kanssa.
Fanny
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Fanny »

Muakin kiinnostaisi jyrsijät! Rotista lähinnä tiedän, kun sellainen meille meinasi tulla, mutta ei sitten tullutkaan kun tuli kissa. Joten siis kiinnostunut ehkä näyttelytuomariksi rotille, jos tuomarikoe tulee jossain vaiheessa. Voinhan mä kuitenkin hakea muista jyrsijöistä tietoa, jos on tuomareista pulaa, mutta näin alustavasti rotille oon valmis tuomariksi. :)
  • i heart u
noel
Lassien tassuhiki

Mahtava juttu, että näinkin monta innostunutta löytyy. :] Rottien tuomarikoe on tekeillä seuraavana, se on kai jo puoliksi valmis, jos nyt oikein muistan, eli rotillekin on toimintaa nopeasti tiedossa.
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Kiinnostusta löytyisi rottien muodossa kyllä! Ainoa, että pitäisi väkertää ulkka ja saada kuvia ja opetella itse piirtämään koneella :lol: Tuomariksi en kyllä varmaan rupea, mutta ei sitä tiedä mitä saan päähänpistona aikaan. :mrgreen:

//Joo, mutta oon ihastunu niihin koneella piirrettyihin ja mitäpäs se haittaa jos, vaikka oppisin jotain samalla :D Tosin jos mulla ei heti onnistu joku niin jää usein puolitiehen... :roll:

//Millä ohjelmalla olis teistä paras alkaa väkertää jyrsijöitä joku aika helppokäyttöinen mielellään? (mun aivoilla ei pitkälle pötkitä edes gimp:in kanssa)
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Kyllä Flickristä rottien kuvia löytyy! :D
Emine
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Emine »

Musta on tullut nyt uusi harrastelija, kun vihdoin sain hommattua ne kaksi rottaa Averimaan! :mrgreen:
Poikueita olen myös ajatellut teettää, mutta olisi kiva jos voisi jotain kisailla noilla tytöillä ennen sitä. Mutta ilmeisesti virtuaalinen kesyrottakanta ei ole kovinkaan suuri? Olenko minä nyt peräti ainoa vai löytyykö joltain muulta näitä otuksia? Kasvattajia ei ainakaan ollut VJL:än listalla. Voisin siis tässä esitellä teille nyt nopeasti rottatytöt Melody ja Sadie. Luonteet puuttuu vielä molempien sivulta. Olis tosi kivaa jos löytyis muitakin innokkaita virtuaalisten rottien omistajia. :>
höpötipöpötipöp

Virtuaalikoiria vuodesta 2004.

Eminen virtuaalikennelit
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

^Aloitan kohtapuolin rottien kanssa :D
noel
Lassien tassuhiki

Oi että mia, ihania rottia. :] Kasvattajia ei ole ollenkaan, Helluva oli VJL:n kasvattajalistan ainut, eli ihmeessä rottakasvattajia kaivattaisiin mukaan kipeästi. Rotista kiinnostuneita ainakin näyttää olevan jo muutama, eli jos vielä muutamia rottia saataisiin mukaan, voisi rottien näyttelytkin olla ajankohtaisempia.

Jos kaikki ylimääräinen keskustelu siirtyisi tonne etsintäkuulutusten ketjuun, ja jätettäisiin tää ihan pelkästään VJL:n kommentointiin ymv. (:
Vastaa Viestiin