M: dobermanni ja englanninsetteri
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Geewas lopettaa, koirat myynnissä
^Selvä, hmm... Simpulla on pari ihan ok tulosta, sekä Laikalla.... siis kun omaa kisaustani katsoo, muttah... pitäisi saada noillekkin enemmän luokkavoittoja :) Tosi kiva jos saan Rockyn, teen jo sivun valmiiksi :P
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- juulia
- Floodari
Joo, Rocky kyllä lähtee sulle, kiitos sivuista! Voisitko sivut ilmoittaa myös dongalle? :-)
Sain nyt Deneolta vastauksen, ja Milo voi lähteä sulle! Eli voit laittaa nyt Milon koirat-sivulle tms tms, ilmottelethan Milon sivuja vielä sitten Sharille (täällä tuwweissa Deneo)?Viivi kirjoitti:http://www.pehko.net/moonmades/milo.htm tossa vielä sivut ((:
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Voi itku, kukaan ei Edlaa tahdo. Mitä me sille tehdään? Myynkö mä sen, vai odotetaanko vielä? Olisi tosi harmi heittää se jonnekin bittiavaruuteen ja itse en tyttöä voi ottaa kun koirakiintiö on sen verran täynnä
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Milja
- Vuohenruokaa
Mä voisin oikeastaan olla kiinnostunut tuosta Edlasta, kun on jo pidemmän aikaa tehnyt mieli hankkia pk-koira, jonka kanssa pääsisi vähän paremmin hommaamaan noissa palveluskoiralajeissa, paimennuksessa jne. Laitan parempaa tietoa, kunhan olen miettinyt vähän aikaa, mutta älkää missään nimessä jättäkö sitä vielä bittiavaruuteen. Tulen kertomaan sitten, mitä teen. Alustavasti laitan nyt vain tiedon, että menisi sitten Sudenyöhön siperianhuskyjen seuraksi (tällä hetkellä vain yksi siperianhusky Nanook "Maja", mutta laumaan liittyy vielä Ratapihalainen ja Haltiapolkulainen) joten Edla saisi paljon kisautusta ainakin pk-lajeissa, kun ei ole muita koiria jakamassa osallistumispaikkoja. Kuviksi kaavailisin tämän koiran kuvia. Niin, ja kisautusnäyttönä annan Nanookin, jolla on vasta meriitit BH RH-E TK1, mutta se on myös yhtä ykköstulosta vaille mejävalio, ja sillä on muutamia VKUMA:ja tilillään agilityn ja maastoesteiden saralta. Tokossa siirryimme kisaamaan AVO-luokassa ja muutenkin luvassa olisi hyvää kisaamista. Mikään himokisaaja en ole, ja toivon, että se ei haittaa. Silti ainakin muutamaan kisaan pääsee parissa viikossa, riippuu siitä, miten nopeasti luokat täyttyvät (olen nimittäin aika hidas ilmoittamaan koiria). Muttamutta, eipä tässä muuta.
Eli siis, mietin vielä vähän aikaa Edlan ottoa, mutta tuossa nyt alustavaa osviittaa, ja ilmoitinpahan ainakin kiinnostukseni (:
Eli siis, mietin vielä vähän aikaa Edlan ottoa, mutta tuossa nyt alustavaa osviittaa, ja ilmoitinpahan ainakin kiinnostukseni (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mun puolesta Edla voisi ainakin sulle Milja lähteä. Utelen että haluatko ottaa tytön sijoitukseen :D Tietenkin se että meneekö Edla teille on kuitenkin Juulian päätös, mutta kyllä ainakin mun puolesta sulle voisi mennä yksi Äffäläinen ;) Vaikutat aktiiviselta ja kisaavalta tyypiltä. Kuvilla ei varmaan mitään sertti sadetta saa, mutta varmaan ihan perusarvosanoja tulette saamaan.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- juulia
- Floodari
Myös mun puolesta Edla voi lähteä Miljalle. :-) Eli jos oot vielä ottamassa, niin sen kun heti vaan sivuja tekeen & kisaamaan, kun Wolfienkin suostumus saatiin.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Joo, Sudenyössä menossa ulkoasunvaihdos, mutta teen Edlalle sivut tän viikon aikana. Kiitos kovasti (;
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Re: Geewas lopettaa, koirat myynnissä- VIIVI!
Olen, sivut löytyvät Moonlace'sin koirat-sivulta ((:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Milja
- Vuohenruokaa
Edla esittäytyy. Sain hyvät kuvat, niin katotaan, josko päästäisiin näyttelyissäkin kisaamaan!
- juulia
- Floodari
Kiitos kaikille! :-)
Vielä muutama koira myynnissä, toivottavasti niillekkin löytyy mukavat kodit.
Vielä muutama koira myynnissä, toivottavasti niillekkin löytyy mukavat kodit.
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Vili kiinnostaisi, koska olen lapinkoirakenneliä perustamassa. Se on aika suloinen, joten voisitko ottaa mahdollisimman nopeasti yhteyttä minuun, jos se siis on vielä myynnissä.
- juulia
- Floodari
On myynnissä, mutta kuvia ei tule mukaan, joten sinänsä tolla suloisuudella ei ole mitään merkitystä. :-D En myy yhtäkään koiraa henkilölle, jolla ei ole minkäänlaista kisanäyttöä - erityisen tarkka olen Vilin kanssa, joka on oma kasvattini ja tämä on sille jo toinen kodin vaihto.
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
No tämä oli tälläinen alku ilmoitus. Vili tulisi tietenkin kisaamaan jne. Ja näytteltissä aktiivisesti kävisi. Ja sitten se saa muita lapinkoira kavereita. Toivottavasti voisit tuon vilin minulle luovuttaa koska se kuulostaa niin ihanalta. &.& <3_<3
- juulia
- Floodari
Mutta sitä kisanäyttöä ei siis ole? Valitettavasti en luovuta Viliä kuin sillon, jos on oikeasti kisanäyttöä, sillä kuten jo mainitsin, kodinvaihtoja on ollut sillä jo kaksi.