Lukkoon!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Lukkoon!

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Myyty!
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
peja
Alkupalat

Re: M: saksanpaimenkoiranarttu

Viesti Kirjoittaja peja »

Voisin olla kiinnostunut mutta täytyisi kuva saada jostakin... Tampereelle olen menossa sunnuntaina mutta sakemannit on lauantaina:(
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Hmm. Kuulisin kyllä mielelläni lisää mahdollisuuksista koiran kisauttamiseen, sen verran nuori tyttö on kyseessä.
Pitäisin Illuusion itse, mutta minulla on jo ko. pentueesta yksi sijoitusnarttu.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Pohjanmeren
Alkupalat
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pohjanmeren »

Kiinnostuin. Ostaisin Shaalaan. Saisi pysyvän ja kisaavan kodin. Kisattaisiin paimennuksessa, ToKossa sekä näyttelyissä, kisataan liiltavasti myös muissakin lajeissa. Käytettäisiin jalostukseen, kunhan on vähintään yhden maan muotovalio ja vähintään kahden lajin valio.

Mä etsin sitten kuvat jostakin, jos saan koirulin...
Koiria, koiria, koiria.
Sieni
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Sieni »

Tekisi mieli tehdä tarjous, oon saanut tätä innostusta virt. koirailuun taas takaisin ja hetken päästä noita vanhoja koiria alan siirrellä eläkkeelle, kunhan saadaan tavoitteet täytettyä. Sitten olisi tilaa ja aikaakin kyllä.. Kuvatilanne miulla tosin on tällä hetkellä erittäin heikko saksanpaimenkoirien osalta.

Mutta Deivesiin tytön majoittaisin, sieltä löytyy kisailunäyttöäkin sitten jonkin verran. Välillä kisailtua tulee enempi ja välillä on vähän hiljaisempia kausia, mutta pysyvä ja mahdollisuuksien mukaan aktiivinen koti ainakin olisi tiedossa.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Sieni, tarjoamasi koti kuulostaa kyllä oikein hyvältä. En vaadi mitään yliaktiivista kisausta, ja ymmärrän nuo tauotkin oikein hyvin kun itsekin niitä aina välillä harrastan. Eli jos sinua kiinnostaa niin tyttö kyllä mielellään sinulle lähtee :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Sieni
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Sieni »

Oi vitsi, tottakai kiinnostaa! Mie yritän tässä parin päivän sisään saada tuon uuden ulkoasun kuosiin (jos nyt onnistun.. :D) ja laittelen siulle sitten sivut vaikka yksityisviestillä, jos vaan käy. :>
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Juu, sopii ihan mainiosti^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

Re: M & S: saksanpaimenkoiranartut

Nosto. Kaksi uutta tyttöstä vailla kotia.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Et tiiätkään miten mä oon kiinostunut Ritistä. O__o Mä en vain tiedä, pystykö jatkamaan tuota dongan noin huimaa kisautustahtia, mutta muuten kiinnostusta löytyy!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Linnunjäljestäjät
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Linnunjäljestäjät »

Kiinnostais tuo Hukkaharjan Ilmiliekki. Voisinko maksaa sitten kun minulla vahvistuu welhoon pankkitili ?
Nona
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Nona »

Pienen pohdinnan jälkeen pakko laittaa pientä tarjousta Ritistä.

Tällä hetkellä mulla on vähän päälle 10 koiraa, joista muutama kisaa enää parissa lajissa, kuten näyttelyissä. Pääasiassa kisaan koirien kanssa tokossa, agissa, paimennuksessa, PK-lajeissa ja näyttelyissä. Lisäksi pyrin kisaamaan muissakin lajeissa, kuten pelastuskoirakokeissa ja koiratanssissa ym. Kisailen ihan fiilispohjaisesti ja siten miten aikaa riittää, kun esimerkiksi koulu menee edelle. Ritin kanssa jatkettaisiin mahdollisimman aktiivisesti lajeissa joita se on aloitellut, jonka lisäksi sitten mukaan astuisivat ainakin pelastuskoirakokeet. Riti olisi ainakin aluksi yksityinen, kuten ensimmäinen vkoirani Neelakin oli puolisen vuotta, kunnes nyt pari viikkoa sitten siirtyi uuteen hankkeeseen mukaan. Neela voi samalla toimia kisanäyttönä, mutta lisää sitä voi kurkkia täältä.

Kuvista olisin kieltämättä myös kovin kiinnostunut, koska nartulle ei minkäänlaisia kuvia löydä tällä hetkellä. Pentuetta en luultavasti koskaan tulisi teettämään, en saksanpaimenkoira ole koskaan virtuaalisesti ajatellut kasvattavani, vaikka rotu sinänsä kiinnostaakin.
T A U K O
Anna_
Epätoivoinen katse
Viesti:

^Tarjouksesi kuulosti oikein hyvältä joten eiköhän Riti sinulle lähde. Kuvat saa mukaan, copyksi Anna Mannermaa.

Linnunjäljestäjät: En valitettavasti oikein vakuuttunut, sillä Milan uusi koti on jo ihan sijoituksenkin vuoksi hieman tarkemmassa syynissä.

Eli vielä yksi sakemannityttönen vapaana.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Nona
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja Nona »

Tosi kiva juttu, koitan saada sivut tehtyä vielä tämän päivän aikana.
T A U K O
Fanni
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Pitkän harkinnan jälkeen päätin pistää tarjousta Milasta. Omistan virtuaalisesti yhden saksanpaimenkoiran Fimera's Bachelor GSD'än. En harkinnut toisen saksanpaimenkoiran ottoa, mutta Mila ihastutti minut täysin. (;

Mila pääsisi joko yksityiseksi koirakseni, tai sitten Blackenna'siin collieiden kaveriksi. Collieiden kanssa kisailen pääsääntöisesti agilityssä, tokossa, paimennuksessa ja palveluksessa, joten tämä menisi siinä samalla. Myös muissa 'sivulajeissa' tulisimme käymään, mutta painotan kuitenkin näihin neljään edellämainittuun. Monet koirani kisaavat jo ylemmissä luokissa, joten kisaamisen kanssa ei pitäisi tulla ongelmia. Tavoitteenani olisi kisata Mila ainakin paimen-, toko- ja palvelusvalioksi, sekä näyttelyissä tulisimme käymään myös aktiivisesti. Sijoitussopimus sopii minulle hyvin, koska tuskin itse tulen koskaan käyttämään Milaa jalostukseen, koska en saksanpaimenkoiria kasvata, vaikka kiinnostusta rotuun löytyykin :).
Kisanäyttöä voi katsoa vaikkapa Afroditelta ja Josielta.

Kuvat ottaisin mielelläni mukaan, jos vain annat.
// Sitä mun piti vielä sanoa, että tyttö tulisi pysymään koko ikänsä luonani, eikä joutuisi tämän enempää kiertoon. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Lukittu