Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Okei, toivoisin että päälajeina olisi joku PK-laji ja paimennus, kun paimenkoirasta on kuitenkin kyse. Mutta myös tokoon ja agilityyn vain mukaan jos suinkaan on mahdollista :D Mä voin toki aina auttaa kisaamisen kanssa, jos tekee tiukkaa (tosin mullakin on tällä hetkellä tokon ALO ja agin MAXI I täynnä). Mutta jos mä teen vaikka kisakalenterin tytölle, jos pystyisit sellaisen linkittämään sille sitten (:
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
peja
- Alkupalat
- Viestit: 19
- Liittynyt: La Helmi 28, 2009 11:10 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
ok käy hyvin :D
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Gendarme's kevään pentueet
Täytyypä munkin nyt iskeä hakemusta pöytään kun Gendarme's sakemannilapsi on aevan liaan houkutteleva 8D Eli pentu tulisi Finalityyn seuraksi, kisakaveriksi ja pitämään hauskaa neljän muun paimenkoiran seuraksi. Painotan nyt näin aluksi että tästä koirasta tulisi käyttökoira, päälajiksi tulisi palveluskoiralajit, paimennus sekä pelastus. Olisi tietysti hienoa, jos näyttelyistä saataisiin EH tai ehkäpä jopa ERI, mutta rusettikonetta en halua vaan puhtaasti käyttölajeihin painottuneen koiran. Kuvat mulla olisi jo valmiina. Haikailisin nyt siis urosta, ja veikkaan, että jossain hamassa tulevaisuudessa saattaisin teettää yhden pentueen. Mutta se on vielä niin kaukana, että en mene lupaamaan mitään :---D Loppu onkin sitten sun päätettävissä, en keksi tähän enää mitään olennaista lisättävää. Kysäse ihmeessä jos jotain jäi epäselväksi (:
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Sinulle lähtee yksi pupsi. Vielä yksi varaus otetaan sakupentueeseen.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Gendarme's kevään pentueet
kiva juttu (: mihin aikaan olet penskoja suunnitellut syntyväksi?
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Riippuen vähän saadaanko kolmaskin varaus ja kuinka nopeasti, mutta varmaankin maaliskuun lopulla olisi sakemannipennut syntymässä.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Saksanpaimenkoirat olisivat näillä näkymin syntymässä 03.04.2009! Joten sivuja voi ruveta värkkäilemään.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Gendarme's kevään pentueet
3.4 sopii mulle hyvin. Milloin olisi nimet tulossa? <:
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Tässä mietiskelen niitä, edittaan tähän viestiin sitten vaihtoehtoja ^^
Gendarme's Road Runner (manna)
Gendarme's Raspberry Beach (peja)
Gendarme's Rabbit Hunt
Gendarme's Really Close
Gendarme's River of Birds
Gendarme's Random Town
Gendarme's Running to Nowhere
Gendarme's Replay the Music
//Siinä teille nimiä, muiden nimet tulevat sitten myöhemmin ^^
Gendarme's Road Runner (manna)
Gendarme's Raspberry Beach (peja)
Gendarme's Rabbit Hunt
Gendarme's Really Close
Gendarme's River of Birds
Gendarme's Random Town
Gendarme's Running to Nowhere
Gendarme's Replay the Music
//Siinä teille nimiä, muiden nimet tulevat sitten myöhemmin ^^
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
peja
- Alkupalat
- Viestit: 19
- Liittynyt: La Helmi 28, 2009 11:10 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
Nimen sä saat päättää jos haluut mut Gendarme's Raspberry Beach kuulostaa kivalta. :) käykö muuten piirretty kuva? tai vain väliaikaiseksi jos saisin siirrettyä kuvat koneelle niin voisin näyttää. Koneen kanssa ollut hieman ongelmia. Täytyy odottaa että faija tulee ens viikol kotiin niin sit voin näyttää yhden piirretyn kuvan. Muuten voin napata lahes sakemanneist kuvii jos siis menen (ei täysin varmaa) mutta melko ;)
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Mulle käy tuo nimi myös, merkkaan sen sulle. Piviko-kuvat käyvät hyvin, laita vain :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
Äyv.. Olen harkinnut piiiiiitkään uuden dalmatialaisen ottamista. Olen tätä töpöä katsellut lähes joka kerta kun olen turrilassa käynyt eli tosiaankin olen harkinnut pennun ottoa tarkkaan. Lasipisaran remujengistä kun löytyy jo yksi dalmis jonka kaveriksi urosta haikailen. Koiramäärä tuolta on vähenemässä aika roimasti, kun vanhat koirat kuolevat (joukkokuolema iskee), että tilaa löytyisi yhdelle pikkuiselle hännän heiluttajalle.
Valokuvat löytyisi urokselle, mutta haaveilen, että saisin piirretyt kuvat pennulle.
Näyttelyissä käytäisiin. PK-puolelle suuntaisimme varmaankin kaikista eniten, jos pennusta kasvaisi sellainen koira, joka tykkää harrastaa pk'ta. Ainakin PAKK'n ja PESO'n suorittaisimme, voi olla, että jatkaisimme pelastuskoirakokeissa. Muut lajit tulisivat vain satunnaisena plussana.
Jalostuskäytöstä en vielä tiedä, mutta jos uros menestyisi, käyttäisin sitä mielelläni jalostukseen.
Minulla ei ole welho-pankkia jolla voisin pennun maksaa.
Valokuvat löytyisi urokselle, mutta haaveilen, että saisin piirretyt kuvat pennulle.
Näyttelyissä käytäisiin. PK-puolelle suuntaisimme varmaankin kaikista eniten, jos pennusta kasvaisi sellainen koira, joka tykkää harrastaa pk'ta. Ainakin PAKK'n ja PESO'n suorittaisimme, voi olla, että jatkaisimme pelastuskoirakokeissa. Muut lajit tulisivat vain satunnaisena plussana.
Jalostuskäytöstä en vielä tiedä, mutta jos uros menestyisi, käyttäisin sitä mielelläni jalostukseen.
Minulla ei ole welho-pankkia jolla voisin pennun maksaa.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
Dalmispentueen isä, Gendarme's One More Chance, on nyt myös käyttövalio ja Tanskan piirretty muotovalio :D (vahvistamattomia titteleitä molemmat) Muitakin tuloksia on tullut jonkin verran jos pentujen ostajat haluavat käydä katsomassa. Flyballissa ja tokossakaan valioituminen ei ole enää kaukana (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Arg kun sakemanni meitityttää. :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Gendarme's kevään pentueet
Mulle tuo Gendarme's Road Runner. Ilmottaisin myös että mulla kun ei ole Welho-tiliä, en pysty pennusta maksamaan, ainakaan Welhoilla :s
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo

