VSLL - virtuaalinen shetlanninlammaskoiraliitto

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Janina
Höpsö veitikka

VSLL - virtuaalinen shetlanninlammaskoiraliitto

Viesti Kirjoittaja Janina »

Minä kun sain VSLL'n haltuuni, niin tässä on lopputulos. Sivuja tullaan päivittämään aktiivisesti. :)
/ Niin eli rotumääritelmä on tuolla sivulla vain sen aikaa kun kehittelen sinne itse sepitettyä rotukuvausta.:>

X
juulia
Floodari

Re: VSLL - virtuaalinen shetlanninlammaskoiraliitto

Viesti Kirjoittaja juulia »

En ehtinyt täysin sivuihin perehtyä, mutta mitä nyt nopeasti vilkaisin, niin voisin mainita että etusivulta voisi imo ottaa tuon Comma Chaos- linkin ottaa pois. Ymmärrän kyllä että se on oma kennelisi tms tms, mutta kun tuskin siihen muitakaan shelttikenneleitä linkitellään, niin ihan yleisvaikutelman vuoksi? Kun CC kuitenkin löytyy tuolta kasvattajalistaltakin. =)

Todella kaunis ulkoasu ja asialliset sivut!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka

^ Mietin kanssa samaa kannettavalla, mutten vielä ottanut. Otan nyt kuitenkin :D Kiitos kommentista.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Ei nyt multa mitään kommenttia ulkoasusta ole tulossa, mutta tämmöinen pikkuinen asia kuitenkin, jonka nyt haluisin tuoda esille. Kerta tää on shelttiliitto - nimenomaan SHELTTIliitto - niin miksei ole nähty vaivaa sen eteen, että rodusta kerrottaisiin jotain omin sanoin? Pelkkä rotumääritelmä on mun mielestä täyttä laiskuutta (pistää vain kuukkeliin "shetlanninlammaskoiran rotumääritelmä" -> vastauksena tulee tyyliin 10 vaihtoehtoa rotumääritelmästä). Esimerkiksi kun pistin pystyyn tän liiton, niin pistin sinne infoa mm. sheltin väreistä ja tuin tekstiä kuvilla. Tais olla myös jotain muutakin infoa, mut enpä muista nyt kovin tarkasti parin vuoden taakse. :) Että sellaista.

edit/ omg löysin vanhat sivut :0
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Janina
Höpsö veitikka

^ Rotumääritelmä lainattuna Suomen Kennelliiton sivuilta on siinä vain sen takia ettei sivu olisi tyhjä sillä aikaa kun itse teen omin sanoin kerrottua rotukuvausta :) Piti sekin sanoa aloitusviestissä mutta jäi sitten.
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Hieno asu.
Ensimmäisenä kävi silmään etusivun linkki valinta -mitenkäs tuo Comma Chaos on sinne päätynyt ?? Sitten sellaista, tuo rotuesittely olisi hyvä olla oma kirjoittama. Mutta niinkuin ensimmäisessä viestissä kerroit, se kirjoitetaan vielä itse.
Ehkä liian turhaa kerätä kaikki ylös, jäsenet - kasvattajat - jalostusurokset - rekisteri. Kasvattajat ja tietokanta olisi mielestäni vain riittänyt. Ja eikös jalostusurokset löydy vFCI sivuiltakin. Ja tuon jäsen jutun olisi hyvä kirjoittaa paremmin -selvemmin, miksi tulla jäseneksi ??

Toimintaa vielä toivoisin sitten päivien myötä -muutakin kuin vain näyttelyitä. Heh, varmaan siksi ettei omalla sheltillä ole kuvia. Paimennus kisoja varmasti tulee -shelteille liiton mukana omiansa. Ainakin toivoisin näin. Ja onhan nuo agility ja tokokin kivoja -kaikkea mitä shelttejen kanssa voi harrastaa. Se on sentään niin monipuolinen harrastuskoira.

Tulen tässä vielä ilmoittamaan oman shelttini rekisteriin -ja onhan tuo pienimuotoinen shelttikasvatus ajokoirien ja valkkareiden ohessa sallittua. Mutten silti ilmoita kasvattajaksi Usagia :cool:
LOPETTANUT!!
Janina
Höpsö veitikka

^ Kiitos kommentista, koitan järkätä tuohon jäsenet -osioon vielä jonkun tarkennuksen tässä joku päivä. Kiva jos ilmoitat shelttisi rekisteriin. Otin mukaan siksi kaikki jäsenet, kasvattajat, jalostusurokset, pentuvälityksen yms. koska vanhassakin vsll'sä oli... Toimintaa on toki tulossa muutakin kuin näyttelyitä. :)
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Ulkoasun on sopivan viileä ja etäinen, ammattimainen olematta kuitenkaan liikaa virallisen yhdistyksen(IRL) sivujen tyylinen. Värit sopii mielestäni lähes joka vuodenaikaan. Ulkoasu toimii moitteettomasti omalla selaimellani, sivut latautuu nopeasti. Alusta toivoisin kliseisen "linkkilista" tekstin pois, samoin Comma Chaoksen linkki, eihän se ole ns. "etuoikeutettu" mielestäni vaikka ylläpidätkin CC'ta ja VSLL'ää. Linkkilista kohtaan toivoisin mielummin kliseistä, mutta lämmishenkisempää "VSLL suosittelee" tai "VSLL kehoittaa käymään seuraavilla sivustoilla". Missä otsikkokuvan copyright-tiedot?

Naaw hei, juontuuko toi hotmailin osoite(just.beside.you) miun kasvatin nimestä? <3

Mikäli kaipailet kuvia, voit käyttää miun ottamia, jos teet värikohtaan jokaisesta väristä esimerkkikuvan(mun kuviahan löytyy täältä) tai muuten koristekuviksi.

En sano mitään rotumääritelmästä, koska uskon että olet kirjoittamassa sitä itse jossain välissä, totta puhuen mua ei kiinnosta onko se suoraan kennelliiton sivuilta vai omasta kynästä(näppäimistöstä).

Mä todella toivon sulle voimia, että saat yhdistyksen rullaamaan ihan omin käsiesi kautta samalla pyörittäen omia kenneleitäsi, mutta hieman epäilen sitä pidemmän päälle. Aina alussa on innostus korkealla, mutta hiljalleen sitä tulee kaivettua omaa hautaa yrittäessään pyörittää montaa sivustoa aktiivisesti ja tasapuolisesti, virtuaalikoiramaailmassa vielä kisojen tuloksien listaus!

Muoks Sopii hyvin tuon kuvan käyttö :)
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Janina
Höpsö veitikka

^ Kiitos kommentista.

Linkkilistasta on siis huomauteltu mutta unohdin täysin sen, eli nyt alan korjailemaan. :D Oma rotukuvaus on kohta valmistumassa myös. Ja Jigsaw, tätä kuvaa voisin olla kiinnostunut käyttämään todistamaan soopeliväriä :) Copyrightitkin on tulossa.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Hei muuten, oletko saanut luvan käyttää Nikon kuvaa tuolla sivuilla? Siis ihan etusivulla(tuo buttoni) on Nikon kuva(Chandling Champain Charlie, minun koirani isä). Mistelin sivuilla lukee heti alussa "Kuvien kopiointi kielletty © Copyright", ystävättäreni Satu(muistaakseni Raija on hänen mummonsa tai muuten sukua) sanoi minulle, että Raija ei anna lupaa kopioida Mistelin sivuilta, kun kyselin Sadulta asiasta.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Janina
Höpsö veitikka

Kyllä mulla on Mistelistä luvat, oma koiranikin on sieltä O.o
tsiu
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja tsiu »

Millonkohan noita sivuja päivitetään, vai onko osoite muuttunut?
Vastaa Viestiin