Agilityssä tilaa vielä paljon!

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
seera
Syvällistä
Viestit: 699
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:07 pm

Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja seera »

Laitetaas topic tänne, kun tuntuu ettei osallistumisia satele :D Joko ihmiset eivät katso VALn kilpailukalenteria tai sitten he ovat poissaa taitai. Mutta kuitenkin. Toboganin järjestämässä agilityssä on tilaa vielä jokaisessa MAXI- luokassa, II- luokassa tosin kaksi paikkaa enää.

Kutsu
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Avatar
jannu
Kanada
Viestit: 1691
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja jannu »

miks en älyy miks mun koiria ei lisätty ja kumminkin koodit ja kaikki oli oikein? Yleisesti ykkösluokat ois menny täyteen jo ekojen päivien aikana.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
seera
Syvällistä
Viestit: 699
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:07 pm

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja seera »

^ Hylkään armotta väärinkirjoitetuilla otsikoilla tulleet viestit. En tiedä koiriesi tilannetta, miksi olen jättänyt pois, mutta siihenkin löytyy varmasti syy. Joka tapauksessa kaikki oikealla otsikolla tulleet viestit olen katsonut ja koodin tarkastanut tarkasti.

MAXI II- luokan tulokset tulleet, I- ja III- luokissa vielä tilaa!
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Avatar
jannu
Kanada
Viestit: 1691
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja jannu »

no mikä muka on ollu väärin otsikossa tms? hylkäät jos piste puuttuu tai ei ole siinä? mieti miten monta osallistujaa oot hylänny, kun yleensä ne on niin nopeesti täynnä tms : D
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Miks niissä pitää olla _just_ oikea otsikko? Ymmärrän kyllä, jos sähköposti itse erottelee ne postit ja otsikon pitää olla tietynlainen. Minen ikinä opi tätä käsittään. Ja joidenki ilmojen otsikoksi pitää vielä laittaa joku älytön sana- ja numerohirviö. Ei näin!
you know what i like about people?
their dogs
seera
Syvällistä
Viestit: 699
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:07 pm

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja seera »

Mulle tulee monesti joillain "Agility1"- otsikoilla mukana- viestejä, joita harvoin katsoin. Mä joko olen mukana tai en. Nyt tuolla on katsomatta kaksi jotain "agility1" tai "agilty01"- viestiä + muita mukana- tai ei mukana- viestejä. Mulla on hidas netti ja aika usein rajallinen, joten aikaa en käytä viestien katsomiseen. Ja itse agilityn kisakutsun sivuilla lukee selvästi, että muulla tavoin kirjoitetut viestit hylätään heti, eikä niitä edes katsota. Suurin syy osallistumisien hylkäämiseen ovat <br>- koodin puuttuminen ja joku <a href=osoite- viestit, joista "- merkit puuttuu ja itse en rupea lisäämään.

//: Sähköposti myös siirtää agility01- otsikolla tulleet viestit eri kansioon.
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja Narya »

Minäkin olen ilmoittautunut moneen kertaan kisoihisi ihan oikeilla otsikolla sekä koodeilla ja koiriani ei ole mukana näkynyt. :(
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
seera
Syvällistä
Viestit: 699
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:07 pm

Re: Agilityssä tilaa vielä paljon!

Viesti Kirjoittaja seera »

Olethan lähettänyt oikeaan osoitteeseen? VARMASTI kaikki oikealla otsikolla TULLEET viestit olen katsonut, sillä ne menevät eri kansioon ja koodin olen hylännyt jos sieltä on puuttunut jotain tai muuten vaan kirjoitettu väärin. Kisoja olen järjestänyt yhteensä kolme, joskus aikoja sitten valjakkoajon, nyt kaksi kisaa aika perätysten, ellet sitten tarkoittanut monella osallistumisellasi vain yhtä kisaa- silloin on kyllä osoite väärin.
~ but don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.
Vastaa Viestiin