Virtuaaliset Colliesanomat
-
noel
- Lassien tassuhiki
Re: Virtuaaliset Colliesanomat
Oikein nätti toteutus ulkoasussa, tuo keltainen on ainakin omaan makuuni aivan liian kirpeä/kirkas. Pikkukuvat ovat hauskoja, nuo copyt vain häiritsevät hirveästi, mutta pakkohan ne on olla niin siitä ei voi valittaa! Aika jännä tuo häivytetty pehko tuolla taustalla. Nuo molemmat otsikot ovat tosi kivoilla fonteilla ja väreillä (: Tekstit ovat siistit ja asialliset.
Lopputulos on kuitenkin se, että jos olisin colliekasvattaja niin varmasti tilaisin tuon lehden ja osallistuisin toimintaan mukaan :D. Alussa minuakin tuo nimi häiritsi, mutta pienen tuumailun jälkeen se ei enää haittaa.
Lopputulos on kuitenkin se, että jos olisin colliekasvattaja niin varmasti tilaisin tuon lehden ja osallistuisin toimintaan mukaan :D. Alussa minuakin tuo nimi häiritsi, mutta pienen tuumailun jälkeen se ei enää haittaa.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitokset kummallekin kommenteista. (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Snoe
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Onko minun tilaukseni tullut perille? Kun sitä ei olla listaan lisätty, vaikka tilauksen lähetettyäni on tilaajia ainakin kahteen kertaan lisätty .3
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei ole jostain kumman syystä tullut..? Koitas vielä kerran ja jos ei onnistu ni pistäs mulle yv:llä. (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
- Snoe
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Perille tuli, tervetuloa tilaajaksi! (:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
Minä ainakin innostuin tästä ajatuksesta heti, colliekasvattaja (ja todella aktiivinen sellainen :'D) kun olen. Ja kyllä lähetin sähköpostia teillepäin. Toivottavasti tämä pysyy pystyssä pitkään. ;D
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiitoksia Spyro! Lisäilen teidätkin jäseneksi sitten kun päivittelen VCS seuraavan kerran. <:
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
kirby
- Höpsö veitikka
Tämmöset sanomat on kyllä tosi hyvä idea (: Kun tuolla on jo urakalla suunniteltu muille roduille noita lehtiä, ajattelin nyt kysästä sulta Pehko, tuntuuko susta matkimiselta jos ilmestyy muitakin rotulehtiä?
Ja tästä nimestä, se on musta hyvä enkä näe mitään aihetta muuttaa sitä IRL- Colliesanomien kannalta. Tässäkin yhdyn noihin edellisiin kommentteihin.
No, onnea vaan lehden kanssa! Itse en varmaan tilaajaksi rupea kun colliet ei sinäänsä liity mun irl tai url harrastuksiini, mutta ajattelin ny vaan käydä kattomassa.. (8
Ja tästä nimestä, se on musta hyvä enkä näe mitään aihetta muuttaa sitä IRL- Colliesanomien kannalta. Tässäkin yhdyn noihin edellisiin kommentteihin.
No, onnea vaan lehden kanssa! Itse en varmaan tilaajaksi rupea kun colliet ei sinäänsä liity mun irl tai url harrastuksiini, mutta ajattelin ny vaan käydä kattomassa.. (8
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
nalle
- Viesti:
Vaude, tosi hauska idea!
Ensinnäkin, sivut näyttävät tosi siisteiltä. Yksinkertainen kokonaisuus on hyvä juttu, ja sivuilta löytyy kaikki tarpeellinen. Keksitkö sä ihan itse tämän idean vai? Tosi upee juttu tää kyllä on. :3
Nyt on kyllä sen verran tyhjänä pää, kuten varmaan kommentista huomaa. : D Mutta tosi toimivat ja siistit sivut!
Ensinnäkin, sivut näyttävät tosi siisteiltä. Yksinkertainen kokonaisuus on hyvä juttu, ja sivuilta löytyy kaikki tarpeellinen. Keksitkö sä ihan itse tämän idean vai? Tosi upee juttu tää kyllä on. :3
Nyt on kyllä sen verran tyhjänä pää, kuten varmaan kommentista huomaa. : D Mutta tosi toimivat ja siistit sivut!
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
irkkulikka, musta on nimenomaan ERINOMAISTA jos näitä rotulehtiä saadaan lisää, kunhan ne on suurelle määrälle rodun edustajia (esim. oma lehti joillekin kroatianpaimenkoirille, ei). (: Kiitokset sinulle kommentista!
nalle, ihan itse keksin tällaisen jutun. (: Collieharrastajia on paljon virtuaalimaailmassa, joten oli ihan kiva idea omasta mielestäni saada tällainen toimimaan. :D Kiitos kommentista sinullekin!
Laittakaas lissää. 8>
nalle, ihan itse keksin tällaisen jutun. (: Collieharrastajia on paljon virtuaalimaailmassa, joten oli ihan kiva idea omasta mielestäni saada tällainen toimimaan. :D Kiitos kommentista sinullekin!
Laittakaas lissää. 8>
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Nostellaanpas ihan huvikseen tätä, kun lehtikin ilmestyy seuravaalla viikolla ja uusia käyttäjiäkin on foorumille ilmaantunut. (: Meillä on myös uusia Kirsin tekemiä bannereita, linkittelemään vaan!
† † † ask me anything &
† † † ask me anything &