Sakke on Wolfeye'ssin A-pentueesta, jolloin se on syntynyt 29.06.2008, iän ja lempinimen tms. saa vaihtaa, kunahn perustiedot pysyvät samana, kuitenkaan tuota ikääntymis hommaa ei todellakaan tarvitse kuunnella, vaan iän saa päättää aivan itse, kunahn syntymäaika pysyy samana.
Koiran vanhemmat ovat molemmat dominantti soopeleita, joten Saken värin täytyy olla soopeli, jos sinulla ei ole soopeli colliesta kuvia, voin sinulle mahdollisesti kuvia lahjoittaa, toivoisin kuitenkin, että tuleva koti hankkisi itse kuvat, sillä omat kuvani ovat hyvin surkeat
 Vielä vanhemmista sen verran, että niiden linkit löytyvät Saken vanhoilta sivuilta.
 Vielä vanhemmista sen verran, että niiden linkit löytyvät Saken vanhoilta sivuilta.Sitä ei ole rekisteröity vFCI:hin mutta toivon että uusi koti pyytäisi minua rekisteröimään sen sinne, tai sitten rekisteröi itse.
Kodin ei tarvitse eikä pidä olla mitenkään hyperaktiivinen, toivon sille kotia, mikä olisi sille pysyvä, eikä sitä unohdettaisi siellä. En mielellään haluaisi yhtään enempään kiertoon tätä ihanaa koiraa.
Sijoitukseen voisin periaatteessa Saken antaa, jos uusi koti näin tahtoo. Kuitenkaan en vaadi Sakkea sijoitukseen, eikä poikaa tarvitse edes käyttää jalostukseen, jos ei tahdo. Jalostukseen sitä saa kuitenkin käyttää, sillä sen emällä eikä isällä ole sen enempää pentueita, kuin tämä Wolfeye's A, eikä luultavammin sisaruksilla (wolfeye's across the Earth ja Wolfeye's Across the Storm) tulla isoja pentueita teettämään, tai tuskin lainkaan.
Kisaamisesta voidaan sopia, toki toivon tulevan kodin olevan aktiivinen monissa lajeissa. Jos kuitenkin tuleva koti kävisi muutama tai pari kertaa, kuukaudessa tai kahdessa, kisaamassa Saken kanssa, olen jo siihen tyytyväinen. Kisausta toivon etenkin paimennuksessa ja käytössä, myös mahdollisesti pelastuskoirakokeissa. Tietenkin ilahtuisin siitä, jos koti olisi aktiivinen kaikissa lajeissa, koira ei saa missään nimessä jäädä vain nurkkaan köllöttämään, sillä juuri sen takia Saken otinkin Cinemonssilta pois.
Pojalla on jo aikaisempia tuloksia. Sillä on yksi MEKUMA ja BH ja RH-E. Muita merkittäviä tuloksia uroksella ei ole. tässä ja tässä ovat saken vanhat sivut, suosittelen katsomaan tuosta ensimmäisestä, sillä ne ovat kattavammat.
Kuulumisia on aina hyvin ilahduttava kuulla, toivoisin niitä ainakin kerran kolmessa kuukaudessa, tottahan toki ilahtuisin siitä, jos vieläpä useamminkin mulle kerrottaisiin miten Sakella menee. Mulle voi myös ilmoittaa joko säpöön, yvllä tai Wolfeye'ssin viekkuun pojun kuulumisia, ja se onkin aina ilahduttavaa saada tietää, miten kasvatilla on mennyt.
Lisätietoa Sakesta ja hänen sisaruksistaan löydät tästä kohdasta A-pentue.
Jos on jotain kysyttävää Sakesta, niin kysy ihmeessä. Vastaan parhaani mukaan (: