M: suht kisannut cpku hyvään kotiin LUKKOON
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: suht kisannut cpku hyvään kotiin
Millä tavalla olet muka liian myöhässä? Ei RiinaN ole vielä varmistanut ottavansa Sakkea, ja edelleen voi ostohakemusta tähän jättää.

- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- 
				Janina
- Höpsö veitikka
Hei kuule, sain juuri kanttia päästää bittiavaruuteen 4 evm-koiraa, eli uskaltaisitko päästää tänkin mulle? :'D (ja tätä en sit päästäs bittiavaruuteen XD). En pahastu jos et anna, kunhan nyt vaan tässä tarjousta heittelen. 8)

- 
				Liv
- Lassien tassuhiki
Kysymys ei olekkaan siitä enkö haluaisi, haluan vain, että koirani kasvattajalla on musta hyvä ja vakuuttunut kuva, ja että koira tulee meille niin, että se käy varmasti myös kasvattajalle. Millään tavalla et loukannut tms. uuttahan tässä vain opin :) Mulla on tällä hetkellä jonkun verran vapaa-aikaa, eli aikaa on näille virtuaalitouhuillekkin. Sakkea ehin siis varmasti kisauttaa, aluksi varmaan aktiivisemmin noissa käyttölajeissa, koska kuvien laatu ei takaa varmaan mitään kummoisempia näyttelytuloksia. Dottiakaan kun en nyt aio enään vähäänaikaan näyttelyihin osallistuttaa, koska noi kuvat on ihan oikeasti huonot. mm. perhoskoirille on hirmu vaikea löytää kuvia. Ois tosi kiva, jos voisit vaikka jonkun verran kertoa faktaa noista käyttölajeista, koska en tosiaan oo niihin ikinä perehtynyt. :) Sivut valmistelen tässä lähiaikoina, niin pääsen kisoihin Sakkea ilmoittamaan.
edit. VPKY'n sivuihin tutustun parhaillaan, ehkäpä parasta tietoa saan sitten sieltä. :')

edit. VPKY'n sivuihin tutustun parhaillaan, ehkäpä parasta tietoa saan sitten sieltä. :')
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014

Vuoden Herranterttu 2014
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kyllä minusta voi koiraa silti ilmoittaa näyttelyihin, vaikka saisikin mahdollisesti normaaleja tuloskia, mm. eihän kaikilla tuomareilla ole sama maku, ja kyllähän on mahdollista että niillä kuvilla saa ERI:ä tai EH:ta. Voin perehdyttää sua paremmin, esim vaikka yvllä tms. Minä olen vakuuttunut, ja toivon että pidät sanasi (: Minä voin sua neuvoa parhaani mukaan ja myös kisaliitoista löytyy aika kattavat säännöt. 
Janita, mä nyt tässä ajattelin, jos kenties en nyt sulle tätä antaisi, kun olisi kiva saada myös kasvatteja uusille harrastajille. Mutta Äffään tulossa nahkapentue, ota sä siitä niin ootte kaikki tyytyväisiä koiran omistajia

Janita, mä nyt tässä ajattelin, jos kenties en nyt sulle tätä antaisi, kun olisi kiva saada myös kasvatteja uusille harrastajille. Mutta Äffään tulossa nahkapentue, ota sä siitä niin ootte kaikki tyytyväisiä koiran omistajia

- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- 
				Janina
- Höpsö veitikka
Okei, mä käyn sit huomenna varaamassa nahkiaisen  

- 
				Liv
- Lassien tassuhiki
Tosi kiva juttu! Lueskelin noita paimennuksen sääntöjä ja vaikutti muuten tosi kiinnostavilta. :)
Aattelinkin kokeilla noilla kuvilla osallistua muutamaan näyttelyyn, ja kahtoa että millaisia tuloksia sieltä tulee. Sivut valmistuu mahdollisesti kahden päivän sisällä, ei ainakaan myöhemmin.
edit. jees.

Aattelinkin kokeilla noilla kuvilla osallistua muutamaan näyttelyyn, ja kahtoa että millaisia tuloksia sieltä tulee. Sivut valmistuu mahdollisesti kahden päivän sisällä, ei ainakaan myöhemmin.
edit. jees.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014

Vuoden Herranterttu 2014
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Janita, Teeppä se 8)), kuitenkin sun kisaamiset yms tiedän. 
Molemmilla erittäin hyvät kodit, olisi ollut tarjota Sakelle, mutta tällä kertaa näin. Tää oli sitten kai tässä ja tän voi lukottaa.
RiinaN, joo ei ne paimennuksen säännöt vaikeat ole, ensiksi suoritat perusradan, ja pääset A1 - luokkaan, sitten siitä sun täytyy saada KUPI, pääset A2 - luokkaan sieltäkin KUPI, pääset A3 luokkaan ja sieltä kun saat vielä KUPI:n koirasta tulee vPVA. Ja ilmoittautumis koodi on hyvin yksinkertainen n./u. KOIRAN NIMI/OHJAAJA ja loppuun <br>. Jos tulee kysyttävää noista agi - , toko-, pk - tai mahdollisesti pelastuskoiralajeista niin tule nykimään hihasta niin mä autan.

Molemmilla erittäin hyvät kodit, olisi ollut tarjota Sakelle, mutta tällä kertaa näin. Tää oli sitten kai tässä ja tän voi lukottaa.
RiinaN, joo ei ne paimennuksen säännöt vaikeat ole, ensiksi suoritat perusradan, ja pääset A1 - luokkaan, sitten siitä sun täytyy saada KUPI, pääset A2 - luokkaan sieltäkin KUPI, pääset A3 luokkaan ja sieltä kun saat vielä KUPI:n koirasta tulee vPVA. Ja ilmoittautumis koodi on hyvin yksinkertainen n./u. KOIRAN NIMI/OHJAAJA ja loppuun <br>. Jos tulee kysyttävää noista agi - , toko-, pk - tai mahdollisesti pelastuskoiralajeista niin tule nykimään hihasta niin mä autan.
- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2015 tyylilyyli