Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kettu
Vuohenruokaa
Viestit: 1783
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
Viesti:

Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Kuva
© Persassia

JOY VISIONIN V-PENTUE ON KÄSILLÄ
Rotuna on lyhytkarvainen saksanseisoja - hyvästä, menestyneestä evm-pohjaisesta suvusta. Luo hyvää pohjaa tulevaisuuden virtuaaliselle seisojakasvatukselle. Mainio tilaisuus saada laatuseisoja!

Isä: vCAW-07, vjCAW-07, jMV-07, BELV-07, jBELV-07, vMV-08 DESCENDING WINTERS OF MARBLED SKYWALKER "ROIHU". Kisaa KAER-kokeissa VOI-luokassa. Muutaman tuloksen päässä käyttövalionarvosta. Ruskea, elohopeamainen uros. Voimakas ja ihmisläheinen.

Emo: NW-08, V-08, vEUV-08 SWEET SERENDIPITY "MARLA". Kisaa KAER-kokeissa VOI-luokassa. Muutaman tuloksen päässä käyttövalionarvosta. Ruskeapäistärikkö, viettinen, hyväluontoinen ja päättäväinen narttu.

Ajankohta: Huhti-toukokuu 2009. Astutus tapahtuu, kunhan varauksia on tarpeeksi kasassa.

Myyntiehdot: Annat kasvatilleni hyvän ja pysyvän kodin. Kisautuksessa ei sen kummempia kriteerejä, mutta KAER-kokeisiin osallistumista edellyttäisin. Minulta voi saada laadukkaat rakennekuvat koiralle.

Varaukset 4/5
Kettu, Joy Vision - ruskea uros
Spyro, Acarde - uros
Susityttö, Lintuhaukun - uros
kelpie, Dotlane - narttu
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Meille ehdottomasti tällainen Acardeen, aivan ihana yhdistelmä, tuota Marlaa on tullut kuolattua varsin paljon. Olisin siis kiinnostunut saksanseisojauroksesta, ja poika pääsisi siis hyvään ja aktiiviseen kotiin muiden hauvojen seuraksi. Nyt olisikin juuri hyvä aika ottaa uusi vaavi taloon, kun pari koiraa meinaa valioitua kanakoirakokeista, ja pari mejästä, niin kilpailutukseen jäisikin sitten enemmän aikaa.

Pojan kanssa kilpailtaisiin varmaankin pääasiassa mejässä ja kanakoirakokeissa, mutta esimerkiksi myös näyttelyihin tulee aina ilmoitettua koko koirapoppoo, jos sopivia sattuu kohdalle. Myös BH -koe käytäisiin suorittamassa. Enpä osaa oikein muuta tässä kertoa, jos kuitenkin jotain aktiivisuusnäyttöä kaipaat, niin Acarden nykyisistä koirista aika hyvin ajantasalla ovat Sillin, Monan ja Vilpun kalenterit.

Toivottavasti meillepäin laitetaan varaukseen tällainen pallero :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kirjoittelin eilen viestin, mutta kone sekoili, että jos nyt koittaisi uudestaan..

Lintuhaukkuun kiinnostaisi kovasti pentu, sukupuolesta en vielä tiedä, kun en ole kuviani katsellut. Tosin, saattaa olla, että itseltäni ei mitään hyviä kuvia pennulle löydy..
Kisaus tulisi painottumaan täysin kanakoirakokeisiin, mutta myös näyttelyissä kierrettäisiin aktiivisesti. Mejässä myös piipahdeltaisiin. PESO sekä PAKK yritettäisiin suorittaa hyväksytyksi, kanakoirakokeista ja mejästä tähtäimessä on valion arvo.
Jalostuskäytöstä en vielä tiedä, pitäisi katsoa ensin miten pentu menestyisi ja olisiko se terve. Mutta toki, jos pennusta kasvaa hyvä koira, niin haluaisin jalostukseen käyttää (:
Kettu
Vuohenruokaa
Viestit: 1783
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
Viesti:

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Jees, kummallekin lähti varaukset :)
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Rupesin miettimään Kettu, että olisko sulla antaa mitään hyviä kuvia vaikka narttupennulle? Omat kuvat on huonoja eikä "kunnollisia" rakennekuvia taida löytyä.
Kettu
Vuohenruokaa
Viestit: 1783
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
Viesti:

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Tuolta voit katsoa. Mut ei tosiaan sit Järvisaran Birren tai Pitkäsaaren Iisan kuvia. Enemmänkin varmasti löytyy, mut noi oli jo noin kätevästi netissä.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Ihastuin tosi paljon noihin uroksiin, että jos kävisi, niin saisinko käyttää Taka-Tapiolan Sällin tai Autioniityn Baronin kuvia? (:

edit // kiitos kovasti.
Kettu
Vuohenruokaa
Viestit: 1783
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
Viesti:

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Käy. Autioniityn Baronista saattaa olla muutama kuva lisää, samoin Taka-Tapiolan Sällistä, kun on tuttu koira. Laittelen linkkiä tänne, kun pääsen kämpille asti.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
kelpie
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:35 pm

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja kelpie »

Lähtisikö Dotlaneen narttupentu? Tarkoitus olisi kisata näyttelyissä, mejässä, kanakoirakokeissa ja muissakin lajeissa, sekä suorittaa BH. Menestyksen mukaan sitten käytettäisiin jalostukseen.

Dot ei ole valmis, tässä näyttö minkälaiset koiran sivut ovat.
Nykyään mews.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Hei Kettu, ihastuin tohon Jatsiin, niin et viittis luovuttaa tuon pojan kuvia tälle tulevalle penikalle? :> ON aivan upeita seisojia ja kuvia yleensäkin. Ja näin ot:na, millä kameralla sä kuvaat :0
Kettu
Vuohenruokaa
Viestit: 1783
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
Viesti:

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Kelpielle lähtee mieluusti narttupentu, ja Spyro voi ihan rauhassa käyttää Jatsin kuvia koiralle :) Mulla toimii kuvausvälineistönä Nikon D80. Tuolla ei tosiaan ole kaikkia viime kesän erkkarin kuvia, kun uppasin nettiin vain ne kuvat, joiden koirien nimet tiedän. En tosin tiedä miksi.
Kuvia lainaaville tiedoksi, että copyrighteiksi menee hyvin maininta "Nelli Laulumaa". Sähköpostia tai muuta vastaavaa ei tarvitse linkittää, ellei näe sitä tarpeelliseksi itselleen.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Kettu
Vuohenruokaa
Viestit: 1783
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:08 pm
Viesti:

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Kettu »

Nostellaan vähän.
Susityttö:
Sälli: http://athariwa.org/ssu.jpg & http://athariwa.org/ssu2.jpg
Baron: http://athariwa.org/ssu3.jpg & http://athariwa.org/ssu4.jpg

Kävisikö teille astutuspäiväksi 19.4., jolloin pentujen syntymä olisi siinä vapun tienoilla tai hieman ennen? Nimilistaa heittelen tänne, kunhan aikaa löytyy.. Eli varmaan tänä yönä.

Omia nimiä saa ehdottaa. V-kirjaimella, ei suomeksi.
Joy Vision..
Vampire Thistle - Susityttö
Vanilla Vargas
Velvet Tongue
Vernal Equinox - kelpie
Violent 'n' Sweet
Valse Star
Valhalla Swan
V For Vendetta
Victim of Russian Roulette
Vegetable of Glory
Vikingarna
Velvet Underground
Velvet Revolver
Viogression
Vio-Lence
Violet Skin
Viper in a Teacup - Kettu
Voices of Fury
Vox Voicebox - Spyro
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Jos Baronin kuvat voisin ottaa käyttöön? (: Minulle ainakin käy astutuspäivä.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1000
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Minulle astutuspäivä käy myös hyvin :)

// Nimeksi pojalle haluaisin Vox Voicebox.
kelpie
Alkupalat
Viestit: 16
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:35 pm

Re: Joy Visionin lyhytkarvaisia saksanseisojia

Viesti Kirjoittaja kelpie »

Astutuspvm käy hyvin, ja nimeksi vaikkapa Vernal Equinox. Jos kuvaksi joko Jomfrutoppen's G F F Tuiman tai Järvisaran Birren kuvat?
Nykyään mews.
Vastaa Viestiin