Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/JACYA!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Ninni, valitettavasti Pehkon kanssa siihen tulokseen, että pentua ei sinulle nyt lähde.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Ninni
Nakkisotilas
Viestit: 269
Liittynyt: La Huhti 04, 2009 11:45 am
Paikkakunta: Pohjois-Savo

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja Ninni »

No ei voi mitään sitten.
Ninni - cassio(at)luukku.com

Yksityiset kisakoirat Sayuri, Rhéa, Rei & Bonji
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Ja nämä tulee syntymään joko huhtikuun viimeisellä viikolla tai mahdollisesti toukokuun ensimmäisellä viikolla. :)
Nimiä tulee varmaan sitten ensi viikon aikana esille niin pääsette valitsemaan omanne.

YKSI VARAAJA OTETAAN VIELÄ
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja Narya »

Laitan tähän nyt ne nimet. :D sasu. voi täydennellä kun en muista kaikkia ulkoa. :DD

Kuurakuun Auringon Korona
Kuurakuun Aavekaira
Kuurakuun Aavekerot
Kuurakuun Aina Pohjoisessa
Kuurakuun Aamunkajastus
Kuurakuun Aina Sydämessäsi
Kuurakuun Astu Pimeyteen
Kuurakuun Avain Kaikkeen
Kuurakuun Arvovalta

Ja Pehko ryöstää tuolta tuon Kuurakuun Auringon Koronan.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Onko Aavekaira -nimi vapaana? Voisisisisin sen kaapata nimeksi tälle pupsille... ? :>
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Kiitos Pehko nimistä, joo sulle tuli tuo olinkin jo sen laittanu :D
Jacya, ei ole kukaan vielä varannut nimeä joten saat sen :)

MUUTKIN NIMIÄ VARAILEMAAN JA SIVUJA SAA JO TEHDÄ JOS JAKSAA JA HALUAA :D

// Kuurakuun Anarkiaa "Deia"
^ tuossapa tuo meidän narttu. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Nyt haluan kuulla teidän mielipidettä siitä syntyykö nämä huhtikuun viimeisellä viikolla vai toukokuun ensimmäisellä viikolla? :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun

Viesti Kirjoittaja Narya »

Toukokuun eka viikko sopis parhaiten. :D

Kaira näytille sit tätäkin kautta. :D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Okei, kiitos Pehko! Kyllä Kaira on edelleenkin upean näköinen <3

MUUTKIN VARAAJAT PAIKALLE
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Avatar
Mineas
Ammattimouhoaja
Viestit: 2577
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
Paikkakunta: Orimattila
Viesti:

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Minulle ei väliä syntyykö huhtikuun lopulla vai toukokuun alulla (:. Kumpi sattuu käymään muille paremmin.
// Rekisteröitkö sinä pennut VFCI:hin vai tulevat omistajat?
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!

Viesti Kirjoittaja sasu. »

^ Sekhmet, okei kiitos vastauksesta! En rekisteröi pentuja vaan omistajat saavat itse rekisteröidä. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!

Viesti Kirjoittaja sasu. »

KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ NÄÄ SYNTYY SITTEN 3.5! Sen jälkeen saa sitten rueta kisaamaan, Jacyalta vielä sivut haluaisin!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Avatar
Jamie
Alkupalat
Viestit: 84
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE

Viesti Kirjoittaja Jamie »

Voi, kovasti haluaisin :3
Coldridge (ei, emme kasvata huskyja) tuli juuri tauolta ja kun en noilla koirilla ole ehtinyt kunnolla vielä kisata :/ Koirien kanssa kilpailen agilityssa, paimennuksessa, valjakossa, näyttelyissä ja BH tietenkin jokaiselta koiralta.(koitan parhaani mukaan mahd. monipuolisesti) Pennun kanssa varmasti panostaisin erityisesti valjakkoon ja näyttelyihin. Jälkikasvua voisin toki miettiä pennulle, kunhan saadaan ensin BH läpi ja joitakin kunnollisia tuloksia.

Pikkuinen saisi pysyvän kodin, sen lupaan :>

Kuvia ei vielä ole, mutta kunhan saan ensin vastauksen niin rupean kyselemään lupia : )
Almost dying changes nothing. Dying changes everything.
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE

Viesti Kirjoittaja sasu. »

^ Jamie, joo kyllä sulle tästä se viides pentu lähtee! Kuullostaa todella lupaavalta kodilta. Jalostusasioista voidaan keskustella sitten kun pentue sinun mielestäsi olisi ajankohtainen. Tällä hetkellä ainakin kahdella pennuista on tulossa jo pentuja jossain vaiheessa, joten en vielä uskalla mennä jalostusoikeuksia lupaamaan. :) Otatko uroksen vai nartun? :D Ja mikä nimi?

JACYALTA SIVUJA
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Avatar
Jamie
Alkupalat
Viestit: 84
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am

Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE

Viesti Kirjoittaja Jamie »

Hienoa :D
Urosta ajattelin. Ja nimeksi Kuurakuun Avain Kaikkeen. Rupeankin tästä kyselemään kuva lupia :)

// Sain luvatkin täältä :)

/// Ja sivutkin tuli valmiiksi. Saanen esitellä: Kuurakuun Avain Kaikkeen aka Kenda
Almost dying changes nothing. Dying changes everything.
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
Vastaa Viestiin