Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/JACYA!
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Ninni, valitettavasti Pehkon kanssa siihen tulokseen, että pentua ei sinulle nyt lähde.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Ja nämä tulee syntymään joko huhtikuun viimeisellä viikolla tai mahdollisesti toukokuun ensimmäisellä viikolla. :)
Nimiä tulee varmaan sitten ensi viikon aikana esille niin pääsette valitsemaan omanne.
YKSI VARAAJA OTETAAN VIELÄ
Nimiä tulee varmaan sitten ensi viikon aikana esille niin pääsette valitsemaan omanne.
YKSI VARAAJA OTETAAN VIELÄ
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Laitan tähän nyt ne nimet. :D sasu. voi täydennellä kun en muista kaikkia ulkoa. :DD
Kuurakuun Auringon Korona
Kuurakuun Aavekaira
Kuurakuun Aavekerot
Kuurakuun Aina Pohjoisessa
Kuurakuun Aamunkajastus
Kuurakuun Aina Sydämessäsi
Kuurakuun Astu Pimeyteen
Kuurakuun Avain Kaikkeen
Kuurakuun Arvovalta
Ja Pehko ryöstää tuolta tuon Kuurakuun Auringon Koronan.
Kuurakuun Auringon Korona
Kuurakuun Aavekaira
Kuurakuun Aavekerot
Kuurakuun Aina Pohjoisessa
Kuurakuun Aamunkajastus
Kuurakuun Aina Sydämessäsi
Kuurakuun Astu Pimeyteen
Kuurakuun Avain Kaikkeen
Kuurakuun Arvovalta
Ja Pehko ryöstää tuolta tuon Kuurakuun Auringon Koronan.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1795
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
- Viesti:
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Onko Aavekaira -nimi vapaana? Voisisisisin sen kaapata nimeksi tälle pupsille... ? :>
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Kiitos Pehko nimistä, joo sulle tuli tuo olinkin jo sen laittanu :D
Jacya, ei ole kukaan vielä varannut nimeä joten saat sen :)
MUUTKIN NIMIÄ VARAILEMAAN JA SIVUJA SAA JO TEHDÄ JOS JAKSAA JA HALUAA :D
// Kuurakuun Anarkiaa "Deia"
^ tuossapa tuo meidän narttu. :)
Jacya, ei ole kukaan vielä varannut nimeä joten saat sen :)
MUUTKIN NIMIÄ VARAILEMAAN JA SIVUJA SAA JO TEHDÄ JOS JAKSAA JA HALUAA :D
// Kuurakuun Anarkiaa "Deia"
^ tuossapa tuo meidän narttu. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
Nyt haluan kuulla teidän mielipidettä siitä syntyykö nämä huhtikuun viimeisellä viikolla vai toukokuun ensimmäisellä viikolla? :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
Okei, kiitos Pehko! Kyllä Kaira on edelleenkin upean näköinen <3
MUUTKIN VARAAJAT PAIKALLE
MUUTKIN VARAAJAT PAIKALLE
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2577
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
Minulle ei väliä syntyykö huhtikuun lopulla vai toukokuun alulla (:. Kumpi sattuu käymään muille paremmin.
// Rekisteröitkö sinä pennut VFCI:hin vai tulevat omistajat?
// Rekisteröitkö sinä pennut VFCI:hin vai tulevat omistajat?
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
^ Sekhmet, okei kiitos vastauksesta! En rekisteröi pentuja vaan omistajat saavat itse rekisteröidä. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun / VARAAJAT!
KAIKILLE TIEDOKSI ETTÄ NÄÄ SYNTYY SITTEN 3.5! Sen jälkeen saa sitten rueta kisaamaan, Jacyalta vielä sivut haluaisin!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE
Voi, kovasti haluaisin :3
Coldridge (ei, emme kasvata huskyja) tuli juuri tauolta ja kun en noilla koirilla ole ehtinyt kunnolla vielä kisata :/ Koirien kanssa kilpailen agilityssa, paimennuksessa, valjakossa, näyttelyissä ja BH tietenkin jokaiselta koiralta.(koitan parhaani mukaan mahd. monipuolisesti) Pennun kanssa varmasti panostaisin erityisesti valjakkoon ja näyttelyihin. Jälkikasvua voisin toki miettiä pennulle, kunhan saadaan ensin BH läpi ja joitakin kunnollisia tuloksia.
Pikkuinen saisi pysyvän kodin, sen lupaan :>
Kuvia ei vielä ole, mutta kunhan saan ensin vastauksen niin rupean kyselemään lupia : )
Coldridge (ei, emme kasvata huskyja) tuli juuri tauolta ja kun en noilla koirilla ole ehtinyt kunnolla vielä kisata :/ Koirien kanssa kilpailen agilityssa, paimennuksessa, valjakossa, näyttelyissä ja BH tietenkin jokaiselta koiralta.(koitan parhaani mukaan mahd. monipuolisesti) Pennun kanssa varmasti panostaisin erityisesti valjakkoon ja näyttelyihin. Jälkikasvua voisin toki miettiä pennulle, kunhan saadaan ensin BH läpi ja joitakin kunnollisia tuloksia.
Pikkuinen saisi pysyvän kodin, sen lupaan :>
Kuvia ei vielä ole, mutta kunhan saan ensin vastauksen niin rupean kyselemään lupia : )
-
sasu.
- Sumopainija
- Viestit: 1289
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE
^ Jamie, joo kyllä sulle tästä se viides pentu lähtee! Kuullostaa todella lupaavalta kodilta. Jalostusasioista voidaan keskustella sitten kun pentue sinun mielestäsi olisi ajankohtainen. Tällä hetkellä ainakin kahdella pennuista on tulossa jo pentuja jossain vaiheessa, joten en vielä uskalla mennä jalostusoikeuksia lupaamaan. :) Otatko uroksen vai nartun? :D Ja mikä nimi?
JACYALTA SIVUJA
JACYALTA SIVUJA
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
- Jamie
- Alkupalat
- Viestit: 84
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am
Re: Huskyja loistavista vanhemmista ála Kuurakuun/VARAAJAT TÄNNE
Hienoa :D
Urosta ajattelin. Ja nimeksi Kuurakuun Avain Kaikkeen. Rupeankin tästä kyselemään kuva lupia :)
// Sain luvatkin täältä :)
/// Ja sivutkin tuli valmiiksi. Saanen esitellä: Kuurakuun Avain Kaikkeen aka Kenda
Urosta ajattelin. Ja nimeksi Kuurakuun Avain Kaikkeen. Rupeankin tästä kyselemään kuva lupia :)
// Sain luvatkin täältä :)
/// Ja sivutkin tuli valmiiksi. Saanen esitellä: Kuurakuun Avain Kaikkeen aka Kenda

