M: pckn WolfTame's Independent Ice

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

M: pckn WolfTame's Independent Ice

Viesti Kirjoittaja Evie »

Sain kasvattipalautuksena Viivilta WolfTame's Independent Icen, joka on ollut minulla sijoitustyttönä ja mielellään sen sijoituskotiin myisinkin vielä, mutta omaksikin saa, jos haluaa.
Idalla on paimennuksen perusrata suoritettu, agilitystä yksi vKUMA ja on juuri aloittanut kilpailemisen tokon EVL -luokassa.
Idalta löytyy sisaruksia, Ira, Lya ja Girisa

Tulevalta kodilta en oikeastaan odota mitään erikoisuuksia, kisata ei paljoakaan tarvitse (ellei tule olemaan sijoituskoira, niin silloin mielellään ainakin pikkuisen jotakin..) mutta ainoa "vaatimus" olisi, että koti olisi mahdollisimman pitkään pysyvä, en haluaisi Idalle kovinkaan montaa eri kotia lisää ;>>
Kuvat voi vaihtaa tricolour -väriseksi, tai pitää blue merlenä. Voit myös kysyä mun puolesta nykyisille kuville lupia, jos haluat.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Re: M: pckn WolfTame's Independent Ice

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Eee : D

Tarjoaisin tälle neidille kotia Psychoon. : D Asustelemaan Nannan kanssa. 8D (Nannalla on kisattu ja paim. perusrata+1xvKUMA+n.20p. flyballpistettä [ei lisätty sivuille >.<]). Sijoitukseen voisin tämän neidin ottaa mielelläni ja kuviakin samasta paikasta hakisin mielelläni. : D Kisattaisiin ahkerasti kaikissa lajeissa, missä vain mahdollista. Lisäksi pyrkisimme saavuttelemaan serttejä, ainakin tuo yksi, joka puuttuu Suomen näyttelyliitosta. Kummaltakin (näyttö-ja käyttö) puolelta pyrittäisiin saamaan menestystä. Flyballissa pyrimme ehkäpä jopa erikoisvalion arvoon, mikäli vain tuloksia syntyy. : )

Saisi kuitenkin pysyvän kodin. : D Ja sitten myöhemmin voit teettää hänellä pennun. : DD
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Minulla olisi Idalle koti Wolfeye's kennelissäni.
Se kasvattaa pehkoja ja nahkoja, olen kasvattanut niitä 2008 vuoden alusta. Kilpailen koirillani usein näyttelyissä että erilaisissa käyttölajeissa. Wolfeye'sissä on jopa monta BH-kokeen suorittanutta, paimennusvalioita ja muitakin valionarvoja on koirilleni ihan pian tulossa. Minulla olisi siis Idalle ainakin kisoissa aktiivinen koti. Voisit ihan itse kyllä päättää, haluaisitjo antaa Idan ihan kokoomistukseen vai sijoitukseen sillä voin ottaa sen myös sijoitukseen. Enkä myisi Idaa eteenpäin kenellekään toiselle kysymättä sinulta ensin. Lupaan myös etten tapata sitä ainakaan heti kun sw on siirretty Wolfeye'siin :D Sillä olisi jopa paljon kavereita Wolfeye'sissä. Kennelini toimii muutenkin aktiivisesti, joten voisin ainakin niitä kuulumisia aina sinulle raapustella toki jos tahtoisit. Esimerkkinä minulla on kisautuksesta tässä nyt pari omaa koiraani Raita ja Dana.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mä voisin tarjoilla kotia Haltiapolusta. Mulla on ainakin nyt agissa ihan hirveesti tilaa ku Ironki siirty MAXI II ja noilla grönteillä nyt kisailen pienimuotoisesti. :'D
Eli Haltiapolkuun mahtuis yks pöppö, mulla on siellä nyt kaikki koirat sellasessa tilassa että mulla olis aikaa kisata monessa lajissa. Esim. pk- puolella alokasluokassa yksi paikka ihan vapaana, agilityssä kuten edellä mainittu kanssa tilaa, paimennuksessa varmasti, koiratanssia ja flyballia voidaan koittaa sitten kun tulee vähän enemmän tilaa. :P Ja totta kai tokon EVL menee. : D Ja vois PESOnkin käydä suorittamassa ja sitten vaikka raunioille kilpailemaan. <:
Pentueen voisin teettää kanssa. Ja kuvat todennäköisesti kysyisin sitten tuolta samasta, on mulla kyllä jonkunlaisia kuvia AVO-nartusta myös toisella koneella, mutta ne ei välttis oo mitään laadukkaimpia. :P Oulun KV:hen menossa, sieltä voisin ottaa kuvat jostain tosi hyvästä trikki/merlenartusta. (:
Ja kisanäyttönä sais vaikka hillua Turma ja Dreamin porukka.
Ida sais meiltä luotettavan kodin ja sais elää meillä elämänsä loppuun asti. Perusteluni, miksi haluaisin Idan, on yksinomaan se, että olen jo jonkin aikaa haeskellut Ironille pehkokaveria, mutta sopivaa ei ole tullut kohdalle. Tää olis niinku mun unelmien täyttymys. : D Suvullisestikin Ida on tosi ihana; Tara ja Pommi suvussa, ei tätä voi vastustaa. 8D
Lähtiskö mulle?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Njääh, ottakaa pehko ja wolfie multa tosta Eevin pentueesta nahkalassie, olisitte niin hyviä omistajia kanssa! : D
Mutta en mä oikeasti saa mitään erikoista syytä, kenelle mun pitäisi Ida myydä (kaikki aktiivisia yms.), joten se lähtee ensimmäisenä kotia tarjonneelle, eli peace sells'lle.
Sorry Wolfie ja Pehko!
Mietin kyllä ensin, että pitäisin Idan itellänikin, on se niin upea tyttö.. mutta kyl sä peace sells sen saat. : D

Laittele sivuja tässä mahdollisimman pian ja silleen. Kuulumisiakin olisi joskus kiva kuulla, niinkun oot Nannastakin kertoillu aina silloin tällöin, kyllä sä nää jutut jo tiiät kun on toi Nannakin jo sulla. ; ))
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Emmä haluu nahkaa. : << Mut mä otan sit Idan tulevasta pentueesta, mulle varaus siitä. :D
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Oi,ihanaa : D Kiitos kovasti! ^^ Sivuja teen tässä parin päivän sisällä. : D
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Ida on sitten tässä! : D
jannu
Kanada

Viesti Kirjoittaja jannu »

^ mietin vaan että onko sulla kuvaluvat tuonne samaan paikkaan?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Juu, sain just vastauksen. : D Mut jos meinaat sitä, nii en oo käyttämäs muita kuvia kuin noita. : >
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Oi, suuret kiitokset sivuista, nyt Idalla onkin sitten uusi, hieno koti. Ja sivutkin on kivat! :)
Vastaa Viestiin