/ no kun en vielä eilen aamulla tiennyt sitä
Lukkoon
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla
Sori Kirsi, mun on pakko perua tää nytten 8"<
/ no kun en vielä eilen aamulla tiennyt sitä
/ no kun en vielä eilen aamulla tiennyt sitä
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla
Suloisointuja haukkuva Hyyyrrrrrää (:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla
^^ Olishan tuokin voinut ilmoittaa pikkuisen ennemmin...
Kiitos paljon Hyrrän sivuista! Ihana kutsumanimi :3
/ Niin ja pennuthan syntyivät aamulla kello 6:13, eikä synnytyksessä ollut mitään ongelmia. Miri osasi hommansa tehdä ensikertalaiseksi erittäin hyvin :---)
Kiitos paljon Hyrrän sivuista! Ihana kutsumanimi :3
/ Niin ja pennuthan syntyivät aamulla kello 6:13, eikä synnytyksessä ollut mitään ongelmia. Miri osasi hommansa tehdä ensikertalaiseksi erittäin hyvin :---)
-
ellen
- Alkupalat
- Viestit: 62
- Liittynyt: To Maalis 05, 2009 11:33 am
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla/ Pentu vapaana!!
Ja teille esittäytyy Rino! Juu, luonne ja kuvat puuttuu, enkä kisakalenteria ehtinyt laittaa vielä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Tiibetinmastiffeja suunnitteilla/ Pentu vapaana!!
^ Kiitoksia todella paljon! Kerrankin on ollut ihanan nopeaa toimintaa kaikilta :---))
/ Kuulumisia saa ja pitääkin ilmoitella välillä, on aina kiva tietää mitä kasvateille kuuluu. Jokainen saa itse rekisteröidä koiransa ja se onkin suositeltavaa, vaikkei tietenkään pakollista. Pentue sivun teen heti kannettavani netin saatuani takaisin kuntoon, joka toivottavasti tapahtuu perjantaina. Jajajaja... Viimeistä pentua saa kysellä yksärillä, laitan sille jossain vaiheessa myyntitopsan tuonne myytäviin koiriin.
/ Kuulumisia saa ja pitääkin ilmoitella välillä, on aina kiva tietää mitä kasvateille kuuluu. Jokainen saa itse rekisteröidä koiransa ja se onkin suositeltavaa, vaikkei tietenkään pakollista. Pentue sivun teen heti kannettavani netin saatuani takaisin kuntoon, joka toivottavasti tapahtuu perjantaina. Jajajaja... Viimeistä pentua saa kysellä yksärillä, laitan sille jossain vaiheessa myyntitopsan tuonne myytäviin koiriin.
