Ihan uusi Visio

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Saskia
Le-ppä-ker-ttu

Ihan uusi Visio

Viesti Kirjoittaja Saskia »

Tutustu uuteen kenneliin, Visioon!

Visio on vain tämmöinen pieni kotikennel, jossa pidän muutamaa koiraani. Nyt siellä asuu vain enkkusprinkkunarttuni ja alustavasti on sovittu myös farkku- ja mudipentujen tulosta. Koska tykkään kilpailla koirilla aika runsaasti, vastapalveluksena järjestän itsekin kisoja. Tänään arvoin bh-kokeeseeni tulokset, menossa on tottiskoe ja tulossa on flyballia. :)

Saa antaa kommenttia. Kai ulkoasu toimii kivasti kaikilla?
tellu.
Analysaattori

Re: Ihan uusi Visio

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Ulkoasu hieno yksinkertainen. Kukka hyvin keväinen otsikossa. Värit ihanat, hyvin yhteen sointuvat. Ja linkit, asialliset. Ja hienosti keksitty uutis osia erikseen. Nimi on aika jännä, mutta sopiva. Aluksi luulin nimestä että kasvatat valkkareita. Tai taisin vain toivoa niin. Alaotsikko on aika mieleenpainuva ja persoonallinen.
Tekstit ovat hyvät, asialliset. Minun mieleeni ei ainakaan painunut mitään korjattavaa tai ristiriitaista juttua. Kennelinfoa on hienosti saatu kasaan. Enemmän olisin halunnut kasvatustoiminnasta juttua. Koiran sivuilla asiat ovat hyvin selkeästi. Ja hienoa että koiralla on oma päiväkirja.

Hienoa että kennelissä on toimintaa ja piirretty koira :D
LOPETTANUT!!
Saskia
Le-ppä-ker-ttu

Kiitos Lalina. Vai sopisi meille valkkarit kasvatusroduksi? :D Eipä ole tullut mieleenkään hankkia niitä, vaikka ovatkin kai monipuolisia harrastuskoiria.
A.t
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja A.t »

Kaunis ulkoasu, tosi simppelin näköinen ja yksinkertainen:D Tykkään itse kovasti yksinkertaisista.
Värit kivan vaaleat, tosin itse en kovasti pidä sinisestä väristä, mielipide asia..
Hienoa kun sullakin enkkusprinkku ja vielä piirrettynä, näin saadaan PIVIKO-näyttelyihin Violalle enempi kisakumppaneita. Olet varmaan vieraillutkin jo Violan sivuilla. Olet oikeassa, ettei se voikaan saada sertiä, sillä se valioitui äskettäin suomen muotovalioksi ja nyt yritin vaihtaa sen VAL-luokkaan. Toivotaan, että debi menestyy myös näyttelyissä:) Olet jaksanut panostaa debin sivuihin, joista löytyypi myös päiväkirja, loistavaa! Minulla kun ei olisi aikaa kirjoittelemaan sellaista:D
Kiva kun sait järkättyä kisoja, osallistuin niihin, paitsi BH-kokeeseen!

Sori aika lyhyt, mutta kerroimpa jotain:)
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
Saskia
Le-ppä-ker-ttu

Viola on ihan mahtavan näköinen! Ei minun piirros ole lähellekään samaa tasoa, vaikka toi on jo kolmas tai neljäs versio... Tekisi mieli sinulta yrittää vinkua jollekin koiralle piirros!
Jannikka
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja Jannikka »

Heitänpäs jotain lyhyttä kommenttia :-)

Toi ulkoasu <3_<3 Ihanan yksinkertainen ja tosi asiallinen. Tykkään tosiaan paljon väreistä ja kaikesta :-) Ton kukan olisi kyllä voinut jättää tosta otsikon vierestä pois, vaikka tuohan se pientä leikkimielisyyttä mukaan.
"Etusivulla" ja "Kennelinfossa" koristekuvat tuovat mukavaa piristystä, joita kaipailisin muihinkin osioihin :-)
Jaja sitten toi alaotsikko. Ihana. Heti nousi hymy huulille kun sen lukaisi.
Eipä mulla muuta.
I sat in the waiting room, wasting my time
And waiting for judgement day
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Mitä fonttia olet käyttänyt tuossa sivun alla olevassa "Tämä sivu on osa virtuaalikenneliä nimeltä Visio jne..."? :) ½ot

Hieno ulkoasu muuten, pidin todella paljon!
Saskia
Le-ppä-ker-ttu

Jannikka, sen alaotsikon on tarkoituskin piristää! Hyvä että onnistuin siinä.

noel, se on tahoma, ihan perusfontti joka löytyy varmaan kaikilta. Gimppi vaan sumentaa sen tuollain hassusti. ;)
A.t
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja A.t »

Pienimuotoinen ot/ Mä tässä kävinki katselemassa pivikon tuloksia ja niinkuin päiväkirjassasi mainitsit että aika outoa kun Viola sai sertin kun kyseessä on jo maan valio. Minnea aikoi kysyä vielä tuomarilta, voiko sen vaihtaa VAL-luokkaan, vaikka tulokset tulivat jo. mutta hyvä vaan että laitoit tuomarille viestiä asiasta:)
Mulla olis haaveissa teettää Violalla pentue joskus, mutta sprinkuista kiinnostuneita on niin vähän, joten enpä tiedä sitten.

Siitä vaan vingut piirrosta, ei tiiä vaikka piirtäisinkin ;)
No mun piirustusinto on kyllä kadonnut jonnekkin aivan hukkaan ja en saa koskaan aikaseksi piirrettyä niille joille oon luvannut:D
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
Vastaa Viestiin