Eli luvassa belgianpaimenkoira tervueren pentuja monipuolisesta suvusta. Kira ja Layil ovat molemmat menestyneet hyvin niin näyttelyissä kuin kisakentilläkin.
Pentujen ostajan tulee lukea ja sisäistää pennun osto "säännöt".
Ja koska harva oikeasti lukee noita niin alapuolella vielä tiivistettynä sama asia.
ELI MITÄ VAADITAAN PENUN OSTAJALTA?
Pennun ostajan tulisi olla kiinnostunut roduta sen luonteen ja harrastus ominaisuuksien takia eikä vain kauniin ulkonäön takia.
Pennun ostajan tulisi harrastaa koiran kanssa jotain käyttö lajia / lajeja.
Pennun ostajan tulisi pystyä tarjoamaan pennulle sen KOKO elämän aikainen koti, mutta jos joudut luopumaan pennusta myöhemmin ilmoita siitä MINULLE mahdollisimman ensi tilassa, jotta koiran tulevaisuudesta voitaisiin keskustella.
Pennun ostajan tulee sitoutua ilmoittamaan minulle pennun kuulumisia silloin tällöin ( vähintään kahden kuun välein).
Jos haluat käyttää pentua jalostukseen haluasin kuula siitä reilusti ENNEN kuin pennut teetetään.
Jos koiralla ei kisata tai sen sivuja ei KOSKAAN päivitetä ja se vain jököttää koko ajan paikallaan on minulla oikeus ottaa pentu takaisin.
MITÄ VAADITAAN PENNUN SIVUILTA?
Sivuilla tulisi selkeästi mainita koiran vanhemmat LINKITETTYINÄ. Kasvattaja LINKITETTYNÄ sivuille. Koiran virallinen nimi ja rotu. Pennulla saa olla piirretyt tai valokuva kuvat. Toivoisin että koiralla olisi edes jonkin lainen kuva sivuilla, mutta tämä ei ole pakollista :)
------------------------------------------------------
Varauksia otan 3-5 riippuen onko kiinnostuneita tarpeeksi.
Varaukset 5/5
Hayano - WhiteLight's - Narttu - WhiteLight's All You Need Is Desire "Den"
Eppy - Meowyin`s - narttu - WhiteLight's All You Need is Love "Rona"
Kazi - Dieffen - Uros - WhiteLight's All You Need is Hope "Jazz"
Miira - Copel - Uros - WhiteLight's All You Need Is Destiny "Nero"
Terry - uros - WhiteLight's All You Need Is Man