Olvidan C:t (Katarina, sivut?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Olvidan C:t (Katarina, sivut?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Novascotiannoutajat
Elikkä siis, olisiko ihmisillä kiinnostusta harrastus ferrareille eli novascotiannoutajille? Olvidaan olen tolleri pentuetta suunnittelemassa, mahdollisesti viimeistä sellaista. Tollerithan ovat todella aktiivisia ja sopivat siten moneen eri lajiin. Metsästäjille ne ovat korvaamaton apu lintujen noudossa. Melkein mikään laji ei tollerille ole mahdottomuus, kunhan viitsimystä löytyy. Tähän pentueeseen ottaisin mielellään 4 varaajaa, mutta pentue toteutuu myös mahdollisesti kolmella varaajalla.
Pentueen vanhemmat
Isänä pentueessa toimii oma urokseni Zein's Red Hunter, tutummin Ferri. Ferri on enemmän käyttöpuolen koira ja näyttelyissä se ei ole loistanut. EH on vakio arvosana, joskus on tullut myös H:ta ja ehkä muutama ERI. Käyttöpuolen ansiot ovatkin sitten parempia. Ferri on viittävaille valio NOMEsta ja siltä löytyy myös JK2 ja HK2 palveluskoirapuolelta. Kaiken tämän lisäksi Ferri on JVA. Sillä on myös titteli MEJÄstä, VJM-07. Ferri on myös suorittanut hyväksytyn SOVEn ja kilpaillut jonkin verran ALOssa, ilman sen suurempaa menestystä. Lisäksi Ferrillä on yksi VKUMA. Ennen pentuetta Ferristä kisataan KVA ja mahdollisesti JK3 ja/tai HK3. Ferrillä on myös suoritettuna PESO
Emänä pentueessa toimii Susitytön hurmaava narttu Rosa eli Little Rose. Rosa on ehtinyt kisata vaikka missä lajeissa ja sille onkin karttunut mukava tittelirivistö: BH Ek2 Jk1 vBELW-07 vFIN TVA TK4 vFIN JVA vVPVA. Rosalla löytyy jopa yksi SERT eli näistä pennuista saattaa löytyä vähän enemmän kauneutta kuin Ferristä. Rosalla on tasapainoinen luonne ja upeat terveystulokset!
Pentueella ei juurikaan ole sukua vmaailmassa. Ferrin veljellä on ollut 1 kolmen pennun pentue, mutta kaikki pennut siitä ovat hävinneet bittiavaruuteen. Muuten Ferrin olemassa oleva suku on pientä. Pentueen emän, Rosan, puolelta tämäkin pentue saa enemmän sukua taakseen. Rosalla on jo ollut yksi pentue Ternen nimen alle, mistä on tullut kolme pentua. Näistä kolmesta yksi saatetaan pennuttaa (max 4 pennun pentue) joten siltikään suku ei tule olemaan kovin yleinen.
Mitä odotan pennun ottajilta?
Toivoisin hartaasti että tulevat Olvida-tollerin omistajat kävisivät käyttöpuolella suorittamassa ainakin sen NOU1:sen. Se on vähittäisvaatimus. Sen lisäksi arvosta suuresti kaikkea käyttöpuolen kisaamista. Tärkein kuitenkin on että koira saisi pysyvän kodin. Olen ennen joutunut etsimään uusia koteja kasvateilleni ja en haluaisi tehdä sitä enää. Haluan myös että pennun ottajilla on valmiina kennelin sivut. Kaikki annettu kisanäyttö on plussaa. :D
Varaajat 3/4
Susityttö, Terne, narttu - Jalostusoikeus Sivut OK
Toller, Orange Bulles De Verreen, narttu Sivut OK
Katariina, Dreamerin, uros
Nimet
Cabalgata of Olvida (kulkue, kavalkadi)
Cachillada of Olvida (poikue)
Camarilla of Olvida (kuppikunta)
Cansino of Olvida (uupunut)
Celemin of Olvida (vakka)
Centauro of Olvida (kentauri)
Cerradero of Olvida (suljettava) Susityttö
Cenicienta of Olvida (tuhkimo) Toller
Cielo of Olvida (taivas) Katariina
Cilindrada of Olvida (sylinteri)
Cirilico of Olvida (kyrillinen)
Cisne of Olvida (joutsen)
Codorniz of Olvida (viiriäinen)
Cofradia of Olvida (veljeskunta)
Colarse of Olvida (etuilla)
Comilon of Olvida (ahmatti)
Pitkäkarvaiset weimarinseisojat
Tämän pentueen ajankohtana olisi vasta heinäkuu eli tässä vaiheessa kyselen vasta kiinnostuneita. Itselleni jätän tästä yhden ja yksi toinen kiinnostunut on joten alustavasti yhdelle varaajalle olisi vielä tilaa. Mikäli kiinnostuneita löytyy enemmänkin niin 4 pennun pentue on mahdollinen. Pk.weimarit (kuten myös lk:t) ovat erittäin harvinaisia virtuaalimaailmassa. Minä omistan ainoat yksilöt tällä hetkellä. Tähän tietysti haluaisin muutosta. Weimarit ovat todellisia työkoiria, eivätkä vielä ole jakaantuneet eri linjoihin. Weimari on mitä hienompi harrastuskoira ja sopii lajiin kuin lajiin. Tästä pentueesta pennut menevät vain koteihin missä käydään myös metsällä ja KAER kokeissa. Tämä on ihan sen takia että weimari on ennen kaikkea työkoira ja metsästävä sellainen. Eli pelkkää näyttelykoiraa et tästä pentueesta saa. Jos kiinnostusta löytyy niin nimiä alle.
Emä
Pentueen emänä toimii oma tuontinarttuni saksasta, Edel Kamerad (osoite on vaihtumassa joten linkitän myöhemmin, vanha sivu löytyy täältä). Edel on käyttövalio ja kisaa TOKOssa EVL:ssä. Lisäksi Edelillä on monta SERTiä ja ROP sijoutuksia.
Isä
Pentueen isä tulee olemaan evm. koira (kannan pienuudesta johtuen) josta tietoa myöhemmin.
Varaukset 2/4
-Milla-, Olvida, narttu
whisperer, uros
Elikkä siis, olisiko ihmisillä kiinnostusta harrastus ferrareille eli novascotiannoutajille? Olvidaan olen tolleri pentuetta suunnittelemassa, mahdollisesti viimeistä sellaista. Tollerithan ovat todella aktiivisia ja sopivat siten moneen eri lajiin. Metsästäjille ne ovat korvaamaton apu lintujen noudossa. Melkein mikään laji ei tollerille ole mahdottomuus, kunhan viitsimystä löytyy. Tähän pentueeseen ottaisin mielellään 4 varaajaa, mutta pentue toteutuu myös mahdollisesti kolmella varaajalla.
Pentueen vanhemmat
Isänä pentueessa toimii oma urokseni Zein's Red Hunter, tutummin Ferri. Ferri on enemmän käyttöpuolen koira ja näyttelyissä se ei ole loistanut. EH on vakio arvosana, joskus on tullut myös H:ta ja ehkä muutama ERI. Käyttöpuolen ansiot ovatkin sitten parempia. Ferri on viittävaille valio NOMEsta ja siltä löytyy myös JK2 ja HK2 palveluskoirapuolelta. Kaiken tämän lisäksi Ferri on JVA. Sillä on myös titteli MEJÄstä, VJM-07. Ferri on myös suorittanut hyväksytyn SOVEn ja kilpaillut jonkin verran ALOssa, ilman sen suurempaa menestystä. Lisäksi Ferrillä on yksi VKUMA. Ennen pentuetta Ferristä kisataan KVA ja mahdollisesti JK3 ja/tai HK3. Ferrillä on myös suoritettuna PESO
Emänä pentueessa toimii Susitytön hurmaava narttu Rosa eli Little Rose. Rosa on ehtinyt kisata vaikka missä lajeissa ja sille onkin karttunut mukava tittelirivistö: BH Ek2 Jk1 vBELW-07 vFIN TVA TK4 vFIN JVA vVPVA. Rosalla löytyy jopa yksi SERT eli näistä pennuista saattaa löytyä vähän enemmän kauneutta kuin Ferristä. Rosalla on tasapainoinen luonne ja upeat terveystulokset!
Pentueella ei juurikaan ole sukua vmaailmassa. Ferrin veljellä on ollut 1 kolmen pennun pentue, mutta kaikki pennut siitä ovat hävinneet bittiavaruuteen. Muuten Ferrin olemassa oleva suku on pientä. Pentueen emän, Rosan, puolelta tämäkin pentue saa enemmän sukua taakseen. Rosalla on jo ollut yksi pentue Ternen nimen alle, mistä on tullut kolme pentua. Näistä kolmesta yksi saatetaan pennuttaa (max 4 pennun pentue) joten siltikään suku ei tule olemaan kovin yleinen.
Mitä odotan pennun ottajilta?
Toivoisin hartaasti että tulevat Olvida-tollerin omistajat kävisivät käyttöpuolella suorittamassa ainakin sen NOU1:sen. Se on vähittäisvaatimus. Sen lisäksi arvosta suuresti kaikkea käyttöpuolen kisaamista. Tärkein kuitenkin on että koira saisi pysyvän kodin. Olen ennen joutunut etsimään uusia koteja kasvateilleni ja en haluaisi tehdä sitä enää. Haluan myös että pennun ottajilla on valmiina kennelin sivut. Kaikki annettu kisanäyttö on plussaa. :D
Varaajat 3/4
Susityttö, Terne, narttu - Jalostusoikeus Sivut OK
Toller, Orange Bulles De Verreen, narttu Sivut OK
Katariina, Dreamerin, uros
Nimet
Cabalgata of Olvida (kulkue, kavalkadi)
Cachillada of Olvida (poikue)
Camarilla of Olvida (kuppikunta)
Cansino of Olvida (uupunut)
Celemin of Olvida (vakka)
Centauro of Olvida (kentauri)
Cerradero of Olvida (suljettava) Susityttö
Cenicienta of Olvida (tuhkimo) Toller
Cielo of Olvida (taivas) Katariina
Cilindrada of Olvida (sylinteri)
Cirilico of Olvida (kyrillinen)
Cisne of Olvida (joutsen)
Codorniz of Olvida (viiriäinen)
Cofradia of Olvida (veljeskunta)
Colarse of Olvida (etuilla)
Comilon of Olvida (ahmatti)
Pitkäkarvaiset weimarinseisojat
Tämän pentueen ajankohtana olisi vasta heinäkuu eli tässä vaiheessa kyselen vasta kiinnostuneita. Itselleni jätän tästä yhden ja yksi toinen kiinnostunut on joten alustavasti yhdelle varaajalle olisi vielä tilaa. Mikäli kiinnostuneita löytyy enemmänkin niin 4 pennun pentue on mahdollinen. Pk.weimarit (kuten myös lk:t) ovat erittäin harvinaisia virtuaalimaailmassa. Minä omistan ainoat yksilöt tällä hetkellä. Tähän tietysti haluaisin muutosta. Weimarit ovat todellisia työkoiria, eivätkä vielä ole jakaantuneet eri linjoihin. Weimari on mitä hienompi harrastuskoira ja sopii lajiin kuin lajiin. Tästä pentueesta pennut menevät vain koteihin missä käydään myös metsällä ja KAER kokeissa. Tämä on ihan sen takia että weimari on ennen kaikkea työkoira ja metsästävä sellainen. Eli pelkkää näyttelykoiraa et tästä pentueesta saa. Jos kiinnostusta löytyy niin nimiä alle.
Emä
Pentueen emänä toimii oma tuontinarttuni saksasta, Edel Kamerad (osoite on vaihtumassa joten linkitän myöhemmin, vanha sivu löytyy täältä). Edel on käyttövalio ja kisaa TOKOssa EVL:ssä. Lisäksi Edelillä on monta SERTiä ja ROP sijoutuksia.
Isä
Pentueen isä tulee olemaan evm. koira (kannan pienuudesta johtuen) josta tietoa myöhemmin.
Varaukset 2/4
-Milla-, Olvida, narttu
whisperer, uros
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Olenkin Ferrin pentuja odottanut :D Sillä on sellainen suku, mikä minua houkuttaa.
Eli Terneen havittelen pentua, sukupuolesta minä en tiedä vielä yhtään.
Näyttelyissä kierrettäisiin, mutta myös käyttöpuolella oltaisiin. Mejästä tavoitteena valioituminen, noutajakokeista käytäisiin hankkimassa ainakin NOU1 sekä PAKK ja PESO olisi tarkoitus suorittaa.
En nyt ainakaan mihinkään ole lähtemästä virtuaalimaailmasta, mutta en toki tiedä näistä äkkinäisistä muutoksista. Näillä näkymin ainakin saisi pysyvän kodin (:
Jalostuskäytöstä olen kiinnostunut, jos pentu menestyy ja se on terve.
Voisin näyttää Amyn kisanäyttönä.
edit // Hieno juttu, että koti kelpaa :D Kyllä mun on tullut ainakin seurattua Olividan tollereitten elämää (: Sukupuoleksi ajattelin nyt sitten narttua, kun meillä on näköjään aika uros voittoista.
Eli Terneen havittelen pentua, sukupuolesta minä en tiedä vielä yhtään.
Näyttelyissä kierrettäisiin, mutta myös käyttöpuolella oltaisiin. Mejästä tavoitteena valioituminen, noutajakokeista käytäisiin hankkimassa ainakin NOU1 sekä PAKK ja PESO olisi tarkoitus suorittaa.
En nyt ainakaan mihinkään ole lähtemästä virtuaalimaailmasta, mutta en toki tiedä näistä äkkinäisistä muutoksista. Näillä näkymin ainakin saisi pysyvän kodin (:
Jalostuskäytöstä olen kiinnostunut, jos pentu menestyy ja se on terve.
Voisin näyttää Amyn kisanäyttönä.
edit // Hieno juttu, että koti kelpaa :D Kyllä mun on tullut ainakin seurattua Olividan tollereitten elämää (: Sukupuoleksi ajattelin nyt sitten narttua, kun meillä on näköjään aika uros voittoista.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Oi, kiva tietää että joku seuraa Ferrin elämää. Mä joskus epäilen et tietääkö tolloihmiset että mulla edes on näitä punasia... :D
Sulle lähtee ehdottomasti kakara. Ja kodin pituudeksi riittää kyllä niin kauan kun Terne on pystyssä. :D Jalostuskäyttö on mun puolesta ok, en itselleni jätä tästä pentua ja päätin nyt että emä on evm. ja sitten teen toisen pentueen Lutulla josta varmaan sijoitan yhden, mutta siis kun ensiksi varasit niin saat yksinoikeuden jalostukseen. :D
Sulle lähtee ehdottomasti kakara. Ja kodin pituudeksi riittää kyllä niin kauan kun Terne on pystyssä. :D Jalostuskäyttö on mun puolesta ok, en itselleni jätä tästä pentua ja päätin nyt että emä on evm. ja sitten teen toisen pentueen Lutulla josta varmaan sijoitan yhden, mutta siis kun ensiksi varasit niin saat yksinoikeuden jalostukseen. :D
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Minullakin olisi kiinnostusta Ferrarin pentueesta. Nou 1 ja Nome tuloksia tulisi tavoitteleminen ja varmaan valioutuminen Agility/Toko. Myös näyttelyssä olisi tarkoitus käydä, koira tulisi osoitteeseen www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose Eli siis tuttavallisemmin kennel Orange Bulles De Verreen. Narttusta olisin siis kiinnostunut, ja kisä näyttöä voisin vaikka Eräällä ternen kasvatilla näyttää. Sillä on vielä aika pieni se koska olen vasta tämän kennelin perustanut. Koira on http://www.new-kennel-of-redrose-evil.webs.com/ Eli evil. Sillä on myös yksi flyball tulos jota en vielä ole sivuille kirjannut. KOiran sukupuolöi olisi toivottavasti narttu koska niitä kennelilläni on vähän.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
No kai mä voisin sulle Toller kakaran luovuttaa. Pitäähän näitä uusia tolleri ihmisiä tukea. :D Eli siis Susitytölle meni jo jalostusoikeus eli toivoisin ettet käyttäisi omaasi jalostukseen. Ja muuten isän nimi on ihan vaan Ferri.
Susityttö, tietty sulle nyt kakara lähtis. Ja narttu siis
Susityttö, tietty sulle nyt kakara lähtis. Ja narttu siis
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
-
Katariina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Kiinnostuin kovasti pentueestasi. Itse omistan Dreamerin Kennelin joka siis kasvattaa novascotiannoutajia ja shetlanninlammaskoiria. Olemme tollereidemme kanssa pääosin käyneet näyttelyissä ja pyrinyt jalostamaan hyvää näyttelylinjaa. Nyt kuitenkin kiehtoisi monen vuoden kokemuksella aloittaa jalostamaan myös käyttölinjaista.
Koira pääsisi siis takuulla käymään monissa kokeissa ja tähtään käydä kaikkien metsästyskoirien kanssa NOU:n.
Minulla on kokemusta tollereista myös metsästyslinjasta, mutta silti jotenkin näyttelylinjaisiin olen päätynyt. Nyt siis kuitenkin haluaisin mielelläni pennun pentueestasi. Pentu pääsisi Dreamerin Kenneliin jossa on muitakin tollereita. Koiralla aiottaisiin toki käydä myös näyttelyssä, mutta pienimuotoisesti ottaen sen sukulinjan huomioon. Lisäksi jos kaikki menee hyvin niin myös jalostus käyttöön.
Luin pennunosto ohjeet ja lupautuisin käyttämään niitä. Pennun sukupuolesta haluaisin nartun, mutta mikäli jos narttuja ei tule/kaikki nartut ollaan keritty varaamaan niin uroskin käy.
Koira tulisi siis aktiiviseen käyttöön kunnioittaen sen sukulinjoja.
Pentu menisi osoitteeseen www.dreamerinkennel.suntuubi.com
Koira pääsisi siis takuulla käymään monissa kokeissa ja tähtään käydä kaikkien metsästyskoirien kanssa NOU:n.
Minulla on kokemusta tollereista myös metsästyslinjasta, mutta silti jotenkin näyttelylinjaisiin olen päätynyt. Nyt siis kuitenkin haluaisin mielelläni pennun pentueestasi. Pentu pääsisi Dreamerin Kenneliin jossa on muitakin tollereita. Koiralla aiottaisiin toki käydä myös näyttelyssä, mutta pienimuotoisesti ottaen sen sukulinjan huomioon. Lisäksi jos kaikki menee hyvin niin myös jalostus käyttöön.
Luin pennunosto ohjeet ja lupautuisin käyttämään niitä. Pennun sukupuolesta haluaisin nartun, mutta mikäli jos narttuja ei tule/kaikki nartut ollaan keritty varaamaan niin uroskin käy.
Koira tulisi siis aktiiviseen käyttöön kunnioittaen sen sukulinjoja.
Pentu menisi osoitteeseen www.dreamerinkennel.suntuubi.com
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Sä et kyllä nyt ihan vakuuttanut muo. Ensinäkin sä et voisi pentua jalostukseen käyttää koska Susitytöllä on yksinoikeus jalostukseen tän pentueen pennuista. Toisekseen sulla ei ole mitään kisanäyttöä, mikä arvelluttaa hieman. Pystyisitkö näyttämään mitään kisanäyttöä?
//Lisäsin nyt pentueelle emän tiedot. Narttu on Susitytön joten jos tulee enemmän kysyttävää niin hän varmaan vastaa mielellään. :D Nimiä yritän saada teille vikkelää mietittyä.
//Lisäsin nyt pentueelle emän tiedot. Narttu on Susitytön joten jos tulee enemmän kysyttävää niin hän varmaan vastaa mielellään. :D Nimiä yritän saada teille vikkelää mietittyä.
-
Katariina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Kyllä käyttäisin koiraa metsästystarkoituksiin ja erilaisiin noutajille tyypillisiin kokeisiin. Niin kuin kerroin, että kasvatamme pääosin näyttelylinjaisia koiria ja koska kennelimme ei ole vielä kovin "vanha" eli viime vuoden puolella perustettu, mutta käytämme koiriamme säästeliäästi näyttelyissä,kilpailuissa ja jalostukseen niin ei ole kaikille vielä kisanäyttöä ja varsinkaan metsästyslinjaisia tollereita meillä ei ole, mutta minulla on myös niistä rutkasti kokemusta ja niimpä ottaisin mielelläni pennun kenneliltäsi. Ja jos koiraa ei voi käyttää jalostukseen niin se sopii, näin sitten koiran pääosainen käyttö olisi varmastikkin noutajilletyypilliset kokeet mm. NOU,NOME ja varmasti pyrimme ihan kokeisiinkin pääsemään. Lisäksi myös muunlainen käyttöpuolen kisaaminen olisi ehdoton ja varma asia, mitä tollerin kanssa tehtäisiin. Koira saisi koko elämän pituisen kodin ja kuulumisia tultaisiin kertomaan kuulumisia mahdollisimman useasti.
Pahoittelen jos jätin jotakin epäselväksi kertomastani, mutta jos sinulla on vielä jotakin kysyttävää niin kysy toki:)
Pahoittelen jos jätin jotakin epäselväksi kertomastani, mutta jos sinulla on vielä jotakin kysyttävää niin kysy toki:)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Rupesin miettimään, että koskas nää pennut olis syntymässä? (: Ja käykö kasvattajalle piirrettykuva?
edit // kiitoksia tiedosta (:
edit // kiitoksia tiedosta (:
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Pentujen syntymäajankohdaksi olin ajatellut toukokuun puoliväliä tai loppua. Haluisin saada Ferrille niitä PK tuloksia. Ja käy piirretty loistavasti! Toi piirros on kaiken lisäksi hiano!
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Nostellaan taas. Eikö ketään kiinnosta? Taitaa tulla aika pieni pentue....Simmut auki varaajille, nimiä tulossa kohta. :D
-
Katariina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Jos siis haluaa pentueesta pennun, onko pakko olla aikaisemmilla koirille kisanäyttöä? Jos ei ole pakko, niin olen kiinnostunut pennuista.
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Sähän laitoit jo ostotarjouksen aikasemmin? Ainakin joku Katariina on niin tehnyt. Jos sä oot sama ihminen niin voin mä sulle pennun antaa. Kauan mä sitä mietinkin...Tosiaan, jalostukseen et voi omaasi käyttää. Ja tolle kisanäytön puutteelle ei nyt vaan mahda mitään. Mä toivon hartaasti että koiran kanssa sitten myös kisataan.
-
Katariina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Ferrari tollereita Olvidaan
Juu olen se sama Katariina:) Eikun aattelin vaan, että etkö huolinut tarjoustani kun ei tullut kummempaa viestiä, mutta tosiaan olen kiinnostunut pennusta. Ja kyllä koira tulee kisaamis käyttöön.
Jalostaa ei siis voi, mutta olikos tuossa nyt joku sitten joka sitä voi jalostaa?
Jalostaa ei siis voi, mutta olikos tuossa nyt joku sitten joka sitä voi jalostaa?