Nonniin, nyt saatiin Filyraan uusi keväisempi stailaus. Sivut ovat muuten valmiit mutta koristekuvat uupuvat, odottelen tässä sitä valaistumista niiden suhteen. Myös vieraskirja kaipaa vielä yhteinäisempää väriä ulkan kanssa. Sisältöä on uusittu hieman, laiska kun olen niin samat tekstit kököttää vuodesta toiseen mutta hyvin on tähän asti pärjätty. Mutta kaikenlainen kommentointi on sallittua, eli risut ja ruusut kelpaa yhtä hyvin. :)
Step In!
Pharaoh hounds from Filyra
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
-
Joana
- Floodari
Re: Pharaoh hounds from Filyra
Taas kerran nätti ulkoasu :) Värit on mukavan raikkaat, ja turkoosi tuo vielä lisää sitä pirteyttä ja kontrastia. Etusivua pidemmälle koittaessani herjaa service temporarily unavailable, mutta se on varmaan geon omia ongelmia. Mutta siis, todella onnistunut ulkonäkö!
ot/ Millaista tietoa sulla on Filyra's Falco Rusticoluksen suvusta, mulla on tiedossa vain emä, mutta sisaruksia ym. sukulaisia löytyykö...?
ot/ Millaista tietoa sulla on Filyra's Falco Rusticoluksen suvusta, mulla on tiedossa vain emä, mutta sisaruksia ym. sukulaisia löytyykö...?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
: <<Sorry, Service Temporarily Unavailable.
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Please check the URL for proper spelling and capitalization. If you're having trouble locating a destination on Yahoo!, try visiting the Yahoo! home page or look through a list of Yahoo!'s online services. Also, you may find what you're looking for if you try searching below.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Pelkkä yliruuhkautuminen, mikä on hyvin yleistä Geolla. Ei tarttee hätääntyä :D
Mulla kuitenkin menee suoraan ja on ihan positiivinen yllätys :--) Ulkoasusta en osaa sanoa mitään huonoa paitsi sen yksivärisyyden. Tai siis se on mun makuun hieman liian imelä. Vaalean beigen päällä haaleaa keltaista ja siinä se piristys sitten olikin. Tai no tuo sininen on kyllä juuri pro, sitä olisi vain voinut olla paljon enemmänkin :D Mutta siis yleisesti ottaen ulkka on tosi nätti, vaikken henkkohtasesti kelta-beige-yhdistelmästä juurikaan pidä.
Etusivun teksti on mielenkiintoinen ja ihanan erilainen. Ei ole tavallista tervetulo-puhetta, vaan kunnon mielenkiintoinen historiaosuus ja sen perään pieni kiva esittely faaraokoirista. Eka tuli tunne, että pitäisiköhän tässä sittenkin kaivata jonkunlaista tervetuliaispälpätystä, mutta kunnolla ajatellen mitäpä sellaisellakaan tekee.
.. no höh, nyt se sitten veti mullekin ruuhkautumisen. Täytyy jatkaa toisen kerran 8--((
Mulla kuitenkin menee suoraan ja on ihan positiivinen yllätys :--) Ulkoasusta en osaa sanoa mitään huonoa paitsi sen yksivärisyyden. Tai siis se on mun makuun hieman liian imelä. Vaalean beigen päällä haaleaa keltaista ja siinä se piristys sitten olikin. Tai no tuo sininen on kyllä juuri pro, sitä olisi vain voinut olla paljon enemmänkin :D Mutta siis yleisesti ottaen ulkka on tosi nätti, vaikken henkkohtasesti kelta-beige-yhdistelmästä juurikaan pidä.
Etusivun teksti on mielenkiintoinen ja ihanan erilainen. Ei ole tavallista tervetulo-puhetta, vaan kunnon mielenkiintoinen historiaosuus ja sen perään pieni kiva esittely faaraokoirista. Eka tuli tunne, että pitäisiköhän tässä sittenkin kaivata jonkunlaista tervetuliaispälpätystä, mutta kunnolla ajatellen mitäpä sellaisellakaan tekee.
.. no höh, nyt se sitten veti mullekin ruuhkautumisen. Täytyy jatkaa toisen kerran 8--((
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Geolla on tosiaan tavallisia nuo ruuhkautumiset mutta kiitoksia kaikille palautteesta. :) Vielä tosi lisää kommenttia.