O: kolmea koiraa!
- 
				sohvapeura
- Alkupalat
Re: O: kolmea koiraa!
onko äidin sivuja tiedossa? Kun borderskyssäkin sivu meni erroriin.. Kyllä tuo ihan kivalta näyttää. :) Ja miksei voi käyttää jalostukseen?

Minä ja kolme muuta karvaista ystävääni, lähdimme lenkille ja yhtäkkiä edessä näkyi suuri myynti-ilmoitus. Menimme heti katsomaan juttua.

- 
				tellu.
- Analysaattori
- 
				sohvapeura
- Alkupalat
jaa.. En  nyt ihan ajokoiraa ole hakemassa, kun maalla (tietty virtuaalisesti!) asutaan. Ei ehkä tällä kertaa.

Minä ja kolme muuta karvaista ystävääni, lähdimme lenkille ja yhtäkkiä edessä näkyi suuri myynti-ilmoitus. Menimme heti katsomaan juttua.

- 
				Elina
- Analysaattori
- Viesti:
HOBU: Ei emällä ole enää sivuja, sillä se on kuollut jo. Jalostukseen ei sen takia et sen veljelle on tulossa pentue ja toisellakin veljellä oli jo pentue. ;)

Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
- 
				tellu.
- Analysaattori
En nyt ihan älynnyt. Mutta silti, ajokoira juuri kuuluukin maalle ;)sohvapeura kirjoitti:...kun maalla (tietty virtuaalisesti!) asutaan...
LOPETTANUT!!

- 
				Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
Mulla olisi Hallavahukan kenneliin syntymässä 10.05. etelävenäjänpaimenkoiria. Sopivat hyvin tallikoiriksi. :)
Lisätietoa täältä >> http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=4118

Lisätietoa täältä >> http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=17&t=4118