M: FCI5 (päiv. 10.10)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

M: FCI5 (päiv. 10.10)

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Se oli todella pitkä ja rankka päätös, en millään haluaisi ketään ottaa pois seurastaan, mutta iso koiramäärä ei ole luotu minulle. Ilmoittelen kasvattajille, toivottavasti ymmärtävät päätökseni ja tiedän ettei kasvatin palautus oli todellakaan hyvä asia kasvattajalle. Silti kaikki, mitkä ostin joiltain kasvattajilta, olivat upeita, enkä sillä hetkellä pystynyt ajattelemaan, että tämä koira oli ehkä liikaa. Koirille toivon todella hyvää kisautusta, koska kaikki nämä koirat ovat upeita ja jotkut pärjänneetkin hyvin. En luovuta jokaiselle, enkä anna kuvia mukaan kenellekkään. Muista, hyvään kotiin ja kisautukseen!

10.10: Pyrin vähentämään koiramäärää ja tulen ilmoittamaan mahdollisimman pian kasvattajille myymisistäni. Jos en ole kerennyt ja huomaat tämän tekstin, tule toki kertomaan myynkö eteenpäin, otatko sinä tai kadotetaanko koira bittiavaruuteen. Suuret pahoitteluni kaikille. =(

FCI5
Suomenpystykorva
n. Korppiklaanin Aallokon Aavistaja ei kisatuloksia (kasvattaja?)
n. BH vNW-09 RH-E Kuurakuun Balladi Revontulista (kasvattaja?)
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Joana
Floodari

Re: M: FCI1 & 5

Viesti Kirjoittaja Joana »

Mulla eivät linkit toimi.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Entäpä vitosesta suomenlapinkoiranarttu Lumilampaan Alkuaine? Pitääpi vähän katsella noita sun myytäviäs, olisko siellä mitään kiinnostavaa...
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Ainoastaan listassa olevat koirat olen myymässä, emmä Alkuainetta mihinkään ole antamassa.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kirjoittelen kohta Daring Dustista. :)

/ Eli. Olisin kiinnostunut Standby's Daring Dustista. Mulla on tällä hetkellä yksi nahkiaiscollie. Nää on vaan jotenkin niin kiehtovia koiria ja vielä irl-maailmassakin tosi haasteellisia ja hmm. Niin. : D Mutta joo, ottaisin koiran asumaan CC'hen, jolla ei ole kasvatusrotua, mutta ykkösiä siellä taitaa eniten olla ainakin nykyään. CC on perustettu marraskuussa 2008, pentueita ei ole meillä vielä ollut koska haluan hankkia kunnon tittelit ja kisata paljon ennen pentueen teettämistä. En tiedä vielä käyttäisinkö tätä jäbää jalostukseen :--)
Kisaisimme Darin kanssa paimennuksessa, agilityssa, tokossa, näyttelyissä, maastoesteissä ja monessa muussakin lajissa, muttei ehkä niin aktiivisesti. PK-lajit on myös innostuttanut mut totaalisesti lähiaikoina, eli nekin kuuluisivat meidän suunnitelmiin. Kuvista en osaa vielä sanoa oikein, mutta jos ei näyttelyllisesti menestyksekkäitä kuvia meille siunaannu, niin sitten käyttöpuolella mennään, ellei sitten noita kuvia saisi mukaan?
Juu kyllähän mulla aika paljon koiria on, mutta suuri osa myös on evm-koiria, ja kaikki kisaamattomia jota voin sitten ilman säälintunnetta törkkiä bittiavaruuteen XD
Mutta tää on taas ns. spesiaalitapaus, koska oon katellu tätä ennenkin. :-D
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

^^ Hyvä. Kun vihdoinkin löysin sille hyvän ja kisaavan kodin.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

^^ Koiralle tulee kuvat mukaan. Mietin vielä hetken, tahdon jokaiselle koiralle todella paljon kisautusta ja olen huomannut, että ostat hirveästi koiria, joten riittääkö sinulla aikaa vielä yhteen koiraan. Kumminkin en anna tätä millekkään pölyyntymään... Mietin vielä.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

mua kiinnostaisi tuo Daring Dustin. tonne Wolfeye'ssiin.
Onhan mulla paljon koiria, mutta Milo ei tuottaisi mitään ongelmia, sillä kisaa sellaisissa luokissa, missä omia koiriani ei ole. Tulisimme Milon kanssa kisaamaan hyvin monipuolisesti monissa lajeissa, varsinkin maastoissa, sillä hänellä on jo ykis MEKUMA josta on helppo päästä eteen päin. Pelastuskoirakokeet olisivat myös hauska harrastus, ja näyttelyissä tulemme varmasti pyörimään. Sillä Milohan on aivan upean näköinen uros. Agility ja toko tulevat olemaan myös sellainen ehdoton kisaamis -juttu, mutta niihin me ei heti rynnätä, vaan odotamme hetken, että saan osan pois alta, mikä ei kauaa tulisi kestämään. mun kisaukseni varmaan muutenkin tiedät ;) palveluskoiralajit tulisivat olemaan ehdoton must, joten joko jäljessä tai haussa meitä nähdään usein. Paimennuksesta vaadin jokaisen paimenkoirani pääsevän valioksi, eikä Milokaan ole siinä mikään poikkeus, sillä on jo yksi KUPI, mikä helpottaa työtäny hyvin, jätkä pääsisi ainakin palveluksessa, pelastuksessa, maastossa (mahd. vepe) ja paimennuksessa heti kentille näyttelyn lisäksi. Muihin lajeihin me myös osallistumme, mutta emme niin ahkeraan tahtiin, ainakaan näin aluksi.
Sivut tulisivat tosi nopeasti, sillä on paljon aikaa käsillä tällä hetkellä, kisanäyttönä olisi vaikka kokonaan itse kisaamani ja toinenkin kokonaan itse kisaamani koira, joille olen kaikki tulokset itse hankkinut viimeistä myöten.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Minun puolestani Milo voisi lähteä sinulle, mutta kysyn vielä Juulialta, koska hänellä on valta päättää kenelle sen annan.
// Juulialle käy, Milolle voit tehdä sivuja viikon sisällä?
Wolfie
Höpsö veitikka

hei hieno homma. Mä nää sivut tässä väsäsin, vaihdoin lempinimen, eikai haittaa :mrgreen: Dift muuten mulla olisi yksi kysymys. Kun koira on pari kertaa kisannut KÄY luokassa, onko se siis jo FIN KVA, vai miksi se on siellä ollut? Ainakaan kisakalenterissa ei näkynyt muita pk -laji titteleitä kuin PAKK, niin vähän ihmettelin, kun Dift/milo on käyttöluokassa näyttelyissä välillä esiintynyt.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Hm. No ei mulle sitten Kiraa voisi luovuttaa? Lupaan kisata aktiivisesti! :mrgreen:
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Wolfie - Kiitos sivuista!
Janita - Kiiraa en välttämättä kelle tahansa antaisi, koska se on minun ensimmäinen collie, jonka olen kisauttanut aivan itse. Harkitsen.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Saanks mie ostaa Neelan, mut vaihtaa sen nimen? Tulisi siis tietenkin Ice Q'siin ja joskus ehkä mahdollisesti pentueenkin voisi teettää. Kisaamaan pääsisi peekoossa, tokossa ja agilityssä. Paimennustakin tullaan kokeilemaan. Äääh. Mitä mie kertoisin? :D Onhan mullakin näitä koiria, mut on eritasosia ja kyl yks menee nyt mitenpäin vaan.

Ei tosiaan mikään pakko mulle sitä antaa ;)
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Vermil
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vermil »

Olen jo etukäteen pahoillani, mutta noita minun ottamiani kuvia (© Jenna L.) en haluaisi antaa enää eteenpäin. Suuret pahoittelut varsinkin Wolfielle joka Diftin oli jo ostanut.
Wolfie
Höpsö veitikka

No voi harmi :/ minä kun vartavasten otin Diftin/Milon, koska sille ei tarvinnut etsiä kuvia, mä joudun kyllä sittenkin perumaan tän, koska mulla ei yksinkertaisesti oo kuvia.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2015 tyylilyyli
Vastaa Viestiin