suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
iina
Nakkisotilas
Viestit: 226
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:42 pm
Paikkakunta: jämsä

suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja iina »

Pakkashelmeen on tulossa pentue, mikäli kiinnostusta löytyy. Syntymäaikaa ei ole vielä päätetty, mutta se voisi olla tässä ennen kesää, sillä en tiedä kuinka kauan pidan Pakkashelmeä vielä pystyssä.

Yhdistelmä:
Isä on täysin käyttöpuolen koira, kun taas emä on näyttelykoirana toiminut neito.
i. BH EK2 JK2 Flouris Richard
e. RH-E vjBELW-07 RUSJW-07 vjKREW-08 vJV-08 Joikutassun ieza

Emästä ei ole vielä täyttä varmuutta, mutta todennäköisesti se on yllä mainittu narttu. Kysyn Satmilta vielä luvan käyttää koiraa.
Näille pennuille toivon aktiivisia ja yhteistyökykyisiä koteja.

Isäksi olen valinnut Flouris Richard nimisen uroksen. Riksu on erinomainen käyttökoira, joten sen kisautus on kohdistunut myös sen mukaan. Se on luonteeltaan kova, mutta tottelevainen.

Pentueen emänä toimii Joikutassun ieza tutummin Sisko. Se on miellyttämisen haluinen ja ystävällinen koira, jolla on erinomainen luonne. Sen kisautus on kohdistunut näyttöpuolelle, mutta jokunen tulos on myös käyttöpuolelta.

Ostosopimus:
-Koiran sivut pitää olla valmiina viimeistään kahden viikon päästä ostamisesta.
-Myymme pennut vain aktiivisesti kisaaviin koteihin.
-Jos joskus olet myymässä koiraa, muista, että meillä on etuosto-oikeus, eli kysy ennen kuin aiot koiran myydä!
-Olisi oikein mukavaa, jos ilmoittaisit, jos kasvattimme on saamassa pentuetta, tai jos se kuolee.
-Olisi kiva myös kuulla välillä pennun kuulumisia
-Jos otat meiltä sijoituskoiran, meillä on oikeus teettää koiralla yksi pentue, ennen kuin itse ryhdyt sillä pentueita teettämään
-Mikäli olet kiinnostunut ottamaan pentua meiltä, lähetä meille viesti, jossa kerrot mihin koira menisi, mitä sen kanssa alettaisiin
harrastamaan ja kaavailetko koiralle jossain vaiheessa pentuetta.

Varaukset: 1/3
varauksia otan pentueeseen kolme, jotta minulla on mahdollisuus tulevaisuudessa teettää Siskolla tai Riksulla vielä toinenkin pentue.
1. Ellu, Koheltajat - sukupuoli ? - nimi ?
2. Nimi, kennel - sukupuoli - nimi
3. Nimi, kennel - sukupuoli - nimi
Avatar
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4680
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
Paikkakunta: JÄMSÄ
Viesti:

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Wwwoi, Riksu-pojka saa lapsosia! On siitä kyllä kasvanut komia mies ;)

Tekis niin hirmuisesti mieli ottaa, mutta olen jo päätökseni tehnyt ettei enempää koiria :--D Mutta olen aivan varma, että löydät näille pikkuisille hyvät ottajat!
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Ahhh.. Riksun vauvoja<3 mun tekis mieli ottaa mutta ähh.. sen takia annoin Riksun sulle takas.
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja Janina »

Tiedoksi sulle että Pakkashelmen Vaaleaorakas asuu nykyään täällä, jos et vielä tiennyt :)

/ Mulla taas hyvä muisti :D
iina
Nakkisotilas
Viestit: 226
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:42 pm
Paikkakunta: jämsä

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja iina »

Mukavaa, että löytyy yhdistelmästä positiivista ajattelevia ihmisiä. =D
Täytyihän Riksulle se yksi pentue ainakin teettää kun Ellu sen on noin hienosti kisauttanut.
Kiitos Janita. Olitkin minulle osoitteen jo yksärillä laittanut. Eikö näille lapinkoirille ole ottajia?
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Ois muttei oo mahollisuutta toistaseks.. kuha Vanjasta saa tvan ni sit se pääsee eläkkeelle jostai lajeist ni sit vois ehk ottaaa.

// varaatko mulle sit kuitenki? Riksulla on muuten JK2 JK1sen sijaa.. :P kyyläsin joko oman koiran viiminen JK3 ois laitettu ni sattu samalla silmää. ;) En kyl osaa viel sanoo otanko uroksen vai nartun mut tuttuun paikkaan tulis Koheltajiin tietysti. Kisattuun joukkoon ;) tavoitteina vpva, vjva ja mahdollisesti myös kva & tva.. Kuvat varmasti löytyy kunhan vähän kaivelen.
iina
Nakkisotilas
Viestit: 226
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:42 pm
Paikkakunta: jämsä

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja iina »

tottakai minä sinulle pennun annan. (; mieti vain ihan rauhassa kumman otat.
muita kiinnostuneita?

// Hups, kirjoitusvirhe. =D
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja Ellu »

son koheltajat eikä kohaltajat
iina
Nakkisotilas
Viestit: 226
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:42 pm
Paikkakunta: jämsä

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja iina »

huppiuppista ! =D
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: suomenlapinkoiria Pakkashelmeen

Viesti Kirjoittaja Ellu »

ylööööööööööös
Vastaa Viestiin