Coldridge eurasiers and alaskan malamutes
- Jamie
- Alkupalat
Coldridge eurasiers and alaskan malamutes
TERVETULOA!
Coldridge (cold = kylmä, ridge = harju). Kasvatusrotuna toimivat kaksi ihanaa rotua: alaskanmalamuutti ja eurasier. Syksyllä alunperin saatu valmiiksi, mutta "pikku" tauon saattelemana kaiken pitäisi nyt olla kunnossa.
Kommenttia ulkoasusta? Toivottavasti se näkyy kaikilla selaimilla, oli pieniä ongelmia sen kanssa :D Niin ja korjaukset kaikista kirjoitus virheistä tervetulleita!
Coldridge (cold = kylmä, ridge = harju). Kasvatusrotuna toimivat kaksi ihanaa rotua: alaskanmalamuutti ja eurasier. Syksyllä alunperin saatu valmiiksi, mutta "pikku" tauon saattelemana kaiken pitäisi nyt olla kunnossa.
Kommenttia ulkoasusta? Toivottavasti se näkyy kaikilla selaimilla, oli pieniä ongelmia sen kanssa :D Niin ja korjaukset kaikista kirjoitus virheistä tervetulleita!
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Coldridge eurasiers and alaskan malamutes
Eurasiereita!<3 Yksi suloisimmista koiraroduista jonka tiedän, siksi on pakko kommentoida :D
Ulkoasu on todella hieno, raikas, yksinkertainen ja koiran pääkuva sopii siihen kuin nakutettu. Sininen ja vihreä sointuvat kauniisti yhteen ja tuovat keväisen tunnelman. Mun näytöllä tekstit kuitenkin heittää liikaa oikealle ja sivuilla näkyy ääkkösongelma (käytössäni on mozilla). Osa teksteistä on todella pienellä fontilla omaan makuun, esimerkiksi koirien listaus, niiden sukutaulut ja kisakalenterit. Olen tällainen tihrusilmä niin tuntuu vähän ikävältä lukea niitä :') Koirat ovat aivan ihania nallekarhuja, mutta mitäpä muuta eurasiereilta voi odottaakaan, oikeita sydämensulattajia... Tekstiä on melko vähän, mikä on ok kunhan kaikki olennainen tulee sanottua. Ei sitä aina tarvitsekaan olla mitään romaanitekstejä :)
//Tässä vielä kuva siitä miten tekstit näkyvät koneellani.
Ulkoasu on todella hieno, raikas, yksinkertainen ja koiran pääkuva sopii siihen kuin nakutettu. Sininen ja vihreä sointuvat kauniisti yhteen ja tuovat keväisen tunnelman. Mun näytöllä tekstit kuitenkin heittää liikaa oikealle ja sivuilla näkyy ääkkösongelma (käytössäni on mozilla). Osa teksteistä on todella pienellä fontilla omaan makuun, esimerkiksi koirien listaus, niiden sukutaulut ja kisakalenterit. Olen tällainen tihrusilmä niin tuntuu vähän ikävältä lukea niitä :') Koirat ovat aivan ihania nallekarhuja, mutta mitäpä muuta eurasiereilta voi odottaakaan, oikeita sydämensulattajia... Tekstiä on melko vähän, mikä on ok kunhan kaikki olennainen tulee sanottua. Ei sitä aina tarvitsekaan olla mitään romaanitekstejä :)
//Tässä vielä kuva siitä miten tekstit näkyvät koneellani.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Tanja
- Alkupalat
Nätit värit, sopivat kivasti yhteen. Ihana tuo otsikon fontti, mutta minulla pissii layout. Ylös tulee jonkin ihme pieni palkin poikanen ja teksti heittää puoliksi ulos vasemmalle. Tämä tosin johtunee siitä, että kuva on keskitetty ja tekstin paikka on määritelty, minulla iso resoisella näytöllä ei näytä kovin kivalta lukea. Nätti kokonaisuus kuitenkin :)
- Jamie
- Alkupalat
Yh. Pöytäkoneella (jossa on aika iso reso) ulkoasu + ääkköset toimii hienosti, mutta läppärillä yök D: Kiitos kuitenkin kun viitsitte kommentoida : ) Korjailen ulkoasua huomenna, jos ehdin. Jos en ehdi niin sitten maanantaina kun olen tullut reissusta.
Ja jos joku osaa jo nyt sanoa miten tuon voisi korjata niin hienoa olisi :3
Ja jos joku osaa jo nyt sanoa miten tuon voisi korjata niin hienoa olisi :3
- Tanja
- Alkupalat
^Toimisi varmaan paremmin, jos koko höskästä otettaisiin keskitys koodit pois tai toisinsanoen pistettäisiin numeroin missä mitäkin pitää olla, kunhan ei ihan oikeana reunaan mitään tunge, kun se on sitten pikkuressoilla harvinaisen hirveää selailla noita. Omassa näytössäni näkyvä palkinalku yläkulmassa johtuu siitä, kun pääkuva (image1.png) on koodissa säädetty muutaman pikselin alemmas, jos se olisi kiinni yläkulmassa ei tätä palkkia näkyisi, koska kyseinen palkki on taustakuvaa. Jos kuvaa nyt tahtoo tuossa pitää niin tekisin siihen sinisen siirun niin, että kuva on yläkulmassa kiinni, mutta itse kuvakuva alkaisi siirun jälkeen.
Jotakin selittelyn tynkää yritän.
Jotakin selittelyn tynkää yritän.
- Jamie
- Alkupalat
Kokeilin kyllä numeroin määritellä image1.png:n paikkaa, mutta eipäs siitä tullut mitään, kun taas eri resoilla kuva näkyy eri paikoissa. Koitan tehdä uuden otsikko kuvan ja jättää vähän sinistä taustaa kuvan vasempaan reunaan ehkä se toimisi... Kiitos kuitenkin :) Ja se palkki on siis taustakuvaa, mutta en saa siirrettyä kuvaa ylemmäs. Ajattelin, ettei kukaan huomaisi :D
-
Minnea
- Kanada
Hirmu nätti ulkoasu ja kivat rodut. :) Sopivasti tekstiä. Kiva huomata, että Aki ja Rolf ovat sulla nykyään :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Jamie
- Alkupalat
^ Kiitos kiitos :) Juu, muistaakseni ostin koiruudet sinulta joskus viime vuoden puolella :D