Bloody Bulldogs
-
kakuro
- Alkupalat
Bloody Bulldogs
Bloody Bulldogs toivottaa sinut tervetulleeksi sivuilleen!
Koirat vastaanottavat sinut tuttavallisella röhinällä ja hännän, anteeksi, takapuolen heilutuksella.
"Pidä lujasti kiinni ovenkarmeista, kolme yli 20 kiloista bulldoggia kaataa aikuisenkin miehen helposti hyppäämällä vasten. Niin, eiväthän nämä koskaan sitä oppineet, ettei ihmistä vasten hypitä. Ja turhaan pyydät niitä istumaan, kyllä ne osaa, mutta eiväthän ne nyt malta..."
"Tule vain peremmälle, mutta varothan Bobbya! Kun se tajuaa, että tuletkin sisälle asti, se yleensä hyökkää heti jalkoihin kiinni - ei puremaan, vaan halimaan. Juuri noin..." Bobby kietoo etutassunsa jalkasi ympärille ja röhisee ja pyörittelee takapuoltaan. "Noh, Bobby, alahan tulla!"
"Tule vain istumaan tänne, keitän sinulle kahvit. Kyllä, on niillä kolmella lupa tulla sohvalle. Eivät ne sitä koskaan kysyneet eivätkä kyseenalaistaneet eikä niitä kieltämällä sieltä alas saa. Yrittäkää mahtua, ainakin Abby varaa heti sylipaikan." Abby valtaa sylipaikan, Bobby istahtaa jalkateriesi päälle lattialle ja Tina katselee vieressäsi suoraan silmiisi ja yrittää tavoittaa kasvojasi kuonollaan - antaakseen muutaman märän pusun poskellesi. "Otatko maitoa? Sokeria? Ole hyvä." Otat kahvikupin ja yrität pitää koirat pois sen kimpusta, mutta läikäytät kahviasi sohvalle. "Älä välitä, vilkaisehan sitä sohvaa! On siihen läikytelty paljon muutakin kuin kahvia. Koirat tulkaas syömään." Bulldogit kuulevat taikasanan ja ryntäävät kaikki keittiöön. Jäät hetkeksi yksin istumaan olohuoneeseen, etkä voi välttää hymyn nousemasta kasvoillesi.
Koirat vastaanottavat sinut tuttavallisella röhinällä ja hännän, anteeksi, takapuolen heilutuksella.
"Pidä lujasti kiinni ovenkarmeista, kolme yli 20 kiloista bulldoggia kaataa aikuisenkin miehen helposti hyppäämällä vasten. Niin, eiväthän nämä koskaan sitä oppineet, ettei ihmistä vasten hypitä. Ja turhaan pyydät niitä istumaan, kyllä ne osaa, mutta eiväthän ne nyt malta..."
"Tule vain peremmälle, mutta varothan Bobbya! Kun se tajuaa, että tuletkin sisälle asti, se yleensä hyökkää heti jalkoihin kiinni - ei puremaan, vaan halimaan. Juuri noin..." Bobby kietoo etutassunsa jalkasi ympärille ja röhisee ja pyörittelee takapuoltaan. "Noh, Bobby, alahan tulla!"
"Tule vain istumaan tänne, keitän sinulle kahvit. Kyllä, on niillä kolmella lupa tulla sohvalle. Eivät ne sitä koskaan kysyneet eivätkä kyseenalaistaneet eikä niitä kieltämällä sieltä alas saa. Yrittäkää mahtua, ainakin Abby varaa heti sylipaikan." Abby valtaa sylipaikan, Bobby istahtaa jalkateriesi päälle lattialle ja Tina katselee vieressäsi suoraan silmiisi ja yrittää tavoittaa kasvojasi kuonollaan - antaakseen muutaman märän pusun poskellesi. "Otatko maitoa? Sokeria? Ole hyvä." Otat kahvikupin ja yrität pitää koirat pois sen kimpusta, mutta läikäytät kahviasi sohvalle. "Älä välitä, vilkaisehan sitä sohvaa! On siihen läikytelty paljon muutakin kuin kahvia. Koirat tulkaas syömään." Bulldogit kuulevat taikasanan ja ryntäävät kaikki keittiöön. Jäät hetkeksi yksin istumaan olohuoneeseen, etkä voi välttää hymyn nousemasta kasvoillesi.
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Bloody Bulldogs
rakastan rakastan rakastan.
Ulkoasun värit, nam. Rotu, nam. Kuvat, nam.
Koirat ovat niin persoonallisia, niin. Lukiessani tekstejäsi voin nähdä kaiken edessäni, voin tuntea jokaisen märän kuonon. Nui sun tekstit on kanssa yhtä saakutin huumetta
Mä en oikeesti osaa sanoa mitään. Rakastuin.
Ulkoasun värit, nam. Rotu, nam. Kuvat, nam.
Koirat ovat niin persoonallisia, niin. Lukiessani tekstejäsi voin nähdä kaiken edessäni, voin tuntea jokaisen märän kuonon. Nui sun tekstit on kanssa yhtä saakutin huumetta
Mä en oikeesti osaa sanoa mitään. Rakastuin.
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
- Sid
- Nakkisotilas
ot/ Linkit ei toimi ainakaan minulla? Käytössäni on Mozilla Firefox.
kiss my eyes and lay me to sleep
-
kakuro
- Alkupalat
piitu, kiiiitos :D!
Sid, hassua. Itsellä kans juurikin Firefox käytössä.
Sid, hassua. Itsellä kans juurikin Firefox käytössä.
- Kendra
- Höpsö veitikka
--
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Ciel
- Vuohenruokaa
Mulla in IE7, eikä mullakaan toimi linkit.
Mutta ulkoasu on kyllä muuten hieno, ja etusivun teksti kiva.
Mutta ulkoasu on kyllä muuten hieno, ja etusivun teksti kiva.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
hello, we're still standing here
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Mulla tomii linkit mutta eikö kuvissa pitäisi olla kuvaaja kirjoitettuna? Elleivät ole omia kuviasi? Ihastuin kyllä kenneliisi heti mutta eihän kuvia saa suoralinkittää? Itse olen tämän oppinut kantapään kautta. Nyt mulla on luvat, kuvat on ladattu mun Photobucketista ja kuvaajakin vielä alla.
// Liitin kaksi peräkkäistä viestiä yhteen. - Sieni
// Liitin kaksi peräkkäistä viestiä yhteen. - Sieni
- Tintti
- Ei riitä.
- Viesti:
^Jos se ei lue kuvan alapuolella se voi lukea myös koiran sivun alhaalla tai kiitos/copyt sivulla.
Linkit toimivat hyvin.
Linkit toimivat hyvin.
Olen terroristiterrieri.
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viesti:
HP, ihan mielenkiinnosta kysyn; millä perusteella kakuro on suoralinkittänyt kuvia?
// linkit toimii mulla hyvin =)
// linkit toimii mulla hyvin =)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Zanja
- Le-ppä-ker-ttu
Meinaan eiks se oo suoralinkittämistä jos laittaa view image=tutki kuvaa ja sieltä osoitteessa lukee joku muu osoite kuin esim. photobucket, tinypic tms...? En mä ihan tarkkaan tiä mutta olihan ne munkin kuvat jossain vaiheessa suoralinkitettyjä jonkun muun sivulta.
// Ei kun oho ei ollukkaan. :oops:
// Kaksi peräkkäistä liitetty yhteen. - Sieni
// Ei kun oho ei ollukkaan. :oops:
// Kaksi peräkkäistä liitetty yhteen. - Sieni
-
Kaisu
- Nostaa rautaa
HP, edit-nappula on kiva kaveri. ;) eli ei kahta viestiä peräkkäin.
hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Olisi ollut mielenkiintoinen sivusto, mutta mullakaan ei linkit toimi. kettu mullakin käytössä. Mutta kyllä tuli hymy naamalle, kun tuota aloitustekstiä lukaisin.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
kakuro
- Alkupalat
No voi hemmetti >:| Tutkin asiaa illalla kotosalla. Mikähän ihme siinä on, kun mulla toimii kaikilla selaimilla. Doh, katselen :)
Kiitos kaikille kommenteista!
Kiitos kaikille kommenteista!
-
kakuro
- Alkupalat
Toimisko nyt kaikki linkit? Otin mappaukset suosiolla pois.
-
neean
- Nostaa rautaa
mulla ainakin toimii, tosin toimi sillon aikasemminkin (: