Hillfield D-nahkat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Hillfieldissä pian jälleen aika nahkapentujen. Kesäksi mietteissä siis D-pentue, joka luultavimmin tulee syntymään touko/kesäkuussa. Pentueeseen tulee syntymään enintään 4 pentua. Molempien vanhempien takaa löytyy jokseenkin sukua, isän puolelta muutoin evm. paitsi emä. Emän puolella on enemmän sukua. Suvusta löytyy paljon menestyneitä ja upeita koiria. Toivomme että jokainen pentu saisi melko aktiivisen ja harrastavan kodin ja mieluiten myös pysyvän.

Seuraavasta yhdistelmästä kyse,

Isänä tulee toimimaan minun, Lanian oma uros,
BH Hk3 Jk2 SchH1 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA VAVA VPVA VKTV RH-E RH-W A vLT & vBEL & vSWE & vKRE & vDK & vFIN & vN & vKANS MVA vKREW-08 vV-08 Thema Alive.
Nuka on oikein mallikkaasti menestynyt nuori herra sekä käyttö- että näyttöpuolella. Mm. paimennusvalio, käyttövalio, tottelevaisuusvalio. Näyttelyistä löytyy 8xSERT sekä pari voittajatitteliä. Nukahan on usean maan muotovalio. Nukalle on tarkoitus hakea agilitystä vielä 1 vKUMA valioitumiseen, ennen kuin pennut syntyvät.

Emänä taas Mimmun narttu,
BH Jk3 vFIN KVA Tk4 vFIN TVA vPVA VAVA RH-F B vKTV vFIN & vN & vDK MVA vJGERW-09 WolfTame's Plain Dealing.
Jeni on myös saanut saavutettua upeasti hienoja tuloksia, ja onkin mm. paimennusvalio, käyttövalio, tottelevaisuusvalio, agilityvalio ja koiratanssivalio. Jeni on myös saanut 5xSERT ja on kolmen maan muotovalio.

Jos vähääkään kiinnostuit niin laita ihmeessä alle viestiä, olisi mukava tietää mihin pentu pääsisi, mitkä ovat tulevaisuudensuunnitelmat, oletko kiinnostunut mahdollisesti uroksesta vai nartusta jne. Jos sinulta itseltäsi ei löydy kuvia, olen menossa 21.05. Jämsän ryhmänäyttelyyn ja olen kuvaamassa lyhytkarvaiset colliet, joten varmasti minulta löytyisi sitten kuvia annettavaksi.

VARAAJAT 4/4
Lania ja Mimmu - narttu - Hillfield Dahlia Devedor
Pöpö - narttu - Hillfield Dice Shaker
Svart - uros - Hillfield Disband Dribble
Janina - narttu - Hillfield Dimness Sight
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Eikö ketään?
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja mio »

mä oon ihan hirveesti ihaillut sun nahkoja ja miettinyt monta kertaa nahkan ottamista, mutta mä kyllä lupasin itselleni etten ota nyt 'väärän' rotuisia koiria itselleni enempää joihinkin aikoihin. :s mut jos sä saat tähän pentueeseen tosi vähän varauksia ni ehkä mä voin harkita, käyttökoira olis nimittäin tosi kiva.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Svart

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Svart »

minä ilmaisen kiinnostukseni tätä pentuetta kohtaan : ) Pentu pääsisi asustamaan http://svartin.webs.com bortsujen,lapinporokoiran ja malinois kanssa. Kisailen koirieni kanssa aktiivisesti, pääasiassa pk-lajeissa,paimennuksessa ja tokossa. Nämä ovat ne päälajit joissa olisi tarkoitus valioitua. Mahdollisesti myös vepeä ja pelastuskoirakokeita käytäisiin kokeilemassa :> Näyttelyt sitten kuvatilanteesta riippuen, omasta takaa minulla ei kuvia vielä ole, kyselyä olen lähettänyt muutamiin kenneleihin, mutta vastausta ei ole vielä kuulunut. Kisautusnäytöksi vaikkapa Ella http://ellann.webs.com Niin ja urospentua olisin havittelemassa :D
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ähää ei saa kiduttaa :/
Svart

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Svart »

nostellaans vähäsen.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja juulia »

Lania, nyt pistit kyllä todella pahan! Haluan ehdottomasti ottaa yhden nahkacollien, jos vaan olis mahdollista. Perrojen sekaan vois mielellään ottaa yhden lyhytkarvaisen collieuroksen ilostuttamaan, hyörimään ja kisailemaan.

Poitsu pääsisi kisailemaan tokossa, agilityssä, PK- lajeissa, paimennuksessa, flyballissa, koiratanssissa, näyttelyissä ja PE- kokeissa. Niin ja asuinpaikka olis sitten Rock On, jota en vieläkään (anteeksi!) ole saanut kaikilta osin valmiiksi. Mullahan on tuolla nyt kaksi perronarttua, joista Sienna tuli mulle ehkä kuukausi sitten ja Tieran taas "tein" maaliskuun alussa, ja kisasin sillä muutaman kisan ja sitten aloin tekemään kenneliä. Eli nyt kun kasvatus- sivu kohta valmistuu, alan taas kisailemaan. Geewasin varmaan tiedätkin, se on nyt siis lopettanut mutta siellä kisailin aika ahkeraan, ja sama tahti (mielellään parempikin) jatkuu Rock Onissa kun sivut ovat täysin valmiit. Tuossa vielä yksi kisanäyttö Geewasin ajoilta.

Kuvat tulee Sandcastle'sista, etin parhaimmat uroksen kuvat sieltä että pääsisin tänkin kanssa mahdollisimman paljon näyttelyihin.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Ohh, päässyt unohtumaan nyt ihan kaikessa hässäkässä, pahoitteluni.

mio suuret kiitokset kehuistasi nahkojani kohtaan (: Sulle kyllä mielellään pennun antaisin jos nyt kallistutkin nahkan puoleen, en nyt ala taivuttelemaan jos nyt olet itsellesi lupaillut ettet ottaisi, että mieti rauhassa (:

Svart, kuulostaa kyllä hyvältä ja kisautusnäyttökin vakuutti, että sulle kyllä lähtee pentu. Olen kahden viikon päästä, helatorstaina menossa Jämsän ryhmänäyttelyyn kuvaamaan niin sieltä voin yrittää kuvata sinulle sitten uroksen kuvia (:

Juulia sitten vielä, kyllähän sulle nyt pentu ehdottomasti lähtee (; Ehdottomasti uskallamme sinulle pennun antaa.

Yritän tässä kohtapian nimiä saada aikaseksi, ehkäpä vielä tämän illan aikana.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja juulia »

Hei kiitos tosi paljon! Tajusin muuten tässä vielä, että Jeni on ekan nahkani ja kolmannen virtuaalikoirani ikinä, WolfTame's Everything is Prettyn tytär, eli vielä suuremmalla syyllä pentu on tosi hieno juttu. Eevin kaltaista virtuaalikoiraa mulle nimittäin koskaan tulee, oli sen tulosrivi sen verran hieno ja muutenkin mahtava koira. :) Ehdin tässä pitkästä aikaa katsella vähän kuvapuoltakin, ja täältä löytyi mieleiset. Tuo Oneway's New Sensation on mielestäni tosi kiva (tosin korvat ovat rakennekuvassa omasta mielestäni vähän liian pystyssä jotenkin, en osaa selittää :mrgreen:) ja Rowvale River Raider ehkä vieläkin parempi. Mitäs mieltä itse olet? Täällä on sit loput Sandin nahkat, tosin noita missä on joku (c)- merkintä kuvan alapuolella ei voi käyttää.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mä kirjottelen kohta lisää ;)

Eliks. Mä voisin ottaa nahkanartun CC'hen (uusi ulkoasu tulossa). Kisaisimme pääasiassa agilityssa, paimennuksessa, näyttelyissä ja tokossa. Mulla olisi tavoitteena mm. agility-, paimennus- ja tokovalion arvo. Kuvina mulla olisi tarjota soopelinartun kuvat, näyttelyistä voisi niillä saada EH-ERIä. (kaivan ne myöhemmin esille jostakin). Sivunäyttöä vaikkapa Qtarista ja kisanäyttöä sitten Nadjasta, jonka tuloksista osa on kateissa. Kalenteriin merkkaan myös vain tärkeät tulokset. Tällaista meillä, toivotaan että pentu meille lähtisi 8)
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Juulia, niinhän Jeni on Eevin pentu, kyllä löytyy hienoja koiria suvusta (:
Niin ja itse ainakin pidän tuosta Rowvale River Raiderista melkoisesti. Harmi että tuolla lopuissa uroksissa on niin älyttömän pienet kuvat tarjolla, muutoin niistäkin olisi varmasti löytynyt monta upeaa urosta. Tuo Oneway's New Sensation ei ole kovin edukseen tuossa rakennekuvassaan kun seisoo vähän venkurasti. Mutta itse kallistuisin tuohon Rowvale River Raideriin enemmän.

Ja eiköhän nyt Janitallekin sitten pentu lähde matkaan (: Sitä vain toivoisin sitten sinun kohdallasi että pennun kanssa kisattaisiin palveluskoiralajeissa myös, sillä pidän sitä melko tärkeänä lajina. Jos sinulta itseltäsi ei löydy innostusta pk-lajeihin voin tosi kisata pentuasi sinun puolestasi sitten pk-lajeissa.

Mutta nyt on varaukset sitten täynnä, laitan kohtapuoliin tähän nimiä esille niin pääsette valikoimaan omianne (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Janina »

Löytyy toki innostusta pk-lajeihin, taisi jäädä se vaan pois tuosta listasta :mrgreen: Ja kiitos!
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Tässä olisi nyt nimivaihtoehtoja,

Hillfield Dashing Away
Hillfield Dasia Detonation
Hillfield Dice Shaker
Hillfield Drossier Dimout
Hillfield Dahlia Devedor
Hillfield Dimness Sight
Hillfield Doling Out
Hillfield Disband Dribble
Hillfield Dewing Divine
Hillfield Dimness Dalton
Hillfield Drought Dakers
Hillfield Disclaim Dividing
Hillfield Disused Defang
Hillfield Ditory Sense
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Viesti Kirjoittaja juulia »

Noista on kaikki ihania! Mutta haluaisin ehkä mieluiten tuon Hillfield Dashing Awayn.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Svart

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Viesti Kirjoittaja Svart »

Olipa vaikea valinta, mutta jos mulle lähtis sitten Hillfield Disband Dribble? :)
Vastaa Viestiin