o: bpk groenendael / lukkoon, löydetty
- mio
- Floodari
o: bpk groenendael / lukkoon, löydetty
no joo. mähän oon aivan vinttikoiraihmisiä, mut oon jo aika kauan halunnut itselleni oikeen käyttökoiran. nyt on sit muodostunut mieleisimmäksi roduksi toi gronttu, ja sellaisen nyt sit haluaisin. 
haussa olisi siis joko suvullinen tai suvuton groenendael, joko uros tai narttu. haluaisin mieluiten kuitenkin suvullisen, mutta viime kädessä tuontikin kelpaa.
oon kiinnostunut paimentamisesta ja pk-puolesta kun niihin en ole koskaan tutustunut sen kummemmin. koiran kanssa tultaisiin siis harrastamaan paimennusta ja pk-lajeja, sen lisäksi myös tokoa, agia ja mahdollisesti myös muita lajeja, pääasiassa nyt noi. näyttelyissäkin mahdollisesti tultaisiin käymään, tosin mulla ei oo mitään superkuvia.
(jos kellään ei ole gronttua myynnissä niin myös tervu on harkinnassa, mut katotaan sitä sitten)

haussa olisi siis joko suvullinen tai suvuton groenendael, joko uros tai narttu. haluaisin mieluiten kuitenkin suvullisen, mutta viime kädessä tuontikin kelpaa.
oon kiinnostunut paimentamisesta ja pk-puolesta kun niihin en ole koskaan tutustunut sen kummemmin. koiran kanssa tultaisiin siis harrastamaan paimennusta ja pk-lajeja, sen lisäksi myös tokoa, agia ja mahdollisesti myös muita lajeja, pääasiassa nyt noi. näyttelyissäkin mahdollisesti tultaisiin käymään, tosin mulla ei oo mitään superkuvia.
(jos kellään ei ole gronttua myynnissä niin myös tervu on harkinnassa, mut katotaan sitä sitten)
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: o: bpk groenendael
Kuinka pikaisesti tahtoisit sitä gronttua. Mä mietin, että kohta puolin bakemonon A-pentue saattaisi syntyä. Jos et jaksa odottaa paria viikkoa, niin mä voin tuoda, jos ei kukaan muu tarjoa. Ja myös tämän koiran veli (jolla ei ole sivuja) olisi vielä kanssa tarjolla. Se on tosin evm sukuinen, eikä ollenkaan kisattu gronttu uros.

- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- mio
- Floodari
no eihän tässä mulla mikään kiire ole. :---) niin mihin aikaan oot sitä pentuetta ajatellut, noin suurin piirtein? 
ja tuo linkki ei toimi.

ja tuo linkki ei toimi.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Joo nähtävästi ei toimikaan :/ ja nyt huomasin, että toi olikin tervu.
bakemonoon olisi tällä uroksella (jos annat mulle luvan ) tulla pentuja joko toukokuun loppupuolella, tai kesäkuun keskivaiheessa. Poitsusta haluan ensin FIN KVA:n ja vPVA:n ennen kun pentuja rupeaa tulemaan, TK2 olisi kanssa ihan jees, muttei välttämättä niin välttämätön. Tietenkin jos sulle sopii paremmin vielä myöhäisempi ajankohta, niin silloinhan on enemmän tuloksia. Kysessä olisi siis Bakemonon A-pentue. Nartusta ei vielä mitään hajua.
 ) tulla pentuja joko toukokuun loppupuolella, tai kesäkuun keskivaiheessa. Poitsusta haluan ensin FIN KVA:n ja vPVA:n ennen kun pentuja rupeaa tulemaan, TK2 olisi kanssa ihan jees, muttei välttämättä niin välttämätön. Tietenkin jos sulle sopii paremmin vielä myöhäisempi ajankohta, niin silloinhan on enemmän tuloksia. Kysessä olisi siis Bakemonon A-pentue. Nartusta ei vielä mitään hajua.

bakemonoon olisi tällä uroksella (jos annat mulle luvan
 ) tulla pentuja joko toukokuun loppupuolella, tai kesäkuun keskivaiheessa. Poitsusta haluan ensin FIN KVA:n ja vPVA:n ennen kun pentuja rupeaa tulemaan, TK2 olisi kanssa ihan jees, muttei välttämättä niin välttämätön. Tietenkin jos sulle sopii paremmin vielä myöhäisempi ajankohta, niin silloinhan on enemmän tuloksia. Kysessä olisi siis Bakemonon A-pentue. Nartusta ei vielä mitään hajua.
 ) tulla pentuja joko toukokuun loppupuolella, tai kesäkuun keskivaiheessa. Poitsusta haluan ensin FIN KVA:n ja vPVA:n ennen kun pentuja rupeaa tulemaan, TK2 olisi kanssa ihan jees, muttei välttämättä niin välttämätön. Tietenkin jos sulle sopii paremmin vielä myöhäisempi ajankohta, niin silloinhan on enemmän tuloksia. Kysessä olisi siis Bakemonon A-pentue. Nartusta ei vielä mitään hajua.- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- mio
- Floodari
no mulle kelpaa periaatteessa mikä aika tahansa, ja kyllähän toi uros mulle sopii mainiosti, Max on menestynyt poika. :---) (ja tokihan se mulle käy, ei Max oo mun oma kasvatti)
varaatko mulle sit vaiks etukäteen pennun siitä pentueesta?
kaippa tän sit vois laittaa lukkoon, se oliki nopeaa toimintaa. :---)

varaatko mulle sit vaiks etukäteen pennun siitä pentueesta?
kaippa tän sit vois laittaa lukkoon, se oliki nopeaa toimintaa. :---)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
(joo no mulla on tapana kysyä kuitenkin varmuuden vuoksi)
Noi Maxin sivut on väliaikaisesti vähän sekasin, kun leiska vaihtuu
Toki varaan, sua parempaa kotia on vaikeeta kuvitellakaan. Mä lähettelen sitten yvtä.

Noi Maxin sivut on väliaikaisesti vähän sekasin, kun leiska vaihtuu
Toki varaan, sua parempaa kotia on vaikeeta kuvitellakaan. Mä lähettelen sitten yvtä.
- My puppets.
 Ilman käsii

- My puppets.

Vuoden 2015 tyylilyyli
- mio
- Floodari
Re: o: bpk groenendael / lukkoon, löydetty
ai, kiitos kovasti kehaisusta.   joo paukuta vaan yv:llä kun on asia vähän lähempänä.
 joo paukuta vaan yv:llä kun on asia vähän lähempänä.

joo paukuta vaan yv:llä kun on asia vähän lähempänä.
 joo paukuta vaan yv:llä kun on asia vähän lähempänä.- reasons to hit your ex with the baseball bat
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
!! Fein osoite on http://kattimukset.net/liirunlaarun/fei.html oli näköjään /liirunlaarun jääny välistä..

Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

- mio
- Floodari
^ kiitos korjauksesta, mut en nyt oo tervua ottamassa lähiaikoina kun tuon grontun nyt sit varailin itselleni. :---)