Terranois ja uusi ulgoasu
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Terranois ja uusi ulgoasu
Saatiin Lanian kanssa Terranois uudistettua. Ulkoasuun haettiin samaa ns "virallisuutta" ja yksinkertaisuutta kuin edellisessä ulkoasussa.
http://www.shockk.net/terranois/index.htm
Kommenttia saapi laitella :)
http://www.shockk.net/terranois/index.htm
Kommenttia saapi laitella :)
- Sikko
- Floodari
Re: Terranois ja uusi ulgoasu
Jerry tiesitsää että kesä on tulossa? Siis onhan toi nyt tottakai niinkun taattua Jewwylaatua, mutta se on oikeasti liian väritön tähän vuodenaikaan!
Ja me needz koristekuvia!
Mut siis onhan se hieno, ei sillä.
Ja me needz koristekuvia!
Mut siis onhan se hieno, ei sillä.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
No siis tossa ei mitään vuodenaikaa ole, eikä ollut edellisessäkään :D Ja se on ihan se tarkotuskin.
Kiits kommento!
Kiits kommento!
- Sparrown
- Syvällistä
Huh. Meni hetki kun keräilin silmäparkani lattialta. Huisin upea ulkoasu! Arr, mitkä värit~ Ulkan gronttu on upeasti sijoitettu.
En mä tiedä mitä sanoisin. Upea.
En mä tiedä mitä sanoisin. Upea.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Njääh. Hieno ulkoasu, mutta makuuni liian tumma ja jotenkin.. ahdistava. Värit on ok, linkit tota samaa mitä on nähty lähes jokaisella. Ja muistuttaa liikaa tätä, vaikka onkin molemmissa Lania puikoissa. Skrollaa hivenen. Koirien sivut kivoja, nätit nuo taulukot (?) missä on koirien tiedot. Koirien sivut jaoteltu ärsyttävästi uroksiin ja narttuihin sekä roduttain :< Nimi Terranois <3
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Mä tykkään tästä muuten todella paljon, mutta on kaksi asiaa jotka mun silmään vähän pisti. Eli tekstipohjan ruskea tausta ei ole minusta paras värivalinta tähän. Vaikka se ei olekaan kovin tumma niin musta ja ruskea ei sovi keskenään, ainakaan näin suuressa mittakaavassa.
Otsikko on todella kaunis, mutta olen niin kyllästynyt tähän otsikon fonttiin että... Liian yksinkertainen ja vieläpä väriltään valkoinen, ei vaan iske. Tämä efekti, että otsikko heijastuu alaspäin löytyy tällä hetkellä joka kolmannesta virt.kennelistä, ei siinä mitään se on nyt ohimenevä ilmiö mutta silti fontti olisi saanut edes kerran olla joku omaperäisempi. Nyt mä kiinnitän siihen huomion oikeastaan viimeisenä. Pointsit kuvien upeasta asettelusta.
Koirien sivut on siistit ja yksinkertaiset (niinkuin aina) mikä on vaan hyvä juttu. Tekstiäkin löytyy runsaasti ja se oli virheetöntä.
Otsikko on todella kaunis, mutta olen niin kyllästynyt tähän otsikon fonttiin että... Liian yksinkertainen ja vieläpä väriltään valkoinen, ei vaan iske. Tämä efekti, että otsikko heijastuu alaspäin löytyy tällä hetkellä joka kolmannesta virt.kennelistä, ei siinä mitään se on nyt ohimenevä ilmiö mutta silti fontti olisi saanut edes kerran olla joku omaperäisempi. Nyt mä kiinnitän siihen huomion oikeastaan viimeisenä. Pointsit kuvien upeasta asettelusta.
Koirien sivut on siistit ja yksinkertaiset (niinkuin aina) mikä on vaan hyvä juttu. Tekstiäkin löytyy runsaasti ja se oli virheetöntä.
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitokset Terris! :)
Mariza, minä itse en näe mitään muuta samaa noissa ulkoasuissa, kun sivuille jatkuvan taustapalan 8) Mutta jos ne sinusta näyttää, ni syy on varmaan ihan siinä, kun molemmat on mun tekemiä ja mulla on yleensä aina samanlainen tyyli (ja vähän vaikea tehä ulkoasuja, jotka erottuisi massasta). Koirat eritelty uroksiin ja narttuihin yksinkertasesti siitä syystä, että koiria on niin paljon ja tuo koirasivujen asettelu vie niin hirveesti tilaa, että yhdestä sivusta tulisi hirveen pitkä. Kiitokset kommentista sullekin! :)
Kiitokset myös Erokselle. Miten te nyt kaikki lyttäätte mun upean värivalinnan :mrgreen: Ite tyksin noista väreistä. Totta tosiaan, toi otsikon heijastus on niin massaa, kuin myös tollaset linkt, MUTTA, mun on hirveen vaikee päästä eroon tosta tavasta, että laitan ne joka ulkoasuun :D Parannuskeino tähän kiitos.
Mariza, minä itse en näe mitään muuta samaa noissa ulkoasuissa, kun sivuille jatkuvan taustapalan 8) Mutta jos ne sinusta näyttää, ni syy on varmaan ihan siinä, kun molemmat on mun tekemiä ja mulla on yleensä aina samanlainen tyyli (ja vähän vaikea tehä ulkoasuja, jotka erottuisi massasta). Koirat eritelty uroksiin ja narttuihin yksinkertasesti siitä syystä, että koiria on niin paljon ja tuo koirasivujen asettelu vie niin hirveesti tilaa, että yhdestä sivusta tulisi hirveen pitkä. Kiitokset kommentista sullekin! :)
Kiitokset myös Erokselle. Miten te nyt kaikki lyttäätte mun upean värivalinnan :mrgreen: Ite tyksin noista väreistä. Totta tosiaan, toi otsikon heijastus on niin massaa, kuin myös tollaset linkt, MUTTA, mun on hirveen vaikee päästä eroon tosta tavasta, että laitan ne joka ulkoasuun :D Parannuskeino tähän kiitos.
- Sikko
- Floodari
Tuo on hyvä väriyhdistelmä kyllä, mutta ehkä talvella se sais suurempaa suosiota ainakin multa!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs