Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
^tuossa on pakkashelmen kasvatus sivu niin siinä on tuosta pentueesta tietoa.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Sivuja tulossa, nyt on ollut hieman kiirettä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4680
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
- Paikkakunta: JÄMSÄ
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
MITÄMITÄ? Sää oot valinnu miun Artun isäks :'D En huomannutkaan seurata tuota sun jalostustopiikkiasi, mutta täytyy sanoa että tosi kiva juttu 
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
^juu niin kävi. ;D
^^ Kunhan ennnen vappua tulevat. ;)
^^ Kunhan ennnen vappua tulevat. ;)
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Tässä ois minun Tessa-tyttönen. Minun mielestä tämä minun neitini on varsin suloinen. &.&
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
^kiitokset sulle! voi ilmoittaa kisoihin joiden pvm on 1.5->
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Selvä, näin tehdään. :>
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Tää pentue on syntynyt jo 4pvää sitten niitä SIVUJA!!
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Mä en tiedä viitsinkö mä sitten ottaakkaan vaikka suku olisi täydellinen, mutta niin. En haluaisi sitä nurkkaankaan. /:
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
^ookei. mulla saattais olla yks ehdokas sitten ottamaan..
// JANITA! saas nähä monta pentuetta tulee vielä tätä kautta myytyä.. -.-'
// JANITA! saas nähä monta pentuetta tulee vielä tätä kautta myytyä.. -.-'
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Joko Janitalla ois ne sivut? 
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Sivut tulee ihan kohta, olen vain etsinyt kuvia. Ja mä olen sitten Janina, ettei tule sekaannuksia kun jonkun on tarvinut tekeytyä Janitaksi.
/Toivottavasti nimenvaihdos kelpaa, ei ollut nyt nartuista kuvia. (:
/Toivottavasti nimenvaihdos kelpaa, ei ollut nyt nartuista kuvia. (:
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
oho hupsis.. :oops: ois mulla ollu nartun kuvia vaik kuinka paljo. (: mut hienon uroksen kuvat on. <3_<3 kiitokset..
Ja kuulumisia sitten kerran kuussa!
Ja kuulumisia sitten kerran kuussa!