E: Coocam
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: E: Minä-tumpelo ja ensimmäinen virtuaalikoira
Kivat sivut! Mä tykkään, vaikka värimaailma onkin vähän synkkä. Sä olet musta saanut hyvän alun kennelilles, onnea vaan ja menestystä Fridan kanssa! :) Mulla vaan ei toimi esittely- toiminta- eikä muuta- linkit? Ja muuten yksi pikku huomautus, että sä et saa noilla Fridan kuvilla yhtään näyttelytuloksia, koska sulla ei ole koirasta rakennekuvaa. Tuomarit heittää kyllä EVA (ei voida arvostella) tai HYL (hylätty) koska pääkuvista ei oikein pysty arvostelemaan koiran rakennetta..
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Jetta
- Alkupalat
irkkulikka - kiitos kehuista ja mielipiteestä. Linkit ei toimi vielä, sillä en oo saanut aikaseks kirjottaa sivuille mitään, tehdä ne vain. Mä itseasiassa tajusin kokeisiin lukiessa (miten mun ajatukset harhailee just sillon) että ei hemmetti - pitänee ettiä paremmat kuvat missä tosiaan on tuo rakenne. Itku suoraansanottuna. :-(

-
Pilvi
- Analysaattori
Tervetuloa myös minun puolesta virtuaalikoiraharrastajien joukkoon! Oikein hyvältä näytti kennelisi alku. Kuitenkin huomauttaisin siitä, että et voi pitää koirallasi näyttelytuloksia, jotka on saatu edellisillä kuvilla (ja tässä tapauksessa ilmeisesti edellisellä omistajalla), sillä niillä ei ole merkitystä. Jollet sitten merkitse, että kyseiset tulokset on saatu vanhoilla kuvilla.

-
caza
- Syvällistä
- Viesti:
Ja tervetuloa myös minun puolestani, etenkin cockeripiireihin! :) Kivan näköiset sivut, ja Fridakin kivan näköinen tyttö. Itsehän siis omistan Ettoren, joka kasvattaa cockereita (ja Fridan velikin kennelistä löytyy). Toivottavasti jaksat pysyä mukana pitkään, ja jos et ole vielä mukana cockeriringissä, niin käypä ilmoittautumassa (http://www.freewebs.com/vcsy ). :)
- Jetta
- Alkupalat
Pilvi - kiitos vastauksesta. Mielestäni Fridalla on ollut muutamia kuvia enkä tiedä millä on mihinkin näyttelyyn osallistuttu. :-) Pitänee katsoa. Taidankin tietää sut jonkun ajan takaa vähän muista piireistä. ;-)
caza - kiitos myös! Pitääpä käydä ilmoittautumassa.
caza - kiitos myös! Pitääpä käydä ilmoittautumassa.