SOMNIA DACHSHUNDS
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Somnia ja maastonakit
Oi, mäykkyjä! :D Pisteet aivan ihanan kasvatusrodun valinnasta - siinä riittää varmasti haastettakin, koska mäyräkoirat ovat harvinaisia virtuaalimaailmassa.
Itse sivuihin: Ulkoasu on mukavan yksinkertainen ja koristekuvat hienoja. Ainut mikä hämää, on se että tekstit alkaa niin alhaalta, sillä nyt tuohon jää vähän hassu valkoinen tyhjä alue. Mikseivät ne ala heti tuon laatikon yläreunasta? Tekstiä ei ole kovin paljoa, mutta kaikki on tiivistä faktaa, joten enempää ei välttämättä edes tarvittaisi (: Kennelin ainut koira on oikein suloinen ilmestys, niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin. Kokonaisuudessaan sivut ovat selkeät ja helppokäyttöiset, onnea vain tulevalle kasvatukselle!
Ja muuten, jos joskus tarvitset lk mäyräkoiraurosta jalostukseen, niin olisin enemmän kuin mielelläni valmis lainaamaan koiraani December's No Gamesiä ;)
Itse sivuihin: Ulkoasu on mukavan yksinkertainen ja koristekuvat hienoja. Ainut mikä hämää, on se että tekstit alkaa niin alhaalta, sillä nyt tuohon jää vähän hassu valkoinen tyhjä alue. Mikseivät ne ala heti tuon laatikon yläreunasta? Tekstiä ei ole kovin paljoa, mutta kaikki on tiivistä faktaa, joten enempää ei välttämättä edes tarvittaisi (: Kennelin ainut koira on oikein suloinen ilmestys, niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin. Kokonaisuudessaan sivut ovat selkeät ja helppokäyttöiset, onnea vain tulevalle kasvatukselle!
Ja muuten, jos joskus tarvitset lk mäyräkoiraurosta jalostukseen, niin olisin enemmän kuin mielelläni valmis lainaamaan koiraani December's No Gamesiä ;)
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos (: Tekstit alkavat alempaa kun tuli pieni virhe ulkoasun tekoon.
Kiitos tarjouksesta, laitan muistiin kun lk pentuetta rupean suunnittelemaan (;
Kiitos tarjouksesta, laitan muistiin kun lk pentuetta rupean suunnittelemaan (;
-
Joana
- Floodari
Mäkin nyt voisin jotain kommentoida :) Mä ihmettelen kanssa tota, että teksti alkaa noin alhaalta. Itse ulkoasu on kiva, mutta kaipaisin noita tummia reunoja alas asti ton valkoisen ympärille, nyt vaikutelma on mun silmään hieman keskeneräinen. Muuten oikein onnistuneet sivut! Ja kyllähän mäykyt ovat hiljaa yleistymässä, itselleni on tulossa kaksi :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos kommentista (:
- Amanda
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Oi, ihanaa mäykkyjä! En mä nyt muuta oikein kerkee kommentoimaan, mut sulla on samasta paikasta luvat kun mulla... Tai ainakin toi urokset sivulla oleva kuva on niin tutun näköinen niin pisti vaan silmään.
edit. Eikun hei hetkinen! Jos toi urokset-sivun kuva on Knacky-Knavesista, niin ei mulla sinne oo lupia, vaan Kung Karlsiin. Sieltä kyllä olen kysynyt, mutta he eivät ole vielä vastanneet minulle.
edit2. Laitoin sulle yksityisviestin :)
edit. Eikun hei hetkinen! Jos toi urokset-sivun kuva on Knacky-Knavesista, niin ei mulla sinne oo lupia, vaan Kung Karlsiin. Sieltä kyllä olen kysynyt, mutta he eivät ole vielä vastanneet minulle.
edit2. Laitoin sulle yksityisviestin :)
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
Uudella ulkoasulla taas mennään, keppejä risuja ja ruusuja?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Tykkään enemmän tästä uudesta ulkoasusta :D Tää on omaan mieleeni paljon tilavampi. Ulkoasussa on kivat värit ja muutenkin ulkoasu on kiva. Ulkoasun kuva on aivan ihana<3 Somnia on nimenä todella kiva ja tykkään siitä kovasti (:
-
Janina
- Höpsö veitikka
Muuten kun teillä oli tää tokokoe niin tokoa ei saa tuomaroida ennen vipiä... :)
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos kommenteista (:
Janina, joo huomasin vasta myöhemmin sen seikan, mutta nytpä se vip onkin mennyt, ja ensi kerralla paremmin. (:
Janina, joo huomasin vasta myöhemmin sen seikan, mutta nytpä se vip onkin mennyt, ja ensi kerralla paremmin. (:
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
Re: SOMNIA DACHSHUNDS
Yli 400 katsonut ja vain pari kommentoinut? Hei kyllä te nyt edes pari lausetta jaksatte kirjoittaa (:
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Värit ei vaan toimi keskenään. Tuo koiran kuva hukkuu aika ilkeästi tuohon harmaaseen taustaan. Linkkipalkki on mielettömän kiva, mutta linkit sais olla vähän vaaleammalla värillä. Asetteluhan on sinäänsä tässä ihan muksi, mutta tuo vasemmalla oleva harmaa sivupalkki ei sovi tuonne yhtään, se oli paljon parempi jos sekin olis valkoinen. Teksti sais olla omaan mieleen paljon tummemmalla värillä. Mut muuten tosi kattavaa sisältöä ja hienoja kuvia.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
Kiitos kommentista! Ensi kerralla paremmin (:
-
Siru
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Tosi kaunis kokonaisuus. Ylhäällä oleva kuva on musta hirmuisen nätti! Somnia-otsikko on ihanalla fontilla, kivassa kohtaan ja kaikinpuolin kiva, mut tuo Dachshunds-otsikko näyttää vähän tyhmältä, niinkuin se ei sopisi tuohon. Ja mua häiritsee kun se on ihan kiinni tuossa kuvassa. :s Linkit on tosi kivat! En tykkää kamalasti tuosta sinisestä, sininen kyllä sopii ulkoasuun hyvin, mutta ehkä joku muu sinisen sävy (tummempi?) paremmin. Koirien sivut on siistit ja selkeät.
En tiedä kuuluko ulkoasun muuten näkyä näin miten se mulla (IE 7) näkyy. Eli häiritsevää kun otsikkokuvassa, taustassa ja tuossa sivupalkissa on kaikissa eri harmaata. Musta ne saisi kaikki olla tuolla tummalla harmaalla mitä on otsikkokuvassa.
Mutta tykkään sivuista. Ainiin ja se piti vielä sanoa, että nuo köynnökset on suloiset. Samoin koirat ;)
En tiedä kuuluko ulkoasun muuten näkyä näin miten se mulla (IE 7) näkyy. Eli häiritsevää kun otsikkokuvassa, taustassa ja tuossa sivupalkissa on kaikissa eri harmaata. Musta ne saisi kaikki olla tuolla tummalla harmaalla mitä on otsikkokuvassa.
Mutta tykkään sivuista. Ainiin ja se piti vielä sanoa, että nuo köynnökset on suloiset. Samoin koirat ;)