WolfTamen pk colliet (X)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Tällä kertaa suunnitelmissa on jälleen näitä ihania pitkäkarvaisia collieita. Kyseessä on WolfTamen X -pentue. Ajankohdasta sen verran, että tulisi syntymään, kun saadaan tarpeeksi varaajia, eli toivottavasti aika nopeaan, noin kuukauden sisällä. ;)

Sain siis luvan Monalta käyttää erästä upeaa kasvattiani jalostuksessa. Kyseessä on siis upeasti menestynyt uros, BH vFIN PVA JK2 HK3 TK3 VKTV RH-E RH-T A WOLFTAME'S QUIET RIOT.
Saskan kanssa on harrasteltu monenmoista ja kilpailtukin useammassa lajissa, joten poika on kyllä mahtava pakkaus! Myös suvusta löytyy paljon näyttöä koulutettavuudesta, sillä sieltä löytyy mm. useampi käyttö- ja paimennusvalio. Näyttelymenestystä löytyy myös jonkin verran (mm. Saskan isä Repe on useamman maan muotovalio) ja Saskalla itselläänkin on muutama ERI saatuna. :)

Päädyttiin Monan kanssa siihen, että käytämme Saskalle evm -narttua.

Etsinnässä olisi muutama mielellään melko aktiivinen koti, toivoisin, että pennun kanssa kilpailtaisiin jossakin lajissa tavoitteellisesti. ;) Mikään hyperaktiivinen ei tietenkään tarvitse kuitenkaan olla. Toivon, että luet myös tämän sivun.
Kerro ilmoittaessasi kiinnostusta minne pentu olisi menossa, minkälaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on kasvattini varalle, onko jalostussuunnitelmia pennun varalle yms, mitä koet, että mun olisi kiva tietää. Päätämme pentujen tulevat kodit yhdessä Monan kanssa. Voin myös ottaa jonkun pennuista sijoitukseen, mikäli sellaiseen on kiinnostusta.

Varaajat:
JOHANNA (Lasimeren) - u/n? - WolfTame's Xaray Vision - (sijoitus!)
LANIA+MIMMU (Hillfield) - uros - WolfTame's Xolker Sight

ARVIOITU SYNTYMÄAIKA: 06.06.2009 / sivuja noin 2vk:n kuluessa syntymäpäivästä, mielellään.. :--)

-------------
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Janina »

Lähtisikö mulle CC'hen pikkuinen narttupehkopupsi, kun olen Dracostakin niiiiiin hyvää huolta pitänyt? :mrgreen:

Tai no oikeastaan pentu menisi uuteen kenneliini (jolle teen juuri leiskaa) :D En varmaan tän lisäksi ota uusia koiria sinne, siirrän vain CC'stä colliet, corgit ja belggarit sinne. Kennelin nimi on siis Jidor, kasvattaa collieita, belggareita ja corgeja. xD
Pennun kanssa kisaisimme aktiivisesti paimennuksessa, PK'ssa, tokossa, agilityssa ja näyttelyissä jos hyvät kuvat satun löytämään. Tavoitteina olisi mm. VPVA, vFIN TVA, vFIN AVA, jonkun maan muotovalio jos ne hyvät kuvat saadaan. Jotakin muutakin voisin yrittää, missä toistaiseksi olen ollut vähemmän aktiivinen, mm. koiratanssi- tai flyballvalio. Kaikki on mahdollista, katsotaan sitten mitä noista valionarvoista saavutetaan. Sijoituspentua en varmaankaan ottaisi, koska mulla on nyt ööh... 2 sijoituskoiraa. En ole varma käyttäisinkö edes jalostukseen, sitä katselisin sitten myöhemmin niin kuin Draconkin kohdalla.

Kesäterkuin Janina :)
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Minua kiinnostaisi kovasti yksi pehkolainen Lasimeren bordercolliesankareiden seuraksi. :D

Pennun kanssa tultaisiin kilpailemaan agilityn, tokon, paimennuksen, pk:n (jälki), koiratanssin, flyballin ja vesipelastuksen parissa. Kaikista lajeista tavoitteena valioituminen jossain vaiheessa elämää. Eli samanlaista kisautusta olisi luvassa kuin noilla muilla koirillani. Niin, ja näyttelyissä tultaisiin käymään myös, ainakin nyt se käyttötulos hakemassa. Riippuu tosin täysin kuvista, millaiset saan hankituksi. Eli vielä ei kuvia ole.

Jalostukseen en ole itse suunnitellut pentua käyttäväni, joten sijoituskin passaa, jollet ole sijoituskotia pennulle jo löytänyt. :)
Taukoilua.
Mona
Kriisissä
Viestit: 871
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Mona »

Johannalle ainakin pentu :). Ollaan yhteistyötä ainakin tehty, ja uskoisin että Eviekin on samaa mieltä, että koti olisi mitä mahtavin!

Saska on myös KP:tä vaille vTVA.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Narya »

;____;

Mulla tiäkkö niin himottais uutta pehkoa. Suunnitelmissa on ollu jo pitkää pistää Daran kuvat jollekki tulevalle pehkolle ja sit vielä kun on kyse WolfTame's X -pennusta. 8<
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Jep, oon ehdottomasti samaa mieltä siitä, että Johannalle lähtee pentu, en oikein paljon parempaa kotia voisi edes toivoa. :) Ja mielellään laitan sulle sijoitukseenkin, mikäli se sulle sopii. Täytyy katsella ja miettiä noita kuvia, että mistä ne saataisiin hankittua pennulle, kaipa semmoisetkin jostakin keksitään! ;--)

Pehkolle annan myös mieluusti pennun, jos haluat, eikä Monallakaan mun mielestä pitäisi olla oikein kamalasti vastaansanomista asiaan, luulisin. :--D Pehkollakin just niin ihanan aktiivinen ja mahtava koti tiedossa varmasti, mikäli nyt päätät, että varmasti haluat ja kyllä sä haluatkin. :--D Ihanaa, kun kaikki sun pehkonarttus on mun kasvatteja. 8)) Hihi. Darsun kuvatkin ois aika muksat.

Janinaa mietin vielä, sulla kumminkin entuudestaankin aika paljon nuoriakin koiria. Dracon kanssa joo ihan kivasti mennyt, mutta onko sulla kumminkaan vielä aikaa tarpeeksi yhdelle koiralle lisää? :--s Noo, katsellaan, mitä päätetään tästä. ;--)
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Janina »

Juu voit seurailla ihan vapaasti mun kisautuksia ja niin edelleen :mrgreen: Kiva että edes harkitset.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Onko sulla Evie väliä näin sijoituksen puolesta, onko pentu uros vai narttu? Itelle sillä ei oo niin väliä, niin voit ihan vapaasti päättää. ;)
Taukoilua.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Narya »

Oliskos tähän penikkaan sit jalostusoikeutta, vaikka sijoitus lähtee myös tästä pentueesta? Ei mitään megalomaanista 5:den pennun pentuetta siis oo suunnitelmissa, mutta joku kivankokoinen pikkupentue Polarin nimiin olis kiva saada koiralle, jolla on Darsun kuvat. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Johanna saat kyllä päättää ihan, että onko pentu uros vai narttu. Kumman nyt ite mieluummin haluat ja kummalle löytyy parempia kuvia ja silleensä. Nartulle sit helpompi löytää urosta, kun urokselle narttua, mutta ei sillä oikeestaan oo sinänsä taas mun puolesta yhtään mitään väliä. ;)

Pehko, joo toki mä yritän pitää nää pentueet silleen, että vois jatkaa myös sukua sitten, ihan mielelläänkin toisaalta. Eli kyllä tommonen joku pienehkö pentue käy.
Tästäkään pentueesta ei oo mitään suurta kaavailtu, joten luulisin kyllä, että hyvin voisit sit teetellä myöhemmin, mut ois toki kiva, että juttelet ja ilmoittelet asiasta mulle ennen pennuttamista, mut sen mä nyt tiiänkin entuudestaankin, et sä tuut näin toimimaan. ;--)

Yrittelen saada nimiä tässä joskus lähiaikoina mahdollisesti kehiteltyä, tai no, todennäköisesti pyydän taas jotain kivaa henkilöä niitä keksimään, kun oma pää on vähän tyhjä niitten kanssa ollut aina :D Mutta katsellaan, milloinka saan niitä aikaiseksi..
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Narya »

Ookei.
Voitit prkl! :mrgreen: Laitatko mulle alustavalle varaukselle?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Tiiätkö Evie, mua kiinnostais pikku pehkolapsonen ihan älyttömästi, mutta toi Saska on kuitenkin Mayan veli, niin en sit tiiä.. Pitää nyt vielä katsoa, mikäli mulle enää yhtään Wolftamelaista viitsit antaa :mrgreen:

Ootko muuten sijoitustytöllesi Mayalle (WT's Quebec Querida) suunnitellut pentuetta mille ajankohdalle? Tämänhetkinen tittelirivi on BH vKTV vPVA vFBV Jk2 Vk1 vjKREW-08.
/puoli ot.

// Mayalta löytyy muuten yks SERT (PN2), mutta sitä ei oo vielä merkattuna sivulle (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

Pehkonen, sun nimes on ollut tuolla varauslistalla jo siitä sun ekasta viestistäs lähtien. :mrgreen:

Fanni, sulle toki annan pentusen, mutta tosiaan, mä en tiiä onko sun kovin fiksua ottaa tästä yhdistelmästä sit, kun sulla on Saskan sisko kumminkin. Et jos jostain myöhemmästä sitten ottaisit mieluummin? Tiiän kumminkin, että sulta mun kasvatti saa ihan semihyvän ja ihanan kodin, että ilman muuta sulle annan sitten ! Mut ehkä tää pentue ei välttämättä oo ihan paras.. vai mitä ite mietit ? Kyl sä saat, jos nyt ihan oikeesti haluat, mutta... ; )) Monan kanssa tietty tehdään lopullinen päätös, muttamutta.
Olin vähän niinkun puoliks unohtanut ton Mayan sijoitusjutun, eli sille en oo nyt ainakaan ihan hetkeen teettämässä pentuetta nyt sitten ite ainakaan, kerta Saskalle tulee nyt jo. Kun lähinnä tarkotuksena mulla on ton sijoituksen kanssa ollut se, että saan jatkaa sukua sitten ja varmistaa sen asian.. mutta katsellaan, mitä tässä tehdään. :) Voidaan jutella tästä lisää vaikka mesessä, en viiti tänne ruveta kaikkia ajatuksia selvittelemään. ;-) Mut saa nyt Maya -tyttönen kasvaa ja kilpailla vielä vähän aikaa ainakin, vaika upeastihan teillä onkin jo mennyt ! ;--)

Ja ton Mayankin takia musta alkaa tuntuu siltä, että tää kakskin pentua voiskin olla ihan hyvä juttu tälle pentueelle? Aika pieni joo, mutta näin suvun kannalta.. Mutta jos nyt joku kolmas kiva kotiehdokas tulee, niin lupaan kyllä harkita ! :--) Vai mitä muut ajattelee tästä ?
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Fanni »

^ Joo, jos pidät mut mielessä sitten myöhempiä pentueita varten, et sitten ilmoittelet jos on tulossa. Parempi se on kuitenkin ehkä niin, ettei sitten turhan läheistä sukua ole keskenään. Sit tosta Mayasta, eli hyvä vaan, että pääsen vielä vähän sen kanssa kisailemaan ennen pentuetta. Mut jutellaan mesessä sitten paremmin. :-D
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: WolfTamen pk colliet (X)

Viesti Kirjoittaja Evie »

^^ Juu, yritän pitää muistissa :--)

NYT TULEE NIMIÄ. Olkaa hyvät. Nimet on Lanian keksimiä, joten hälle suuurensuuuret kiitokset : ))) Toivottavasti löydätte mieleisenne, tai sit voi keksiä itekin...

WolfTame's Xaray Vision
WolfTame's Xanthan Copper
WolfTame's Xenates Sight
WolfTame's Xebecs Colide
WolfTame's Xylan Rollover
WolfTame's Xesturgy Thrills
WolfTame's Xenolite Strate
WolfTame's Xoanon Based
WolfTame's Xinafoate Daring
WolfTame's Xiguas Chances
WolfTame's Xebec Elite
WolfTame's Xolker Action
Vastaa Viestiin