--- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
--- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
Kiinnostaisiko ketään pentu näyttelylinjaisista kultaisista noutajista, joilla on mukava, mutta temperamenttinen luonne ja erinomainen ulkonäkö, joka on todistettu erinomaisin tuloksin näyttelyissä? Siinä tapauksessa saippuadiscolainen pikkukaveri voisi olla juuri sopiva ystävä näyttelyihin ja miksei muuhunkin käyttöön. Olisi mun uudenaikaisen kennelin ensimmäinen pentue, Weetillä on myös aiemmin astutettu yksi narttu ja uroksella on 4 jälkeläistä jossain bittiavaruuden syövereissä.
Isä olisi siis Weeti, eli Cydonia's Weetx. Sivulla olevasta iästä huolimatta 4,5-vuotias uros on kierrellyt näyttelykehiä aikonaan todella hyvin tuloksin, kalenteriin poimittu suurimmaksi osaksi erinomaista ja roppeja. Tittelirivistöstä löytyy IT FIN SWE MVA, EUV-05 LUXW-05 JAPW-06 AUSW-06 eli takavuosien mestari :-D Tosiaan 4 aiempaa jälkeläistä, joita ei ole käytetty jalostukseen. Tulevaisuuden suunnitelmamme ovat tottiksella, pk-lajeissa ja agilityssa. Emä taas olisi (ylläripylläri) kennelin toinen koira, Bell eli Bellamy of Petersburg. Luonteeltaan Bell on pehmeämpi, mutta myös työskentelynhaluisempi kuin Weeti. Myös tämä neiti on takavuosien mestari, kerännyt useita serttejä ja pari cacibbiakin. Tittelirivistö on lyhyempi, mutta merkittävämpi kuin Weetin, FIN KRE KANS MVA, JAPW-06. Tarkoitus olisi päästä agility- ja pk-kentille Bellin kanssa. Ei aiempia jälkeläisiä.
Varauksia vapaamuotoisesti alle, Soapdiscon sivuilta Disco-sivu on hyvä lukea läpi lopusta, samoin Saippuadiscolaisen muistilista. Varauksia otetaan 2-6 ja pentueen teemana diippadaa Muse! Pentueesta ainakin jää narttu kotiin, sijoitussopimus onnistuu myös. Pentue syntyy mikäli tulee väh. kaksi varausta.
Soapdisco's Exo-Politics (liibalaaba, narttu)
Soapdisco's Hoodoo
Soapdisco's Glorious
Soapdisco's Futurism
Soapdisco's Microcuts (liidadaa, uros)
Soapdisco's Absolution
Soapdisco's Forameus
Soapdisco's Conscience (conja, narttu)
Isä olisi siis Weeti, eli Cydonia's Weetx. Sivulla olevasta iästä huolimatta 4,5-vuotias uros on kierrellyt näyttelykehiä aikonaan todella hyvin tuloksin, kalenteriin poimittu suurimmaksi osaksi erinomaista ja roppeja. Tittelirivistöstä löytyy IT FIN SWE MVA, EUV-05 LUXW-05 JAPW-06 AUSW-06 eli takavuosien mestari :-D Tosiaan 4 aiempaa jälkeläistä, joita ei ole käytetty jalostukseen. Tulevaisuuden suunnitelmamme ovat tottiksella, pk-lajeissa ja agilityssa. Emä taas olisi (ylläripylläri) kennelin toinen koira, Bell eli Bellamy of Petersburg. Luonteeltaan Bell on pehmeämpi, mutta myös työskentelynhaluisempi kuin Weeti. Myös tämä neiti on takavuosien mestari, kerännyt useita serttejä ja pari cacibbiakin. Tittelirivistö on lyhyempi, mutta merkittävämpi kuin Weetin, FIN KRE KANS MVA, JAPW-06. Tarkoitus olisi päästä agility- ja pk-kentille Bellin kanssa. Ei aiempia jälkeläisiä.
Varauksia vapaamuotoisesti alle, Soapdiscon sivuilta Disco-sivu on hyvä lukea läpi lopusta, samoin Saippuadiscolaisen muistilista. Varauksia otetaan 2-6 ja pentueen teemana diippadaa Muse! Pentueesta ainakin jää narttu kotiin, sijoitussopimus onnistuu myös. Pentue syntyy mikäli tulee väh. kaksi varausta.
Soapdisco's Exo-Politics (liibalaaba, narttu)
Soapdisco's Hoodoo
Soapdisco's Glorious
Soapdisco's Futurism
Soapdisco's Microcuts (liidadaa, uros)
Soapdisco's Absolution
Soapdisco's Forameus
Soapdisco's Conscience (conja, narttu)
Hello to you too, lover. Long time no see.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
No katos perkele, täälläkin teemana Muse (mulla oli Muse teemana 14.4. syntynees pentuees) :---DD Kyllähän mulle Shrinking Universe tai Butterflies and Hurricanes taiihanmikävaan kelpais, mutta ehkä mä en nyt laita tarjousta kun kultsut ei kuitenkaan lemppareihini kuulu ja koiria on ihan tarpeeks jo valmiiksi (vaikka oishaa narttu mun ainoon kultsupoikani seuraks ihan nasta juttu).
Mut Muse rocks
Mut Muse rocks
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
En yleensä tsekkaile muiden pentueita jos ei ole "oma rotu", joten ei ole osunut silmään :-) Ja totta helvetissä, Muse on paras (nimim. kiertänyt vähän ympäri eurooppaa poikien perässä)
Hello to you too, lover. Long time no see.
-
liidadaa
- Alkupalat
- Viestit: 56
- Liittynyt: La Touko 23, 2009 12:29 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Olisin kiinnostunut, tästä hienosta yhdistelmästä ottamaan pennun, tulevaan flättikenneliini. Vaikka kennelini ei ole vielä valmis, eikä tällä hetkellä näyttöjä löydy, niin tulin ilmoittamaan kiinnostustani. Koiralla kisattaisiin aktiivisesti näyttelyissä, tokossa, agilityssä ja muissa. Myös kirjoittaisin aktiivisesti koiran ''päiväkirjaan'' tapahtumista. Myös ilmoittaisin kuulumisia, kerran tai pari kertaa kuukaudessa. Koira saisi elinikäisen ja rakastavan kodin.
- liidadaa
- liidadaa
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 126
- Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Somniaan olisin yhtä pentua kiinnostunut ottamaan:) Aikeissa olisi siis hankkia aktiivinen käyttö/näyttö koira, varsinkin kun kasvatusrodulleni (mäyräkoirille) on niin vähän kilpailuja, joten innostusta olisi ottaa yksi vähän iso kokoisempi kaveri mukaan jengiin.
Kisanäyttöä on nyt vähän huono antaa, koska Somnia koirineen on kovin tuore juttu. Mutta pysyvän ja aktiivisen kodin takaan! :)
Mutta mukavaa olisi jos tästä yhdistelmästä pentu Somniaan pääsisi (?)
Olisin kiinnostunut narttu pennusta.
Kisanäyttöä on nyt vähän huono antaa, koska Somnia koirineen on kovin tuore juttu. Mutta pysyvän ja aktiivisen kodin takaan! :)
Mutta mukavaa olisi jos tästä yhdistelmästä pentu Somniaan pääsisi (?)
Olisin kiinnostunut narttu pennusta.
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Kummallekin pentu. Mikä sukupuoli liidadaalle?
narttuja 2x
narttuja 2x
Hello to you too, lover. Long time no see.
-
liidadaa
- Alkupalat
- Viestit: 56
- Liittynyt: La Touko 23, 2009 12:29 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Uros :) Ja nimeksi vaikka Soapdisco's Microcuts
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 126
- Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Minä ottaisin Soapdisco's Conscience nimen neidolle (:
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 126
- Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Millonkas nämä syntyy, ja millon sivuja valmiiksi? Mulla sivut ovat valmiina, syntymäaika vain puuttuu.
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (kiinnostusta?)
Heinäkuun toinen päivä. Sivuja saa laittaa milloin vain!
Hello to you too, lover. Long time no see.
-
conja
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 126
- Liittynyt: To Touko 14, 2009 2:55 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
Tässäpä olisi Soapdisco's Conscience tutummin "Oodi" (: Toivottavasti kelpaa?
Saako ilmoittaa jo näyttelyihin, sellaisiin jotka tietysti pidetään syntymäpäivän jälkeen?
Oodin laitoin 8 kk ikäiseksi, ja kuvina samanikäisen kultsun kuvat (:
Saako ilmoittaa jo näyttelyihin, sellaisiin jotka tietysti pidetään syntymäpäivän jälkeen?
Oodin laitoin 8 kk ikäiseksi, ja kuvina samanikäisen kultsun kuvat (:
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
Ilmoittele vain :--) Ihanan aktiviista :--D
Hello to you too, lover. Long time no see.
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
Exo-Politicsillakin sivut.
Hello to you too, lover. Long time no see.
- liibalaaba
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Touko 17, 2009 1:18 pm
- Viesti:
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: --- Saippuadiscon kultaisia (2.7)
^ Liidadaa on tietääkseni lopettanut, saatan tosin olla väärässäkin. (:

