vKUR - virtuaaliset koirakurssit ENSIMMÄINEN KURSSI 20.7!
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
vKUR - virtuaaliset koirakurssit ENSIMMÄINEN KURSSI 20.7!
Elikkäs olen saanut vKUR:in eli virtuaalisten koirakurssien tukiliiton toimintaan. Se tukee kaikkia virt. ihmisiä pystyttämään esim pentukurssin, joka on tietysti virtuaalinen. Säännöt-sivulta löydät enemmän toiminnasta. Mutta asiaan, risuja ja ruusuja saa antaa! :)
S I S Ä Ä N !
S I S Ä Ä N !
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
- Sikko
- Floodari
Re: vKUR - virtuaaliset koirakurssit
Minusta tuo on sinällään vähän turha idea ts. nuo pisteytyksetkin?
Eiks sinne kursseille just mennä opiskelemaan?0p hylätty, eli koira on käyttäytynyt kurssilla huonosti/ei ole totellut omistajaansa
5p ok
10p hyvä
15p hienosti totellut, pari virhettä
25p koira on totellut omistajaansa/tehnyt kaikki tehtävät hyvin/mikä HYVÄ syy tahansa
30p koira on ollut kurssin yksi parhaimmista koirista
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Hyena
- Sumopainija
Mahtava idea! Olen kuitenkin Sikon kanssa samaa mieltä tuosta pisteytyksestä. Mukavampaa olisi, että jokaiselle koirakolle annettaisiin kurssin jälkeen vain se sanallinen palaute: mikä meni hyvin, mitä pitää vielä harjoitella ja kuinka jatkaa tästä eteenpäin. Koska niin kuin Sikko sanoi, kurssillehan mennään oppimaan ja koirat sekä omistajat ovat erilaisia ja eritasoisia. :)
Eli olen tosissaan kiinnostunut tulemaan kouluttajaksi ja pitämään kursseja omissa kenneleissäni. Mutta tuo pisteytys on mielestäni silti vähän karua, jos siihen asiaan saadaan muutosta niin saat tästä kouluttajan koetta suorittamaan right away! ;>
Eli olen tosissaan kiinnostunut tulemaan kouluttajaksi ja pitämään kursseja omissa kenneleissäni. Mutta tuo pisteytys on mielestäni silti vähän karua, jos siihen asiaan saadaan muutosta niin saat tästä kouluttajan koetta suorittamaan right away! ;>
- Jamie
- Alkupalat
Kva idea, tuo lisää realistisuutta virtuaalihommiin. Mutta olisi muutama kysymys. Eli minkä tyylisiä kursseja voi järjestää? En mielestäni löytänyt silvuilta muuta kuin tuon "Kursseja on paljon erilaisia" (niin ja erilainen ilman n-kirjainta) niin voiko järjestää vaikka agilitykurssin? Esim. jos virtuaalikennelissä on hoitajia, niin hoitajat saavat osallistua kurssille jne. Jos ymmärsin oikein tulen varmasti lähitulevaisuudessa järjestämään joitain kursseja, kunhan hoitajatoimintakin saadaan meillä kuntoon :)
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Mä pikaisesti tsekkasin ja ikävästi iski silmiin toi älytön leipäteksti, <p> tai <br><br> taageja väliin.
Mä en myöskään ymmärrä, miksi liittojen pitäjät rupeavat nykyään höpisemään itsestään jollain etusivulla. "vKUR:ia ylläpitää Tuuli niminen tyttö eli minä. Minulla on tämän virtuaalitoiminnon ohella myös virtuaalikennel Rupatellen, virtuaalikissala Dulce ja virtuaalinen eläinklinikka vELK joka hoitaa ainoastaan koiria. Minulla on myös IRL elämässä monirotuinen koiranpentu. Mutta eipä sitten muuta, voit jatkaa tallustelua sivuillamme." Ömh, onko tuo tarpeellista tietoa ihmiselle, joka haluaa osallistua jollekin kurssille, että sulla on irl pentu ja kissala + muutama kenneli. Eikö olisi vain parempi, jos siinä olisi "Terveisin Tuuli" tai jotain?
ja tosiaan se on erilaisia ei erinlaisia, mutta virheitä sattuu jokaiselle ;>
"Mikä on virtuaalinen kurssi ja mitkä sen säännöt?", kuulostaa tönköltä, eikö se olisi kivemman kuulonen "Mikä on virtuaalinen kurssi ja mitkä ovat sen säännöt?" sillä jos sääntöjä on monia, niin sen pitäisi olla ovat, mutta tossa ei ole edes olla-verbiä. En tiiä, jotenkin kuulostaisi paremmalta tuollai.
ja tuo pisteytys kuulostaa vähän julmalle. Että saat nollan, kun koirasi on niin pska? Eikö nimenomaa tuolla kuuluisi oppia ja saada kivaa kokemusta ja pitää hauskaa koiransa kanssa? Minusta tämä on ihan kiva juttu, mutta ehkä hiiukan tarpeeton, sillä olemattomalla asialla on vaikeaa osallistua realistisesti koirakurssille.
Miksi pitää olla kuvat, jotta voi osallistua koirakurssille? Voihan tokokokeisiinkin osallistua kuvattomalla koiralla.
Mä en myöskään ymmärrä, miksi liittojen pitäjät rupeavat nykyään höpisemään itsestään jollain etusivulla. "vKUR:ia ylläpitää Tuuli niminen tyttö eli minä. Minulla on tämän virtuaalitoiminnon ohella myös virtuaalikennel Rupatellen, virtuaalikissala Dulce ja virtuaalinen eläinklinikka vELK joka hoitaa ainoastaan koiria. Minulla on myös IRL elämässä monirotuinen koiranpentu. Mutta eipä sitten muuta, voit jatkaa tallustelua sivuillamme." Ömh, onko tuo tarpeellista tietoa ihmiselle, joka haluaa osallistua jollekin kurssille, että sulla on irl pentu ja kissala + muutama kenneli. Eikö olisi vain parempi, jos siinä olisi "Terveisin Tuuli" tai jotain?
ja tosiaan se on erilaisia ei erinlaisia, mutta virheitä sattuu jokaiselle ;>
"Mikä on virtuaalinen kurssi ja mitkä sen säännöt?", kuulostaa tönköltä, eikö se olisi kivemman kuulonen "Mikä on virtuaalinen kurssi ja mitkä ovat sen säännöt?" sillä jos sääntöjä on monia, niin sen pitäisi olla ovat, mutta tossa ei ole edes olla-verbiä. En tiiä, jotenkin kuulostaisi paremmalta tuollai.
ja tuo pisteytys kuulostaa vähän julmalle. Että saat nollan, kun koirasi on niin pska? Eikö nimenomaa tuolla kuuluisi oppia ja saada kivaa kokemusta ja pitää hauskaa koiransa kanssa? Minusta tämä on ihan kiva juttu, mutta ehkä hiiukan tarpeeton, sillä olemattomalla asialla on vaikeaa osallistua realistisesti koirakurssille.
Miksi pitää olla kuvat, jotta voi osallistua koirakurssille? Voihan tokokokeisiinkin osallistua kuvattomalla koiralla.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Jenna
- Kanada
Itse en kamalasti innostunut ideasta. Taidan olla liian vanhan tyylinen kun mielestäni noita kisaamis mahdollisuuksiakin on aikas paljon. Vähempikin riittäisi. No toivottavasti sinulla riittää kouluttajia ja kurssien järjestäjiä :)
Ulkoasu hieman yksinkertainen.
Ulkoasu hieman yksinkertainen.
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Tuo pisteytys on vähän kuin loppurutistus, eikä sitä kannata ottaa vakavasti.. on se kyllä aika turhaa. Poistan koko pisteytyksen! :)Sikko kirjoitti:Minusta tuo on sinällään vähän turha idea ts. nuo pisteytyksetkin?
Eiks sinne kursseille just mennä opiskelemaan?0p hylätty, eli koira on käyttäytynyt kurssilla huonosti/ei ole totellut omistajaansa
5p ok
10p hyvä
15p hienosti totellut, pari virhettä
25p koira on totellut omistajaansa/tehnyt kaikki tehtävät hyvin/mikä HYVÄ syy tahansa
30p koira on ollut kurssin yksi parhaimmista koirista
Sori, sitäkin pitäisi vähän muokkailla mutta en nyt viihdi kirjoittaa että voit järjestää flyball-, maastoeste-, agility-, näyttely-, koirauinti-, pentu-, tottelevaisuus-, pelastuskursseja yms :D Muokkaan kuitenkin vähän tuota.Jamie kirjoitti:Kva idea, tuo lisää realistisuutta virtuaalihommiin. Mutta olisi muutama kysymys. Eli minkä tyylisiä kursseja voi järjestää? En mielestäni löytänyt silvuilta muuta kuin tuon "Kursseja on paljon erilaisia" (niin ja erilainen ilman n-kirjainta) niin voiko järjestää vaikka agilitykurssin? Esim. jos virtuaalikennelissä on hoitajia, niin hoitajat saavat osallistua kurssille jne. Jos ymmärsin oikein tulen varmasti lähitulevaisuudessa järjestämään joitain kursseja, kunhan hoitajatoimintakin saadaan meillä kuntoon :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
saitko säpöö takas multa? voisit muokata tuon irkkulikka nimen pois ja pistää Elina tohon. sit en mielellään haluais mun sähköpostia esille, jos laitat mun virt. sähköpostin eli irkkulikka@hotmail.com?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
^Lisätty on :)
-
tellu.
- Analysaattori
Äh, minun piirrustukseni. Voin muuten jossian vaiheessa korjata sitä sinulle hiukan. Näyttää nimittäin tosi tönköltä.
Aika järkevä sivu. Antaa virtuaalitouhuilulle lisä intoa. Katsotaan mitä paikasta tulee. Niin noista säännöistä, miksi vain junnu -ikäiset saavat osallistua pentukurssille ? Miksei pennutkin voi osallistua ? Mutta muuten lyhyet ja melko selkeät säännöt. Kantsii muuten Tuuli ensin itse pitää joku kurssi, niin paikka pääsee vauhtiin. Samalla muut saavat mallia miten kurssiä pidetään.
Aika järkevä sivu. Antaa virtuaalitouhuilulle lisä intoa. Katsotaan mitä paikasta tulee. Niin noista säännöistä, miksi vain junnu -ikäiset saavat osallistua pentukurssille ? Miksei pennutkin voi osallistua ? Mutta muuten lyhyet ja melko selkeät säännöt. Kantsii muuten Tuuli ensin itse pitää joku kurssi, niin paikka pääsee vauhtiin. Samalla muut saavat mallia miten kurssiä pidetään.
LOPETTANUT!!
- Noemie
- Syvällistä
Ihan kiva idea ja näin, tulen takuuvarmasti osallistumaan kursseille. Tykkään juuri ulkoasusta, yksinkertaisen ystävä kun olen ; ) Olen myös sanallisen takana, eli on hyvä että saa sellaisen eikä pisteitä. Toivoisin lisää kuvia, mutta hyvä näinkin. Toivon, että toiminta lähtisi nyt pyörimään ja sinulla, Tuuli, riittää innostus jatkamaan vKUR:ia vielä pitkään.
muoks // lisään vielä, että niinkuin Lalina jo sanoi, niin Tuuli, sinun kannattaa pitää ensin yksi kurssi, että siitä saa sitten mallia, että miten mm. kutsusivun pitäisi olla ja niin edespäin ^^
muoks // lisään vielä, että niinkuin Lalina jo sanoi, niin Tuuli, sinun kannattaa pitää ensin yksi kurssi, että siitä saa sitten mallia, että miten mm. kutsusivun pitäisi olla ja niin edespäin ^^
I summer! classic, but so true.
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Järjestän siis kurssin, mutta ideoita tarvitsisin. Haluaisitteko minkä kurssin? Tottelevaisuus, agility jne.
-
tellu.
- Analysaattori
Jos vaikka ihan tottelevaisuus kurssin näin aluksi.
LOPETTANUT!!
- Hyena
- Sumopainija
Agilitykurssi! Vois olla just hyvä tuolle uudelle toitsupoitsulle kun ei ole vielä ehtinyt kisatakaan.
Hyvä juttu että nyt on vain tuo sanallinen arvostelu, katselen tota kouluttajakoetsydeemiä kunhan tulen sille tuulelle taas. ;)
Hyvä juttu että nyt on vain tuo sanallinen arvostelu, katselen tota kouluttajakoetsydeemiä kunhan tulen sille tuulelle taas. ;)
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
Siis agility- tai tokokurssi. Kumman muut haluaisi?