Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- SYNTYMÄAIKA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja noel »

Kesälle on suunnitteilla yksi samojedipentue karismaattisista vanhemmista :) Pentueen ajankohtaa ei ole päivälleen määritetty, mutta se tulee kesä-elokuussa. Mansikat ja uimapatjat esiin, kesähän on siis tulossa! Vanhemmille odotetaan vielä muutamia tuloksia, sitten voidaan ajatella paremmin pentueen syntymisaikaa. Vanhempien sivuilla vain tärkeät tulokset, huomioikaa se kisausmäärää ajatellessanne.

Pennut syntyvät 20. kesäkuuta 2009. Sivuja kuulisin viimeistään päivä ennen pentujen syntymää.

Isäksi olen kaavaillut jälleen uudestaan ja viimeisen kerran Alpen's After the Storm urostani eli Rockyä. Rocky on Jk2-meriittiä, 5 VKUMAa, 3rp-pistettä ja kolmea SERTiä kantava uros. Lisäksi pojalta löytyy komea CACIB- ja VSP-meriitti. Näyttelyissä Rockyn kanssa on mennyt melko hyvin, sillä ERIä on tullut. Suku ei ole yleinen. Takana on yksi aikaisempi pentue.

Emä olisi Dwelin's Halinalle eli Halla. E-pentue tulisi olemaan Hallan ainut. Näyttelyistä on tullut EH-tulosta, eli ei mitään merkittävää. BH-koe on tottakai suoritettu ja palveluskoiralajeja yrittäessä on mukaan tullut SchH1, Hk1 ja Jk1. Pidemmälle ei olla vielä päästy. Agilitystä on irronnut 7 VKUMAa, eli valioituminen on lähellä. Tokossa kisaillaan VOI-luokassa neljän 1-tuloksen voimin, vesipelastuksen SOVE on suoritettu ja Halla on onnistunut olemaan valjakkoajoissa vYBSD-08 eli vuoden rekikoira -08. Rp-pisteitä on 10.

Varauksia otetaan kaksi. Sijoitukseen saa pentua myös kysyä, annan mieluummin nartun mutta uroskin käy.

Pirita -- Bismark -- uros -- Ei Sentään Kiipelissä
Carlyon -- Yenek -- narttu -- Ei kai taas Kiipelissä

N I M I E H D O T U K S I A
Tällä kertaa nimiehdotukset tulevat suomeksi, Kiipelissä kun itsessään on suomenkielinen nimi. Kiitän nimien keksimisestä myös wenyaa (keksi melkein jokaisen)! :)

Eemeli Vaahteramäestä
Ei kai taas -- Carlyon
Ei mitään hajua
Erhe oli virhe
Ei Sentään -- Pirita
Ehtaa
Ennen ja Nyt
Etsi minut
Etsi ja löydä
...Kiipelissä
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja Risto »

Erhe oli virhe.. \o/!

ot. :Dddddd
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Haluaisin kyllä niin kovasti ottaa kolmannen samojedin, mutta... Pitää vielä miettiä, että riittääkö sille tarpeeksi aikaa. Tosin Pipan kanssa kisaaminen on mennyt niin hyvin, että eiköhän porukkaan mahtuisi vielä yksi sammari. En lyö kuitenkaan vielä varausta lukkoon, vaan mietin sitä vähän aikaa.

Tuli muuten mieleen, että haluaisitko joskus käyttää Pipaa jalostukseen? Se saanut jo muutamia valioarvoja sekä saanut näyttelyistäkin pääasiassa ERI-EH:ta.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja noel »

wenya, totkai! ;D Kiitos muuten vielä tosi paljon noista ehotuksista!

Sulle mä voisin Carlyon millon tahansa laskea pennun, vaikka sulla niitä koiria jo onkin niin sulla on tosi upeesti Pipankin kanssa mennyt! Mieti ihan rauhassa, varmasti sulle voisin pennun antaa :) Sun koirasihan se on niin päätä ihan rauhassa, mielelläni voisin joskus Pipaa käyttää pikkupentueeseen :)
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja noel »

Ei ketään pentu innostaisi? :)
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Tulin nyt siihen tulokseen, että varaan nyt sen pennun. Kaavailin taas ottavani nartun ja nimeksi voisi tulla joko ensimmäisistä vaihtoehdoista Virheetön Kiipelissä tai toisista Ei kai taas Kiipelissä. Miun kisautusvauhdin varmaan nyt jo tiedätkin, mutta tytön kanssa tulisi kokeiltua ainakin näyttelyitä, agilityä, tokoa, flyballia, koiratanssia, mejää ja ehkä muitakin käyttölaleja. Pyrin myös suorittamaan BH-kokeen hyväksytysti mahdollisimman pian.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja noel »

Jess, merkkasin siulle nyt pennun ;) Vielä yks pentu vois lähteä jollekulle?
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja noel »

Niin ja hei pennunomistajat, ilmoitelkaas kummat nimet haluaisitte mieluummin - teemat vai normit? :)
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue)

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Haluaisin ainakin itse mielummin normin.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- YKSI PENTU!

Viesti Kirjoittaja noel »

Nyt olisi molemmille nimiehdotuksille yksi ääni. Mitäs mieltä Pirita olisi? Lisäksi olisi vielä yksi pentu lähdössä maailmalle. Ketään kiinnostaisi? Ja ulkopuolisilta otetaan myös mielellään nimille mielipiteitä.

edit/ Sain ulkopuolisia ääniä, normipentue tulossa!
edit2/ Voi jäädä ;) SYNTYMÄAIKA!
Grizz
Nakkisotilas
Viestit: 258
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- YKSI PENTU!

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Voisiko tämä pentue jäädä kahden pennun pentueeksi, koska Rockylla on jo aikaisempi pentue ja Rockyn veljelläkin on pentue? : D
Everything is not what it seems.
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Yritän saada sivut mahdollisimman nopeasti valmiiksi.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja noel »

Selvä, vielähän ei kamala kiire ole, pari päivää :)
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

Tässä olisi sitten Ellin sivut.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Kiipelissän samojedipentue (E-pentue) -- SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja noel »

Kiitoksia todella paljon! :) Neljä päivää ja sitten kisauksen saa aloittaa!
Vastaa Viestiin