Bitch who spin' your head right round!
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Bitch who spin' your head right round!
Marilyn Jeniz
Marilyn Jeniz, joka tottelee vallan mainiosti myös pelkkää Jeniziä, on ensimmäinen virtuaalikoirani ja siten myös esittelyn arvoinen. Rodultaan narttukoira on berni ja iältään vasta vuotias. Jeniz kilpailee agilityssä I-tasolla - ainakin vielä. Tutustu ihmeessä Lispeen ja kerro oma mielipiteesi sivuista, kuvista ja koirasta itsestään! :)
Marilyn Jeniz, joka tottelee vallan mainiosti myös pelkkää Jeniziä, on ensimmäinen virtuaalikoirani ja siten myös esittelyn arvoinen. Rodultaan narttukoira on berni ja iältään vasta vuotias. Jeniz kilpailee agilityssä I-tasolla - ainakin vielä. Tutustu ihmeessä Lispeen ja kerro oma mielipiteesi sivuista, kuvista ja koirasta itsestään! :)
-
Joana
- Floodari
Re: Bitch who spin' your head right round!
Kommailen nyt pikkuisen nopesti :) Mä tykkään tästä, että on yhdelle ainoalle virtuaalikoiralle tehty hienot sivut, eikä väkisin koitettu vääntää ympärille kenneliä. Kuvissa on nätti koira, mutta harmillisesti rakennekuva puuttuu kokonaan. Sukutaulun nimet taitaa olla Supernaturalin mukaan? 
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Kiitos, kiva kuulla. :) Jep, Supernatural-faneja kun ollaan niin sitähän pitää tunkea joka paikkaan (no okei, oli vaikeuksia keksiä nimiä...) Rakennekuva tulossa, kuvissa oma koira, joten saadaanhan tuommoinen kun itse saan aikaiseksi ottaa kameran käteen ja pakottaa koira seisomaan. Se kylläkin vihaa kameraa ja on niin pulskassa kunnossa, että keräisi rakenteellaan varmaan enemmänkin raasuja katseita kun ihastelua.
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
-
liidadaa
- Alkupalat
Aivan loistavat sivut, sivun aseteluihin ja muihin on panostettu täysillä. Sivua on mukava selailla, mutta yksi juttu minua häiritsee, eka on valkoinen laatikko, ja sitten kuvien jälkeen on harmaata, kuin tuo tausta onko tarkoituksella ? Muuten aivan loistavat sivut, tykkään fonteista, eli mikäs on otsikon fontti ?
Jooh, olen huono kommentoimaan.
Jooh, olen huono kommentoimaan.
-
Kristel
- Epätoivoinen katse
- Viesti:
No jospa minä voisin jotain kommentoida :D
Ulkoasu koiran sivulla on melko yksinkertainen, joka tekeekin sivusta "huolitellun", siistin ja selvän. On helppo etsiä jokin tieto sivulta ja varsinkin sukutaulu on melko huolellisesti rustattu. Kuvat ovat hyviä, mutta niissä tosin hieman häiritsee tuo copyright merkintä. Kovasti toivon myös sitä rakenne kuvaa, mutta niinkun sanoit, aiot ottaa sen. (: On kiva kuin on tehty yhdelle koiralle huolellisesti sivu, mutta koiran kanssa voisi mainiosti harrastaa muutakin kun pelkkää agilityä. En usko, että berni on mitä mainioimpia rotuja agiin, joten ainoastaan agilityyn painostaminen on hieman hassua. Sivulla voisi olla hieman selvemmin mainittu, että kyseessä on virtuaalikoira, sillä joku täysin pihalla virtuaalikoirista saattaisi luulla koiraa oikeasti, sen enemmän tutkimatta sivua. ; )
Mutta todella huolellisesti tehty, siisti kauniin otsikonkin omaava sivu. : D
Ulkoasu koiran sivulla on melko yksinkertainen, joka tekeekin sivusta "huolitellun", siistin ja selvän. On helppo etsiä jokin tieto sivulta ja varsinkin sukutaulu on melko huolellisesti rustattu. Kuvat ovat hyviä, mutta niissä tosin hieman häiritsee tuo copyright merkintä. Kovasti toivon myös sitä rakenne kuvaa, mutta niinkun sanoit, aiot ottaa sen. (: On kiva kuin on tehty yhdelle koiralle huolellisesti sivu, mutta koiran kanssa voisi mainiosti harrastaa muutakin kun pelkkää agilityä. En usko, että berni on mitä mainioimpia rotuja agiin, joten ainoastaan agilityyn painostaminen on hieman hassua. Sivulla voisi olla hieman selvemmin mainittu, että kyseessä on virtuaalikoira, sillä joku täysin pihalla virtuaalikoirista saattaisi luulla koiraa oikeasti, sen enemmän tutkimatta sivua. ; )
Mutta todella huolellisesti tehty, siisti kauniin otsikonkin omaava sivu. : D
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
-
Vermil
- Vuohenruokaa
Kivan yksinkertaiset sivut, joihin toivoisin tosin lisää sisältöä, koska kyseessä on vain yhden koiran sivu. Ihmettelen vaan hieman että nuo päivämäärät on hieman erikoisesti, koska Jeniz on sukutaulun päivämäärien mukaan syntynyt ennen emäänsä ( Jenizin syntymäaika 22.4.2009 ja emän 27.12.2009) ?Ja häiritsee myös kun tuo valkoinen tausta loppuu noiden kuvien alle.
Anteeksi pilkun viilaus :D
Anteeksi pilkun viilaus :D
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Mitenkäs teillä harmaata näkyy? :o Itselläni on kaikki valkoista, pitääpä katsoa mikä vikana... Olen vielä kovin uusi näiden koirien parissa, joten katson ensin miten mielenkiinto ja oppimiskapasiteetti riittää yhdessä lajissa, eiköhän me ajan myötä sotkeennuta myös muihin lajeihin. ;) Ja ei, berni ei todellakaan ole hyvä agi-koira, mutta onneksi tämä on virtuaalista! Sisältöäkin on tulossa enemmän kunhan päästään tästä eteenpäin.
Ja juu, on näköjään vuosiluvut menneet vähän vinoon, emän pitäisi olla syntynyt 08 eikä 09.
Ja kiitos kaikille kommentoinnista!
Ja juu, on näköjään vuosiluvut menneet vähän vinoon, emän pitäisi olla syntynyt 08 eikä 09.
Ja kiitos kaikille kommentoinnista!
-
Vermil
- Vuohenruokaa
http://i39.tinypic.com/118hcu8.png
Itselläni näkyy noin tuo harmaa. Käytän Firefox-selainta.
Itselläni näkyy noin tuo harmaa. Käytän Firefox-selainta.
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Mulla ei näy mitään eroa, ei edes tuossa print screnessä? Mulla on kyllä melkoiset värit tässä näytössä, hyvä kun erottaa mustan valkoisesta. No, toivottavasti se ei kovin merkittävästi ketään haittaa. Taitaa olla vika grafiikassa eikä koodissa.
-
Vermil
- Vuohenruokaa
Vika on siinä ettet ole tehnyt sivuille erillistä taustapalaa, tai ainakaan minä en sellaista koodista löytänyt.
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Hä, mitä taustapalaa?
- Jamie
- Alkupalat
Varmaan todella kirkas näyttö käytössäsi, kun et tuota harmaata näe (; Jos jostain saisit vaikka läppäriltä katsottua (vähän työntäen sitä näyttöä enemmän vaakatasoon tiedäthän) niin huomaisit varmaan, että noiden perustietojen ja kuvien jälkeen alkaa se kohuttu harmaa väri. Se johtuu varmaan siitä, ettei tätä kuvaa ole muokattu tableksi vaan tekstit yms on vain koodattu sen päälle. Mutta harmi vaan kun et näe sitä :D
Ei se kuitenkaan mikään iso ongelma ole. Onnea ja menestystä ja tervetuloa virtuaalikoirien puoleen, toivottavasti viihdyt!
Ei se kuitenkaan mikään iso ongelma ole. Onnea ja menestystä ja tervetuloa virtuaalikoirien puoleen, toivottavasti viihdyt!
-
Scorpia
- Alkupalat
- Viesti:
Nytpä pääsin läppärille ja huomasin myös ongelman. Osaakohan joku esittää asiaan ratkaisua?