Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Kuva

LIEKKISUSIA!
Bordercollieita siis tulossa täällä(kin)päin, ajankohdaksi arvioitu kesä/syksy 2009 - riippuu jälleen paljolti vanhempien tuloksista. Kyseessä on siis Tulenkertoman ensimmäinen pentue, jota on jo pitkään mietitty, ja nyt viimein se on tullut hieman ajankohtaisemmaksi. Mikäli sinua kiinnostaa ottaa muiden koiriesi kaveriksi käyttöön ja näyttöön soveltuva, todella älykäs ja aktiivinen liekkisusi, on siihen nyt hyvä tilaisuus. Luethan T & E:n kasvatussivun.

ISÄ
Pentueen hurmaavana isäukkona tulee olemaan ensimmäinen virtuaalikoiramme ikinä, meille rakas ja todella tottelevainen uros BH VK1 vFIN TVA Sinisielun Rest, "Resty". Edellämainittujen meriittien lisäksi Resty on suorittanut paimennuksen perusradan ja vesipelastuksen SOVE-luokan hyväksytysti. Ennen pentuetta poitsusta kisataan vielä ainakin käyttövalio + sille kerätään lisää tuloksia muista lajeista. Resty on käyttölinjainen tricolor.

EMÄ
Emänä taasen melko uusi koira kennelissämme, ei vielä himokisautettu mutta käyttöpuolella lupaavalta vaikuttava BH Terglass Speed Of Sound, "Saaga". Saaga on itsevarma ja rohkea neiti, joka rakastaa ulkoilua ja liikkumista - ei viihdy sisällä juuri ollenkaan. Hyväksytyn käyttäytymiskokeen lisäksi tyttöseltä löytyy hyväksytty paimennuksen perusrata, näyttelyistä EH (näyttelyiden ulkopuolella annettu myös ERI) sekä 20 pistettä flyballista. Pentuetta ennen ainakin käyttövalioksi + muita tuloksia. Saaga on väriltään Restyn tapaan tricolor.

PENTUEEN KOKO
Pentuja syntyy kysynnän mukaan, vanhempien ollessa evm-sukuisia enintään kuusi. Ilmoitathan varatessasi ainakin kennelin + osoitteen, minne pentu lähtisi, sekä tulevaisuudensuunnitelmia. Toivomme erityisesti käyttöpuolelle painotusta (eritoten paimennus ja pk-lajit), mutta näyttelyissäkin saa toki käydä. Saatamme sijoittaa pentueesta yhden narttupennun.

VARAUKSET 1/6
Spiegel ja Terris - Tulenkertoman & Etälaulun - uros - Tulenkertoman Feeding My Flame

NIMET
Nimet ovat jo esillä - teemana on tällä kertaa Blue foundationin Eyes on fire -kappale, nimet ovat lyriikoita tästä biisistä. Jos mikään näistä ei miellytä, saa keksiä täältä oman tai lyhennellä esillä olevia nimiä.

TULENKERTOMAN...
  • Ablaze
    Any Hour
    Ease Your Strain
    Emerging With Grace
    Eyes On Fire
    Feeding My Flame - Spiegel ja Terris
    Felling Any Foe
    Flay You Alive
    Just In Time
    My Gaze
    One More Word
    Play My Ace
    Right Place
    See Right Through You
    Seek You Out
    Shuffling The Cards
    Soothe Your Pain
    Steadily
    Stolen Power
    To Gain
    Your Game
    Waiting In Vain
    Won't Survive
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Yyylös.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja mio »

hei, mä olisin kiinnostunut narttupennusta käyttölajeihin kaveriksi! kirjottelen tarkemmin huomenissa, mut ilmaisempa nyt kiinnostukseni.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Jees, sulle kyllä lähtis ehdottomasti! Hienoa, että löytyy jotain kiinnostusta.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja mio »

hienoa, mä nyt laitan tähän silti lisäinfoa. :----)

eli juu, pieni käyttöbortsu on pyörinyt mielessä jo hetken aikaa, ja nyt sattui sopivan näköinen pentue eteen. ehkä turhan myöhään nämä syntyvät, kun tahtoisin sen bortsun nythetitässänäin, mutta eipä sillä toisaalta niin väliä ole. en viitsisi tuodakaan sitä itselleni.

narttua siis haikailisin, pääsisi gronttupojan seuraan Rawanay-nimiseen, vielä hivenen kesken olevaan kenneliini jonka kasvatusrotuna on tällä hetkellä groenendaelit. Rawanayn sivuja en voi tähän vielä laittaa juuri siitä syystä kun niitä ei oikeastaan vielä kunnolla edes ole, mutta kisanäyttöä voi katsella Jacalynin koirilta. me tultais kisailemaan yksinomaan käyttölajeissa, sitä paitsi eihän noilla mun tälle pennulle kaavailemillani kuvilla oikein voi edes näyttelyissä käydä. pupsi pääsisi kisailemaan ainakin paimennuksessa, pk-lajeissa, tokossa ja agilityssä.

nimeksi voisin ottaa Tulenkertoman Ease Your Strain ja alla olevat kuvat oon ajatellut tyttöselle laittaa. mun mielestä tossa nartussa on aika paljon samaa näköä kuin vanhemmissaan.

http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu1.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu2.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu3.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu4.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu5.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu6.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu7.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu8.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... ortsu9.png
http://i259.photobucket.com/albums/hh30 ... rtsu10.png

jos tästä nyt jäi jotain oleellista niin kysäise pois.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Hyvältä kuulostaa, edelleenkin olen sitä mieltä, että sulle lähtee narttupentu helposti (: Hyvät kuvat olet valinnut, oikein nätti ja vanhempiansa muistuttava bordsu.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja mio »

okei, kiva juttu. mä tekaisin tälle kakrulle tuossa jo sivutkin tylsyyksissäni.. :lol: mut joo, sitten vaan odotellaan.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Mäkin olen jo tehnyt meidän pennulle sivut :'D Eiköhän tää pentue kuitenkin tässä kesän aikana synny, jos vain saadaan tarvittavat tulokset ja vielä pari varausta kasaan (voihan tää toki näinkin syntyä, mutta vähän ankeeta). Restyn käyttövalioitumisessa voi kyllä mennä aikaa, koska PAVI-luokkia ei järin usein järjestetä - pitäis varmaan itse järjestää.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Uppistakeikkaa.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
mews
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:33 pm

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja mews »

Mä voisin tulla myöhemmin koittamaan onneani kunhan saan Wik Shepherdsille ulkoasun ja sivut valmiiksi (jos kaikkia ei ole varattu).
Formerly kelpie.
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Valitettavasti pennut myydään vain jo jonkin aikaa pystyssä olleisiin kenneleihin, joiden omistajilla on antaa jonkinlaista kisanäyttöä. Näin varmistamme, etteivät pennut jää aivan nurkkaan lojumaan. (:

Mutta siis kaikkia ei ole tosiaankaan varattu, kyllä te yhden bordsun haluatte, ihmiset! Miettikää myös ajankohtaa, eiväthän nämä ole ihan heti syntymässä.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Ylös.

Eikö tässä ollut Juulian viesti? En päässyt koneelle vastaamaan .__.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja mio »

hei, mun on valitettavasti nyt sittenkin peruttava tämä pentue. :s syitä oli nyt tähän päätökseen monia, ja yksi niistä oli juuri tämä että pentue syntyy kovin myöhään. olen kovin pahoillani, toivottavasti saat varaukset silti täyteen!
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Tulenkertoman liekkisudet (bc)

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Voi möhnä :<

Mietittiin Terriksen kanssa, että jos näitä varauksia ei nyt tule, syntyy pentuja vain yksi, joka jää kotiin. Mun pakkotauko koneellaolosta on vaikuttanut koirien kisauttamiseen, eli luultavasti tää venyisi aika pitkälle, jos vanhemmille haalittaisiin kaikki mainitut tulokset. Eli nyt olis korkea aika ilmaista kiinnostuksensa!
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Vastaa Viestiin