Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Katariina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Toivottavasti nyt saadaa rauha maahan tämän asian kannalta. Ja Rebakka sinulle, viesti oli kaikille näille pilkunviilaajille...
Olen saamaa mieltä kanssasi Pehko virtuaalimaailma on avoinna kaikille siihen kiinnostuneille. On tietenkin omia mielipiteitä niitten kanssa. Kiitos sinulle Pehko ja kyllä minulla on lähtenyt jo virtuaalikoirailu käntiin aivan loistavasti, toivotaan, että jatkuu samaan malliin:)

Ja ei tietenkään ole olemassa noita oikeita ja vääriä virtuaalikoiraihmisiä, mutta mainitsimpas nyt vain selventääkseni asiaa. Rebekan mielestä kylläkin virtuaalikoira maailmassa on erilaiset arvot, johon kuuluvat virallisempi koirapuoli. Rebekka kuitenkin kirjoitti niin, että Mutta täällä on erilaiset "arvot". Tämä on se virallisempi koirapuoli, jossa kisataan virallisissa kisoissa ja teetetään pentueita niillä vanhemmilla, millä on oikeita tuloksia, ei keksittyjä. Ja tuosta ainakin minä sain sen kuvan, että karvaturrit sivustolle saisi vain tulla näitä virallisia virtuaalikoirailijoita, vai mitä tarkoitit, että tämä on se virallisempi koirapuoli ?????
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo en ole Rebakka enkä Rebekka, vaan Rebecca. Pakko oli korjata.

Mulla ei oo tarkotus sortaa sua. Mutta itse ei saa keksiä tuloksia, sullahan oli laitettuna, että sun koirallas on VASERT, vaikkei virt. maailmassa edes jaeta sellaisia, ainakaan virallisissa näyttelyissä. Viestilläni tarkoitin sitä, että tuloksia ei saa itse keksiä ja siksi tämä on se virallisempi koirapuoli, koska tulokset ovat virallisista kisoista mitä vFCI:n järjestöt järjestävät. En ole missään vaiheessa väittänyt, että karvaturrit forumille saisi tulla jotain virallisia virtuaalikoirailijoita. Musta se on se ja sama pidätkö vaikka kymmenen pennun pentueen kisaamattomilla vanhemmilla, koska se ei mun maailmaa kaada. Mua vaan jäi pistämään toi keksitty tulos, josta Nona huomautti aikaisemmin. Ei jaksais paisutta tätä juttua, koska mulle se on oikeestaan se ja sama mitä teet. Eikä virtuaalikoirailuja pistetä mihinkään alaryhmiin eikä niitä luokitella, kaikki ovat kiinnostuneita koirista ja virtuaalikennelin pidosta, ja se on jokaisen oma asia mitä kennelissään tekee. Et sä oo tehnyt mitään väärää, vaikka olitkin keksinyt yhden tuloksen. Ei oikeesti jaksa paisuttaa tätä.

//Shiroi, mä en kyllä tarkoituksella tätä paisuta, koska se on jokaisen oma asia mitä kennelissään ja kennelinsä koirilla tekee. Ja olen Pehkon ja Kirsin kanssa samoilla linjoilla, vaikka et varmasti uskoisi.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

^Anteeksi nyt vaan, mutta mun mielestä sä juuri tätä paisutat...
Asiahan ei mulle kuulu mutta ehkä tän jo vois antaa olla? Katariina ei varmastikaan oo tätä ketjua sen takia tehnyt että tulis kahden sivun mittanen juttu siitä saako keksiä ite tuloksia ja onko hänen 'kasvatus tavoissa' jotain vikaa vai ei. Ite oon samaamieltä Pehkon kanssa siitä että vaikka oot melko uusi täällä niin puolustat itseäsi tosta palautteesta huolimatta. Pisteet siitä sulle (:
Katariina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Rebecca: Minulla ei ole samanlaisia kasvatusperiaatteita kun sinulla, eli ei saa itse keksiä tuloksia. Niin varmaankin sanoo virtuaalinen koirajärjestö ja vaikka mitkä järjestöt, mutta minä en ole kasvattamassa koiria täydellisesti heidän säännöillään. Saan laittaa koirilleni vaikka mitä tuloksia mitä haluan, ja sehän on minun asiani ja ongelmani jos se pentujen suosiota laskee. Hyvä, että olet tuota mieltä, ettei se maailmaa kaada mitä teenkään virtuaalimaailmassa ja montako pentuetta teetän.

En tosiaankaan ole tätä ketjua tänne kirjoittanut, että saisin kuulla kritiikkiä yhdeltä sun toiselta omista pentueistani ja toiminnasta. Kirjoitin tämän, koska etsin pennuille sellaisia koteja, joiden omistajat hyväksyvät ja haluavat pennut juuri näiltä vanhemmilta, joiden tulokset ovat mitä on.

Toivon nyt tosiaan, että voisimme laittaa rauhan maahan...
Katariina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ke Huhti 29, 2009 2:50 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Shiroi: Minäkin toivon tosiaan, että voimme laittaa rauhan maahan ja lopettaa tämän mielipide kiistan. Kiitos paljon, virtuaalimaailmassa olen pyöriny jo jonkin aikaa, mutta karvaturit sivutolla en:)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoiran pentuja kesäksi!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Edit nappula toimii kyllä ;) ot
Vastaa Viestiin